20 Reacties

4 jaar geleden

De enige tip wat ik kan geven is leef gewoon je leven en laat je niet gek maken om zwanger te worden zoals met symptomen oid. Ik zou al met foliumzuur gaan beginnen als je doet niet al doet. Veel succes komende tijd en ik hoop dat je snel zwanger mag worden

4 jaar geleden

De enige tip wat ik kan geven is leef gewoon je leven en laat je niet gek m ...
Leef gewoon je leven is zo moeilijk. Ik heb ADHD en loop nu al het hele huis door te stuiteren haha. Nee maar ik ga dat wel proberen, wanneer het komt, komt het. We zullen het zien Bedankt voor je lieve reactie 😘

4 jaar geleden

Inderdaad laat je niet gek maken door “symptomen” . In de vruchtbare periode gewoon om de dag lekker gezellig maken !😜 En geniet van de periode voor het zwanger worden 🥰.

4 jaar geleden

Reactie op anoniempjee

Inderdaad laat je niet gek maken door “symptomen” . In de vruchtbare period ...
Toch is dat zo moeilijk. Verschrikkelijk. Wij maken het in die periode zeker gezellig haha maar het is die 2 weken "wachttijd" er na zo verschrikkelijk. Ik ben veel te nieuwschierig haha, vooral nu er 8!!!!mensen om ons heen zwanger zijn, dan kriebelt het nog meer.

4 jaar geleden

Toch is dat zo moeilijk. Verschrikkelijk. Wij maken het in die periode zeke ...
Jaaa die 2 wachtweken zijn echt de hel ! Mij lukte het nooit om te wachten met testen 🙈. Maarja ga lekker lunchen met vrienden op je vrije dagen , juist niet alleen thuis gaan zitten , want die dagen duren anders echt mega lang!

4 jaar geleden

Reactie op anoniempjee

Jaaa die 2 wachtweken zijn echt de hel ! Mij lukte het nooit om te wachten ...
Ja oooohhhh verschrikkelijk!! Vorige maand heel chagrijnig gewacht en NIET getest. Was er echt even flauw van en voilla 1 dag erna direct ongesteld. Het liefste zou ik direct 7 dagen van te voren testen 😂😂

4 jaar geleden

Ja oooohhhh verschrikkelijk!! Vorige maand heel chagrijnig gewacht en NIET ...
Hahaha Jaa snap ik !

4 jaar geleden

Wij besloten het te gaan proberen in de week dat mijn ovulatie al voorbij was, dus die maand geen schijn van kans eigenlijk. Toch voor de zekerheid een test gedaan maar toen nog niet zwanger. De maand erop toch eens voor de "gein" en om te kijken hoe het werkte de ovulatietesten vd action gebruikt. En ook al had ik het totaal niet verwacht was ik toch al zwanger. Of het nu echt aan die ovulatietesten lag of echt puur geluk weet ik niet. Ik vond het idee van zwanger worden ook heel spannend en kriebels in mijn buik! Laat het op je af komen en inderdaad probeer er niet teveel mee bezig te zijn ookal is dat erg moeilijk.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy_2020

Wij besloten het te gaan proberen in de week dat mijn ovulatie al voorbij w ...
Wat grappig om te horen. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap ♥️. Ik heb de testen vd Action ook, zou vandaag moeten ovuleren maar de test gaf echt een mini licht streepje aan dus snap er zelf weinig van. Toch maar even door klussen dus.

4 jaar geleden

Een streepje is een streepje zeggen ze toch altijd? Dus dan heb je gewoon je ovulatie :)

4 jaar geleden

Reactie op Lovelyblond31

Een streepje is een streepje zeggen ze toch altijd? Dus dan heb je gewoon j ...
Je moet een even donkere streep hebben als het controle venster. Dit was woensdag, gisteren ietsjes donkerder en vandaag vet licht. Maar ik zou vandaag mijn ovulatie moeten hebben. Is het streepje onder lichter, dan ga je nog ovuleren. Os hij even donker dan binnen 1w uur ovuleer je. Dus deze was negatief.

4 jaar geleden

Wat grappig om te horen. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap ♥️. Ik heb d ...
Dank je wel! Klopt, bij ovulatie testen moet de streep donkerder zijn of even donker! Als je ongeveer je ovulatie weet zou ik inderdaad gewoon gezellig doen!

4 jaar geleden

Toevallig die van mij nog op foto staan. Ik snapte er niets van dus daarom op een dag 3 stuks gedaan of t wel klopte hahaha. Maar de 18de was dus wel zeker mijn ovulatie toen!

4 jaar geleden

Reactie op Mommy_2020

Toevallig die van mij nog op foto staan. Ik snapte er niets van dus daarom ...
Jeetje wat duidelijk zeg! Dit heb ik dus echt nog nooit gehad (ondanks dat mijn app aangeeft + cervix slijm dat ik ovuleer)

4 jaar geleden

Jeetje wat duidelijk zeg! Dit heb ik dus echt nog nooit gehad (ondanks dat ...
Misschien een paar dagen achter elkaar een testje doen om te kijken of t voor je werkt! Ik wisselde kwa cyclus ook wel van 26 tot 29 dagen ongeveer dus wist ook niet wanneer ik precies zou ovuleren. Die apps zijn trouwens ook wel handig ja. Ik was al voordat we begonnen 4 maanden gestopt met de pil dus zo krijg je via zn app wel een beetje inzicht over hoe of wat.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy_2020

Misschien een paar dagen achter elkaar een testje doen om te kijken of t vo ...
Ja dat heb ik gedaan. Woensdag tm vandaag. Maar het werd steeds lichter qua kleur :-(. Dus nu even zoeken wanneer ik dan wel mijn ovulatie heb. Misschien toch wel veel eerder als 14 dagen.

4 jaar geleden

Ja dat heb ik gedaan. Woensdag tm vandaag. Maar het werd steeds lichter qua ...
Ik heb ze dan per toeval echt meteen op de goede dag gedaan denk ik! Als je app het nu zo aan geeft zou ik dat ook gewoon aanhouden! Ik moet zeggen dat ik zonder pil ook een extreem hoog libido had dus het was wat vaker gezellig dan "normaal" in die maanden. Dus weet ook echt niet of die ovulatietest me er echt bij geholpen heeft!

4 jaar geleden

Reactie op Mommy_2020

Ik heb ze dan per toeval echt meteen op de goede dag gedaan denk ik! Als je ...
Ik gok het! Ik kreeg gisteren 22.00 de melding; dit is het beste moment voor conceptie. Dus direct zo'n testje gedaan, en negatief. Erg raar allemaal. Misschien heeft de ovulatie test een beetje geholpen?

4 jaar geleden

Ik gok het! Ik kreeg gisteren 22.00 de melding; dit is het beste moment voo ...
Misschien dat je, je ovulatie dan toch eerder gehad hebt. Of hij is gister niet extreem donker uitgevallen, volgens mij gebeurd dat ook nog weleens bij andere. Je cyclus wel altijd het zelfde? Zou natuurlijk ook nog kunnen dat ie juist wat later is. Ook die ovulatie testen brengen weer vraagtekens met zich mee he.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy_2020

Misschien dat je, je ovulatie dan toch eerder gehad hebt. Of hij is gister ...
Ja veel meer vraagtekens :( Onregelmatig 30/31/30/30/34/31/30/31/39)