Eisprong na een miskraam

DWB
11 dagen geleden
Volgen
Hi dames, 2 weken geleden heb ik een vroege miskraam met 6 weken gehad. Ik ben 2 dagen echt helder bloed verloren, en daarna 4 dagen een beetje oud slijmerig bloed. Nu zit ik inmiddels op CD17 en ben vanaf dat het bloeden gestopt is, bezig met ovulatie testen. (Wil absoluut geen eisprong missen hihi) Maar wordt er nog niet duidelijk van. Mijn normale cyclus duurde altijd 27/28 dagen, met op dag 14/15 een eisprong! Meer dames, waarbij een eisprong iets langer werd uitgesteld na een miskraam? En hoe lang hebben jullie er op moeten wachten? Dank jullie wel alvast! Liefs
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
11 reacties
Elise1010
11 dagen geleden
Hi! Je cyclus kan inderdaad wat schommelen na een miskraam. Ik was na mijn 2e vroege miskraam na 28 dagen alweer ongesteld (eerst even maandje rust). De maand erna had ik mijn lh piek op dag 17, eisprong dus 1 of 2 dagen erna. Ik zou nog even geduldig wachten! Kan best zijn dat het nog wat langer duurt. Dit verschilt per vrouw en per miskraam. Komt echt goed! Succes!
  • Rapporteren
Sueke
11 dagen geleden
Cyclus na een eisprong is vaak anders. Voorbeeld in mijn geval miskraam gehad, 21 weken geen eisprong, ongesteld geworden op dag 17 na de ongesteldheid een eisprong. Natuurlijk duurt het niet bij iedereen 21 weken... Probeer gezond te eten en dan komt het wel goed. πŸ‘Œ
  • Rapporteren
DWB
11 dagen geleden
Reactie op Elise1010
Hi! Je cyclus kan inderdaad wat schommelen na een miskraam. Ik was na mijn 2e vroege miskraam na 28 dagen alweer ongesteld (eerst even maandje rust). De maand erna had ik mijn lh piek op dag 17, eisprong dus 1 of 2 dagen erna. Ik zou nog even geduldig wachten! Kan best zijn dat het nog wat langer duurt. Dit verschilt per vrouw en per miskraam. Komt echt goed! Succes!
Lief! Dank je wel, voor nu blijf ik gewoon nog eventjes door testen met de ovulatie testen! Jou verhaal klinkt wel positief 😘
  • Rapporteren
Babywishh
11 dagen geleden
Net zoals anders. Paar dagen na de laatste dag bloeding eisprong en 14 dagen daarna weer ongesteld.
  • Rapporteren
DWB
11 dagen geleden
Reactie op Babywishh
Net zoals anders. Paar dagen na de laatste dag bloeding eisprong en 14 dagen daarna weer ongesteld.
Jeetje, dat is super netjes! Reuze benieuwd wat mijn lichaam gaat doen haha
  • Rapporteren
Babywishh
11 dagen geleden
Reactie op DWB
Jeetje, dat is super netjes! Reuze benieuwd wat mijn lichaam gaat doen haha
Het heeft niet veel uitgemaakt. We zitten nu in ronde 19 na de miskraam πŸ˜©πŸ™ˆ Hoop voor je dat je snel weer een eisprong hebt!!
  • Rapporteren
DWB
11 dagen geleden
Reactie op Babywishh
Het heeft niet veel uitgemaakt. We zitten nu in ronde 19 na de miskraam πŸ˜©πŸ™ˆ Hoop voor je dat je snel weer een eisprong hebt!!
Oh jeetje! Dat is lang zeg.. Ik hoop voor jullie dat het dan snel weer raak mag zijn! πŸ’ž Klopt het dat ik ergens heb gelezen dat je 21/22 jaar bent trouwens? Mocht dat zo zijn, leuk! Jonge ouders! Ben zelf ook 21 jaar 😁
  • Rapporteren
Boukje90
11 dagen geleden
Ik heb begin augustus een miskraam gehad met iets meer dan 5 weken. Wij hebben geen ovulatietesten gebruikt, dus daar kan ik niet over meepraten. Maar ik ben wel direct weer zwanger geraakt. Als ik reken met de termijnen, dan heb ik in principe gewoon meteen weer een cyclus gehad zoals daarvoor. Dus de start van mijn miskraam was ook de start van een nieuwe cyclus.
  • Rapporteren
lianne91
11 dagen geleden
Na een miskraam is je lichaam vaak even in de war en heeft het bij veel mensen tijd nodig om weer in het β€˜normale’ ritme te komen! Na mijn miskraam met 8+5 een cyclus van 5 dagen korter dan ik voor de miskraam had en met de tweede cyclus na miskraam ook geen eisprong kunnen vinden met ovulatietesten maar wel menstruatie op dag 25. De keer daarna weer 25 en deze maand leek het 27 te worden op basis van ovulatietesten maar nu een positieve zwangerschapstest! Geef je lijf even de tijd om bij te komen!
  • Rapporteren
DWB
11 dagen geleden
Reactie op lianne91
Na een miskraam is je lichaam vaak even in de war en heeft het bij veel mensen tijd nodig om weer in het β€˜normale’ ritme te komen! Na mijn miskraam met 8+5 een cyclus van 5 dagen korter dan ik voor de miskraam had en met de tweede cyclus na miskraam ook geen eisprong kunnen vinden met ovulatietesten maar wel menstruatie op dag 25. De keer daarna weer 25 en deze maand leek het 27 te worden op basis van ovulatietesten maar nu een positieve zwangerschapstest! Geef je lijf even de tijd om bij te komen!
Dank je wel voor je reactie! En wat fijn dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd πŸ’–! Ik zit zelf ook in een twijfel of ik door wil testen, of toch alles op z’n beloop laat.. ben er na mijn gevoel te veel mee bezig nu haha. Hoop dat mijn lichaam het gewoon snel weer oppakt 🀞🏽
  • Rapporteren
lianne91
10 dagen geleden
Reactie op DWB
Dank je wel voor je reactie! En wat fijn dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd πŸ’–! Ik zit zelf ook in een twijfel of ik door wil testen, of toch alles op z’n beloop laat.. ben er na mijn gevoel te veel mee bezig nu haha. Hoop dat mijn lichaam het gewoon snel weer oppakt 🀞🏽
Dankjewel! Ja heel herkenbaar hoor! Ik wilde ook gewoon alle kansen benutten ook snel na de miskraam. Maar is niet voor niets dat er geadviseerd wordt om in ieder geval 1 menstruatie af te wachten voor je het weer gaat proberen. Is niet niks voor je lichaam, ook al was het nog maar kort. Er is al zo veel gaande en heeft tijd nodig om weer in het eigen ritme te komen en dit kan dus ook echt anders zijn dan voor een miskraam. Uiteindelijk wil je natuurlijk zo snel mogelijk weer proberen zwanger te raken en dat is ook begrijpelijk πŸ˜‰ Sterkte met afwachten en ik hoop dat je lichaam snel weer laat merken dat het er klaar voor is!πŸ₯°
  • Rapporteren