12 Reacties

7 maanden geleden

Het kan zijn dat de eerste keer door omstandigheden je eisprong niet lukte en dat die woensdagochtend je lijf het nog eens probeerde. Het kan ook door omstandigheden soms gewoon zo zijn en niks zeggen. Ik had het zelf deze keer na mn eisprong en bleek dat ik in verwachting was. Het kan dus eigenlijk alle kanten op, hopelijk komt het allemaal goed voor jullie ❤️

7 maanden geleden

Kan van alles zijn. Andere afscheiding kan door verschillende redenen. Dus om daarmee je eisprong te voorspellen werkt sowieso niet

7 maanden geleden

Hoi, Ik doe wel ovulatietesten en heb wel eens een week na ovulatie weer wat meer afscheiding. Ik denk dat het dus niet hoeft te betekenen dat je ovulatie afgelopen woensdag pas was.

7 maanden geleden

Reactie op MyrrieXx

Het kan zijn dat de eerste keer door omstandigheden je eisprong niet lukte ...
Dank je wel voor je reactie, we gaan het afwachten! Jij gefeliciteerd met je zwangerschap. 😍 Hopelijk komt het voor ons ook snel!

7 maanden geleden

Reactie op Tauriel

Kan van alles zijn. Andere afscheiding kan door verschillende redenen. Dus ...
Oké dank je wel. Daar ben ik me van bewust. Ik was gewoon even benieuwd wat het zou kunnen zijn. Voor de verplichte pauze gebruikte ik ook altijd testen om mijn ovulatie mee vast te stellen en ik ben ook van plan deze weer te gaan gebruiken in onze volgende ronde!

7 maanden geleden

Reactie op LeergierigeRoos147311

Hoi, Ik doe wel ovulatietesten en heb wel eens een week na ovulatie weer wa ...
Dank voor je reactie. Voor mij was dit nieuw, ik heb altijd alleen in mijn vruchtbare periode eiwit afscheiding. Ik was even benieuwd wat dit zou kunnen zijn. Maar dan kan het dus ook helemaal niks betekenen. :)

7 maanden geleden

Reactie op OntspannenVogel350042

Dank je wel voor je reactie, we gaan het afwachten! Jij gefeliciteerd met j ...
Dankjewel! ❤️

7 maanden geleden

Het kan zijn dat je lichaam het nogmaals probeert omdat het de eerste keer niet gelukt is. Ik weet niet hoelang het gelden is dat je geopereerd bent? Maar door een operatie, narcose, medicatie, stress enz kan het ook zijn dag je cyclus wat ontregeld is en je eisprong daardoor bijvoorbeeld later is. Het kan ook zijn dat je hormonen wat op de “hobbel” zijn hierdoor

7 maanden geleden

Reactie op Guusjes123

Het kan zijn dat je lichaam het nogmaals probeert omdat het de eerste keer ...
Dank voor je reactie. Dat zou inderdaad ook een mogelijkheid zijn. Ik ben nu 7 weken geleden geopereerd, mijn vorige cyclus was wel zoals ‘gewoon’ 28 dagen. Maar die kan natuurlijk ook wat overhoop gehaald zijn.

6 maanden geleden

Hoe is dit afgelopen? Ben je zwanger? Nu in soortgelijke situatie hier

6 maanden geleden

Reactie op ellenkamp

Hoe is dit afgelopen? Ben je zwanger? Nu in soortgelijke situatie hier
Nee ik ben niet zwanger geraakt.. of mijn eisprong wel of niet later was, weet ik niet. Omdat het natuurlijk ook niet ‘raak’ zou kunnen zijn. Succes!!🤞🏼

2 weken geleden

Topic gesloten op verzoek van TS.