8 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb beide gekocht. Fertilily heeft bij mij niks geholpen * 3maanden gebruikt, ik vond het heel onhandig en niet echt fijn. Toen heb ik de conceive plus gekocht, ik vond het een heerlijk gel ( had van die capsules die vaginaal gebruikt wordt ) en werd in 1x gelijk zwanger. ( ik kreeg 3 capsules en had alles in 1x gebruikt op de dag dat ik een positieve ovulatie had

5 jaar geleden

Ik heb beide gekocht en gebruikt. Heeft bij ons niet geholpen, maar het zijn fijne dingen in gebruik.

5 jaar geleden

Ik heb de conceive plus gebruikt bij inseminatie. Gewoon glijmiddel is zaaddodend en heb wel glijmiddel nodig. Toen conceive plus gehaald, baat het niet deze schaad in ieder geval niet. Ik ben nu 20 weken zwanger.

5 jaar geleden

Ik heb me gisteren een Ferti Lily gekocht, nog even wachten om te gebruiken. Ik ben benieuwd 馃檴

5 jaar geleden

Wij hebben vanaf het begin de conceive gebruikt als alternatief voor gewoon glijmiddel. In ronde 7 voor het eerst de fertilily gebruikt en toen was het direct raak. Of het echt komt door de fertilily valt natuurlijk niet met zekerheid te zeggen, maar wij hebben er geen spijt van haha!

5 jaar geleden

Hii, ik ben in oktober gestopt met de pil. Twee rondes niets gebruikt en deze ronde conceive plus, omdat het fijner was toch iets van glijmiddelen te gebruiken. Deze ronde ben ik ook zwanger geraakt. Vond conceive zelf een fijn product, mijn man vond het stinken.

5 jaar geleden

Nog een tip .. eet veel ananas dat helpt bij opwinding en om zwanger te worden

5 jaar geleden

1 maand zonder conceive en een positieve ovulatietest niet zwanger geraakt. 2e maand ovulatie gemist, 3e maand positieve ovulatie test en conceive plus gebruikt en meteen zwanger. Kan toeval zijn, maar het proberen waard