16 Reacties
VRIEND
3 jaar geleden
In maart 2021 is mijn galblaas verwijderd. Wat was dat een opluchting na die helse pijnen! Eigenlijk nooit meer last van gehad. Ik eet eigenlijk alles. Wel 1 keer na eten oliebollen ziek geworden. Weet niet of dat door ontbreken galblaas kwam of dat er gewoon wat mis mee was. Afgelopen oud en nieuw daarom maar bij 1 gehouden en dat ging goed.
Een voorspoedig herstel gewenst!
3 jaar geleden
Bij mij inmiddels ruim 10 jaar geleden. Super snel hersteld en eigenlijk nooit meer last gehad.
3 jaar geleden
Bij mij is die er vorig jaar november uitgehaald. Had 3 dagen later nog 1 korte aanval, daarna nooit meer gehad! Eet en drink gewoon alles en hou nergens rekening mee, is gelukkig ook niet nodig aangezien ik nergens last van heb ☺️. Succes met je herstel! Zo een opluchting om van die aanvallen af te zijn!🙏
3 jaar geleden
Bij mij is mijn galblaas in juli verwijderd deze week had ik weer een extreme aanval.. is wel erg lang geleden. Soms ook nog erg veel last van een opgeblazen gevoel. Kan niet alles eten bijvoorbeeld gehakt dan krijg ik erge buikpijn. Ik had gehoopt helemaal pijn vrij te zijn maar dat is niet helaas binnenkort nieuwe onderzoeken in het ziekenhuis om te kijken of er geen steentjes zijn blijven zitten in de galwegen