31 Reacties

3 jaar geleden

Gefeliciteerd!!! Ik geloof dat meer vrouwen geen bloeding hebben dan wel een innesteling bloeding.

3 jaar geleden

Ik heb geen innestelingsbloeding gehad. Inmiddels 25 weken zwanger

3 jaar geleden

Ruim 3 maanden geleden bevallen en geen innesteling bloeding gehad hoor. Gebeurd vaker niet dan wel volgens mij

3 jaar geleden

Ik ook niet gehad en toch zwanger. Gefeliciteerd! 😍

3 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd !! Ik heb bij beide zwangerschappen geen innestelingsbloeding gehad hoor. Wist dat je dat kon krijgen maar dacht dat het vaker niet dan wel voorkomt. Geen zorgen dus daarover!

3 jaar geleden

Ik heb ook geen innestelingsbloeding gehad en nu 5+1 zwanger. Je kan die bloeding krijgen maar hoef niet persee.

3 jaar geleden

Gefeliciteerd 🎉✨. Ik heb ook geen innestelingsbloeding gehad en ben nu 8,5w zwanger

3 jaar geleden

Ik ook geen innestelings bloeding, nu een zoontje van 9 weken! Volgens mij krijg je alleen een bloeding als het bevruchte eitje een bloedvaatje / ader raakt en komt het daardoor vaker niet dan wel voor.

3 jaar geleden

Een ovulatiebloeding komt vaker niet dan wel voor. Dus dat je geen ovulatiebloeding hebt gehad is volkomen normaal.

3 jaar geleden

Allereerst gefeliciteerd! Bij al mijn zwangerschappen (5x) nog nooit een innestelingsbloeding gehad. Het verschilt gewoon per vrouw.

3 jaar geleden

Oh wat fijn om te horen! Dit is onze eerste ronde voor een kindje dus ik dacht huh waarom heb ik nou geen innestelingsbloed gehad.. maar gelukkig om te horen dat vele van jullie dit ook niet hebben gehad. Bedankt voor de lieve felicitaties 😊

3 jaar geleden

Ik heb bij de 1e zwangerschap wel een innestelingsbloeding(kje) gehad en bij de 2e niet.

3 jaar geleden

Ik heb geen innestelingsbloeding gehad. Hem de innesteling wel gevoeld, maar we hadden een ivf terugplaatsing dus waren er al bewuster mee bezig zeg maar, met alles timen en plannen. Ben nu 5,5 week. Gefeliciteerd met je zwangerschap! 😘

3 jaar geleden

Voelde jullie bij de innesteling hevige pijn recht in de onderbuik?

3 jaar geleden

Ik heb geen bloeding gehad hoor met de innesteling! Mijn dochter is inmiddels 8 maanden

3 jaar geleden

Gefeliciteerd!!! Ik geloof dat meer vrouwen geen bloeding hebben dan wel ee ...
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Alle online informatie over het voelen van innesteling tot innesteling bloedingen maken vrouwen alleen maar onzeker. Terwijl de groep dit dit daadwerkelijk ervaart echt heel klein is. GEFELICITEERD!!!

3 jaar geleden

Eerste zwangerschap niet gehad en zij is ondertussen een vrolijke peuter, nu bij 2e wel gehad.

3 jaar geleden

Bij beide zwangerschappen geen bloed gezien

3 jaar geleden

Hier ook geen bloed gehad en toch echt 28 weken zwanger. Gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Geen bloedverlies gehad en inmiddels 37w 🙂