273 Reacties

4 maanden geleden

Ik doe met je mee! NOD 27 januari 🍀 💕 Wanneer jij?

4 maanden geleden

Reactie op LauraWS

Ik doe met je mee! NOD 27 januari 🍀 💕 Wanneer jij?
Rond 18 januari, cyclus van 25 dagen. Maar mijn laatste menstruatie kwam de eerste dagen niet echt op gang, dus kan ook een paar dagen later zijn. Vandaag gestart met ovulatietesten. Vind het zo spannend weer!

4 maanden geleden

Reactie op Katrien2021

Rond 18 januari, cyclus van 25 dagen. Maar mijn laatste menstruatie kwam de ...
Spannend he! Hoeveelste ronde is dit voor jullie? Heb hetzelfde bij laatste menstruatie, maar met ovulatietesten zie je vast wanneer je moet pieken!

4 maanden geleden

Hoi Katrien, verdrietig dat je ook een miskraam hebt moeten meemaken😭🥺. Ik heb begin november een miskraam gehad met 11 weken (tot 9 a 9,5 week hartje geklopt). Op 5 dec mijn menstruatie gehad en op dag 22 van mn cyclus een eisprong. Ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, maar mijn NOD is waarschijnlijk pas a.s. weekend of maandag ivm de late eisprong. Leuk om bij elkaar steun te vinden en elkaar op de hoogte te houden!😄 Ik hoop voor je dat je binnenkort weer op die roze wolk zit, want hey laten we eerlijk zijn.. wat een rollercoaster is dit geweest pff! Liefs❤️🍀

4 maanden geleden

Reactie op LauraWS

Spannend he! Hoeveelste ronde is dit voor jullie? Heb hetzelfde bij laatst ...
Nou ik heb twee keer een eisprong gehad na de miskraam en ook weer een x een licht positieve test die daarna weer afliep maar bij mijn laatste menstruatie kwam er nog een stukje restweefsel uit. Dus daarna een echo gehad en nu zag het er allemaal rustig en goed uit dus kunnen we er weer echt voor gaan. Dus de eerste poging met een schone baarmoeder. Vanochtend een knipperende smiley dus dat geeft weer goede moed 🤩

4 maanden geleden

Reactie op SJST

Hoi Katrien, verdrietig dat je ook een miskraam hebt moeten meemaken😭🥺. I ...
Ah, bij mij ook het hartje met 9 weken gestopt. Zo verdrietig hè! Ik was met de kerstdagen zo emotioneel weer ervan. En wat ontzettend spannend!! Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt! Helemaal eens, het lijkt soms een slechte film en het zal ongelofelijk spannend worden als het weer zover is dus fijn om het erover te kunnen hebben met elkaar. 🍀🍀🍀

4 maanden geleden

Ik doe met je mee. Ons kindje is in oktober ‘23 overleden na een vroeggeboorte met 23+2. Gister een positieve ovulatietest voor ronde 1 🍀

4 maanden geleden

Reactie op Snacktomaatje

Ik doe met je mee. Ons kindje is in oktober ‘23 overleden na een vroeggeboo ...
Zo, wat heftig dat je dat mee hebt moeten maken ❤️‍🩹 veel sterkte! Dan lopen we bijna gelijk denk ik, ik heb nu twee dagen een knipper smiley dus verwacht morgen mijn piek! Ik hoop voor je dat je heel snel een gezond kindje in je armen mag houden 🍀

4 maanden geleden

ik lees mee dames toevallig sinds gisteren weer thuis uit het ziekenhuis 11 weken is het hartje er ook mee gestopt bij mij laten we dit jaar allemaal een positieve test in ons hand krijgen❤️❤️❤️

3 maanden geleden

Nou vandaag mijn piek gevonden hoor, morgen eisprong. Zo spannend weer. En zo geen zin om weer twee weken te wachten zo… 🙃

3 maanden geleden

Sterkte voor iedereen die een miskraam of MA of vroeggeboorte/ stilgeboorte mee heeft moeten maken! Ik heb op 3 september mijn eerste miskraam gehad nadat we er bij de termijnecho achterkwamen dat het hartje gestopt was met ruim 9 weken. Afgelopen weekend helaas met 6+3 een tweede miskraam meegemaakt. Nu eerst afwachten op een negatieve zwangerschapstest en daarna gaan we weer een poging wagen. Veel succes iedereen!

3 maanden geleden

Hi ladies, allemaal vast heel veell succes gewenst voor deze spannende reis richting de nieuwe zwangerschap🥰💪 -9 dec kwam ik achter zwanger te zijn( heb 3 tests gedaan) -13 dec begon bloeding van de vroege miskraam, zou toen rond de 5 weken zijn geweest -Na 4 dagen waarvan vanaf dag 3 laatste restjes bloed, uiteindelijk gestopt.( minder lang en minder als bij ongesteldheid en geen pijn of kramp gevoeld. Kwaaltjes van zwangerschap waren ook verdwenen zoals gevoelige/geïrrigeerde tepels -3 jan echo gehad en alles was er al uit zag ze - gistermiddag 8 jan begon ik bloed te zien, lijkt wel spotting sindsdien. Nou weer helemaal gestopt. Ik verwacht woensdag wel echt menstruatie op gang komen En ik heb sinds 18 dec elke dag een ovulatietest gedaan en tot op heden geen ovulatie gehad🤷🏻‍♀️ wel balen dit. We willen meteen weer opnieuw zwanger worden maar geen ovulatie en alleen spotting voor nu😔

3 maanden geleden

Reactie op Evafleur36

Sterkte voor iedereen die een miskraam of MA of vroeggeboorte/ stilgeboorte ...
Zo wat een rollercoaster moet dat zijn zeg, twee keer zo kort achter elkaar. Veel sterkte! Hoe snel had jij na de MA een negatieve test?

3 maanden geleden

Reactie op EKD96

Hi ladies, allemaal vast heel veell succes gewenst voor deze spannende reis ...
Sterkte! Ik heb wel in het ziekenhuis begrepen dat je eerst een eisprong moet hebben na je MK voordat je weer ongesteld kunt worden.

3 maanden geleden

Reactie op Evafleur36

Sterkte voor iedereen die een miskraam of MA of vroeggeboorte/ stilgeboorte ...
Wat heftig ook! Heel veel sterkte

3 maanden geleden

Ik zit inmiddels 5 dagen na mijn ovulatie. Ik vind het zó lang duren haha. Wil eigenlijk echt past 1 dag voor nod testen, maar ik weer niet of ik dat vol ga houden.

3 maanden geleden

Reactie op Snacktomaatje

Ik zit inmiddels 5 dagen na mijn ovulatie. Ik vind het zó lang duren haha. ...
Oeh spannendddd 🤞🏼 ik ben nu al ongeduldig 😂 Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is dus ga proberen het vol te houden tot 11DPO. Bij de twee eerdere zwangerschappen had ik toen een positieve test!

3 maanden geleden

Ik zit nu op dag 11 van mijn cyclus.. vorige week miskraam doorgemaakt, bloeden volledig gestopt ... Ik heb het idee dat mijn ovulatie eraan zit te komen, zou dit mogelijk kunnen zijn?

3 maanden geleden

Reactie op Katrien2021

Oeh spannendddd 🤞🏼 ik ben nu al ongeduldig 😂 Ik weet niet precies wannee ...
Ja ik dag 10 inderdaad! Maar wil nu pas wat later testen. Duurt de teleurstelling ook minder lang als het niet zo is. Ck2019, kan zeker hoor! Kan ook nog even duren, maar je cyclus kan snel herstellen na een miskraam.

3 maanden geleden

Reactie op Snacktomaatje

Ja ik dag 10 inderdaad! Maar wil nu pas wat later testen. Duurt de teleurst ...
Ik bedoelde ook 10DPO! Scheelt weer een dagje 😉