5 Reacties

één maand geleden

Hier ook na 3 jaar en eerdere miskraam zwanger geworden. Vond het ook allemaal vreselijk lang duren tussen de echo's en ben nog steeds bang dat er iets niet goed is. Ik denk dat het heel normaal is en een onbezorgde zwangerschap gewoon heel lastig is als je geleerd hebt dat je je lichaam niet goed kan vertrouwen. Hoe gaat het nu met je? Gaat het nog steeds goed met de zwangerschap?

één maand geleden

Reactie op Char321

Hier ook na 3 jaar en eerdere miskraam zwanger geworden. Vond het ook allem ...
Momenteel ben ik 11 weken zwanger 😊 alle echo's zien er tot nu toe uitstekend uit en de verloskundige zegt dat ik geen betere echo kan krijgen. Vorige week vrijdag nog 1 gehad en overmorgen de termijn echo, maar toch blijf in bang en denk ik : wat als het nu nog mis gaat ? Terwijl de kleine met de echo's fanatiek beweegt en laatst zelfs een voetje met 5 teentjes te zien was. Spannend blijft het wel !😊 Hoelang ben jij momenteel zwanger ? 🥰

één maand geleden

Reactie op kimmetje29

Momenteel ben ik 11 weken zwanger 😊 alle echo's zien er tot nu toe uitstek ...
Ik ben morgen 20 weken. Vorige week 20 weken echo gehad. Was ook weer zo bang dat er iets mis was, maar gelukkig alles goed met de baby . Die angst blijft toch wel een beetje, ookal kom je steeds verder. Fijn dat je de 11 weken hebt gehaald en dat je goede echo's hebt! Kansen dat het misgaat worden steeds kleiner naarmate je verder komt gelukkig 💪🏼 voor de rest blijft het afwachten natuurlijk.

één maand geleden

Reactie op Char321

Ik ben morgen 20 weken. Vorige week 20 weken echo gehad. Was ook weer zo ba ...
Ohh dat is fijn dat je al zo ver bent ! Ja gelukkig neemt de kans zeker af, bij elk krampje en steekje begin je toch te twijfelen, dus laten we hopen dat ook donderdag weer alles goed is ❤️ Ja ik moet ook stoppen met lezen op forums waarin vrouwen ook later een miskraam hebben gehad, waardoor ik mezelf helemaal gek maak. Ook het vertrouwen in mijn lichaam is lastig natuurlijk, maar dat komt wel goed. Voor nu lekker genieten van elk moment ! Had jij wel symptomen ? Ik letterlijk niet behalve pijnlijke borsten 😅 dat maakt het ook wat beangstigend.

één maand geleden

Reactie op kimmetje29

Ohh dat is fijn dat je al zo ver bent ! Ja gelukkig neemt de kans zeker a ...
Ja blij dat ik zo ver ben nu. Hopelijk gaat voor jou de tijd snel voorbij en ben je ook snel wat verder uit de onzekere periode. Probeer maar niet te veel te lezen wat er allemaal mis gaan gaan 😅 alleen maar extra angst inderdaad, en je hebt het toch niet in de hand zelf (behalve gezond leven natuurlijk) Ik had wel veel symptomen. Had ook helaas HG, extreme misselijkheid, en heb wekenlang alleen maar overgegeven en in bed gelegen. Ben nog steeds niet hersteld van die periode en ben werk nog langzaam aan het opbouwen. Maar symptomen zeggen niks over of je een goede zwangerschap hebt. Alleen of je mazzel hebt of niet 😅 Maargoed heb het er allemaal voor over na al die jaren wachten. Iedere keer een mijlpaal verder. Leef echt van mijlpaal naar mijlpaal. Eerst de eerste echo, toen termijnen echo, nipt, 13 weken echo, 16 weken tussen echo en nu net de 20 weken echo gehad. Volgende mijlpaal 24 weken, dan zou het levensvatbaar kunnen zijn. Maar kijk natuurlijk het meeste uit naar de uitgerekende datum. Maar duurt nog lang voor mn gevoel 🤭