13 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb na een ivf terugplaatsing flink gebloed. Begon op 10dpo en duurde echt wel een week of 2,5. werd er helemaal gek van. Was roze, dan weer bruin, dan weer rood bloed. Af en toe zelfs met slijm en of stolsels. Ik was ervan overtuigd dat het niet goed kon zijn. En toch bleek ik zwanger. Nu bijna 38 wkn en aan het aftellen.
Ik ga voor je duimen 🍀🍀🍀

2 jaar geleden
Ik heb dit bijna 2 weken geleden gehad, heb in totaal 50 uur gebloed, en echt een lichte menstruatie maar testen blijven negatief. Heb nog steeds grote tepels en kan elk bloevaatje op mijn borsten zien maar toch niet zwanger. Ik snap er zelf ook niks van. Ik hoop voor je dat je toch positief test!

2 jaar geleden
Reactie op Janne_EK
Ik heb na een ivf terugplaatsing flink gebloed. Begon op 10dpo en duurde ec ...
Oh oh oh ook nog eens na een terugplaatsing 😫 dankjewel voor je verhaal! Dat heeft nog hoop. En wat goed om te horen dat de kleine baby zich binnenkort aandient. Zo speciaal 🍀.

2 jaar geleden
Reactie op Jvdb88
Ik heb dit bijna 2 weken geleden gehad, heb in totaal 50 uur gebloed, en ec ...
🫠 ben bang dat ik me bij jouw vreemde verhaal ga moeten aansluiten. Nog niks getest, maar ga ik wel nog even doen voordat ik 13dpo in principe weer aan nieuwe medicatie begin. Urghhhh

2 jaar geleden
Reactie op Janne_EK
Oké, tegelijkertijd maakt kan het je ook onzeker maken als je dan nog steeds bloed gek wordt je ervan ( innesteling bloedingen)😫 maar mooi dat het als nog goed is.
Ik zit wat in het zelfde schuitje ik heb mijn terugplaatsing na een ivf ook wat last van innesteling bloedingen ( licht) niet super veel dan is het wat roze van kleur soms iets helder rood met wat slijm erbij of wat bruin gek wordt je er van, het maak je een klein beetje onzeker vandaag precies een week geleden. Ik zit op de 4e dag van innesteling bloeding het begint nu steeds een beetje minder te worden. Spannend we gaan het zien🙏🏾🍼

2 jaar geleden
Ik had dit ook, ben nog steeds zwanger (15 dagen na die innestelingsbloeding) maar vindt het heel spannend of geen geen MA is 😞

2 jaar geleden
Na de terugplaatsing op de 4- 5 dagen last van innesteling bloeding voel ik mij moe, misselijk moe en opgeblazen zijn dat de symptomen wat daar bij past?

2 jaar geleden
Reactie op Janne_EK
Kreeg jij tijdens de terugplaatsing ook last van anderen symptomen zoals innesteling bloeding/ (innesteling pijn) niet goed kunnen slapen omdat je lichaam s'nachts zo bezig was dit had ik op 2-3e dag van de terugplaatsing. Nu twéé dagen moe, last van lichte misselijkheid, hoofdpijn last van opgeblazen gevoel.

2 jaar geleden
Ah oké, ik zit nog in mijn wachtdagen volgende week Maandag mag ik testen zo spannend! Maar wat maakt het verschil dan ,dat je eerst van de Etos of e Etos Action testen? Clear blue kan kan toch ook.
Dit is trouwens mijn derde terugplaatsing ik voel mij anders dan bij die andere terugplaatsing. Deze symptomen zijn wat meer aanweziger