5189 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op teddyy

Hi lieve meiden, wat denken jullie: ontstaat hier een streep? Mijn vriend s ...
Gefeliciteerd hoor :) mijne bogonnen lichter als dit

3 jaar geleden

Reactie op teddyy

Hi lieve meiden, wat denken jullie: ontstaat hier een streep? Mijn vriend s ...
Echt positief hoor meis! De mijne was zo licht op de dag van nod en nu bijna 16 weken zwanger 🥰

3 jaar geleden

Echt positief hoor meis! De mijne was zo licht op de dag van nod en nu bijn ...
Dankjewel! 😍 mijn vriend is wakker en heel blij. Iedereen bedankt voor de reactie! Morgen met CB testen!

3 jaar geleden

Mijne begonnen stuk minder duidelijk :) Vandaag 30 weken zwanger

3 jaar geleden

Reactie op Mommy3

Mijne begonnen stuk minder duidelijk :) Vandaag 30 weken zwanger
Hoeveel dagen voor of na nod was je duidelijkste? Wel fijn om te lezen.

3 jaar geleden

Het kan alles zijn behalve een zwangerschap dan ?
Nee, het kan ook een zwangerschap zijn zoals mommy omschrijft: een late innesteling en dus ook pas later hcg aanmaak en positieve test ...

3 jaar geleden

Reactie op MomJ’s

Nee, het kan ook een zwangerschap zijn zoals mommy omschrijft: een late inn ...
Okee , ik ben echt onzeker aangezien we het zo graag willen en voorheen een vroege miskraam hebben gehad. Ik weet niet zo goed hoelang ik alles af moet wachten. Wat is jullie advies wat ik het beste kan doen.

3 jaar geleden

Reactie op Pinolovertje

Hoeveel dagen voor of na nod was je duidelijkste? Wel fijn om te lezen.
De 1e test op deze foto was 5 dagen voor nod . Onderste test is op mijn nod . Maar ik maakte dit keer heeeeel veel hcg aan . :)

3 jaar geleden

Okee , ik ben echt onzeker aangezien we het zo graag willen en voorheen een ...
Ja moeilijk Het beste is echt proberen los te laten hoe moeilijk ook Je lichaam kan zo hefig reageren dat het schijnzwanger wordt Dus geen menstruatie Geen positieve test . Probeer gewoon regelmatig sex te hebben in de vruchtbare week Test op of na nod Ik weet het is heeeeel moeilijk maar probeer je zelf niet teveel te martelen :(

3 jaar geleden

Reactie op Mommy3

Ja moeilijk Het beste is echt proberen los te laten hoe moeilijk ook ...
Nee dat probeer ik ook zeker niet. Ik neem gewoon iedere maand aan dat ik weer ongesteld ga worden daarom ben ik nu een beetje verbaasd dat het deze maand niet het geval is omdat ik normaal gewoon een cyclus heb van 28 dagen. En nu ineens niet 🤔 ik verwacht voor als nog ongesteld te worden dus ik wacht het lekker af. En zo niet is het een meevaller en geluk hebben. Soms kun je beter geen hoop hebben dan valse hoop😳

3 jaar geleden

Nee dat probeer ik ook zeker niet. Ik neem gewoon iedere maand aan dat ik w ...
Waneer ben je gestopt met de pil ?? Helaas is het wel normaal dat je cyclus soms wat afwijkt je man 100x 28 dagen en opeens 30 35 en dan ga je weer naar 28 Zo,n lichaam pfoeee haha

3 jaar geleden

Ik vind met de blauwe testen dat k heel vaak al snel een valse lijn krijg. ...
Inderdaad vals positief denk ik dan toch😭

3 jaar geleden

Reactie op Mommy3

Waneer ben je gestopt met de pil ?? Helaas is het wel normaal dat je cycl ...
Ben 5 juli gestopt met de pil

3 jaar geleden

Ben 5 juli gestopt met de pil
Oo dat kan het wel verklaren dat je wisselt in cyclus :(

3 jaar geleden

Okee , ik ben echt onzeker aangezien we het zo graag willen en voorheen een ...
Het is ook enorm moeilijk! Vooral als je cyclus dan ineens zich even anders gedraagt. Je bent gelukkig nog niet enorm lang gestopt met de pil en dat kan goed verklaren waarom het nu ineens wat afwijkt. Je eisprong is misschien net iets later geweest waardoor je menstruatie zich ook later aankondigd. Wat Mommy zegt: hoe moeilijk ook proberen er enigszins ontspannen onder te blijven is zó belangrijk. Ook hier 7 maanden erop moeten wachten. Je bent zwanger geraakt en geloof me: komt echt weer opnieuw 🙏🏻

3 jaar geleden

Ben 5 juli gestopt met de pil
Na het stoppen van de pil staat gemiddeld 1 jaar wanneer het lukt om zwanger te raken. Vrouwen die binnen no time zwanger raken na het gebruik van de pil hebben gewoon “geluk” en eigenlijk is het gewoon geluk hebben wanneer iemand zwanger raakt. ☺️ ik weet dat het moeilijk is maar probeer het een beetje los te laten. Want ook daardoor kan je cyclus ontregeld raken. Het komt vast goed. Maar geef het tijd ☘️

3 jaar geleden

Na het stoppen van de pil staat gemiddeld 1 jaar wanneer het lukt om zwange ...
Tijdens de pil had ik ook vaak doorbloedingen aangezien de pil niet sterk genoeg was voor mij. Ik heb sinds ik gestopt ben 5 juli altijd een cyclus gehad van 28 dagen en nu morgen alweer 4 dagen over tijd. Ik wacht nog even af tot halver wegen volgendeweek en anders denk ik dat ik even naar mijn huisarts ga.

3 jaar geleden

Reactie op MomJ’s

Het is ook enorm moeilijk! Vooral als je cyclus dan ineens zich even anders ...
Dankjewel voor je berichtje. :) het is zeker lastig dat het misschien nu zo onregelmatig gaat worden. Ik zeg mezelf altijd ga er vanuit dat je menstruatie gewoon komt maar misschien nu later dat motiveerd me om positief te blijven. Mocht er dan ooit een positieve test komen is het helemaal mooi meegemomen ! Wanneer je het niet verwacht 😁

3 jaar geleden

Deze avond positief getest NOD is zaterdag. Voelt erg onwerkelijk en onzeker na missed abortion in mei.. dinsdag langs huisdokter voor.controle hcg

3 jaar geleden

Reactie op carolienvt1

Deze avond positief getest NOD is zaterdag. Voelt erg onwerkelijk en onzeke ...
Gefeliciteeerd 🎈