5189 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op blackbird123

Gefeliciteeerd 🎈
Dankje ! Kan nog wel niet blij zijn, erg gek

3 jaar geleden

Reactie op carolienvt1

Deze avond positief getest NOD is zaterdag. Voelt erg onwerkelijk en onzeke ...
Gefeliciteerd ! Mooie duidelijke streep zo 2 dagen voor nod 🤩

3 jaar geleden

Reactie op carolienvt1

Deze avond positief getest NOD is zaterdag. Voelt erg onwerkelijk en onzeke ...
Gefeliciteerd 🎉🎉 Waarom nog langs de huisarts als ik vragen mag? Dit lijkt .e duidelijk toch 🙈

3 jaar geleden

Reactie op carolienvt1

Deze avond positief getest NOD is zaterdag. Voelt erg onwerkelijk en onzeke ...
Gefeliciteerd

3 jaar geleden

Reactie op Vlinder1982

Gefeliciteerd 🎉🎉 Waarom nog langs de huisarts als ik vragen mag? Dit lij ...
Geen idee of carolienvt1 uit België komt, maar daar is het volgens mij standaard dat je prikt op je hcg!

3 jaar geleden

Dankjewel voor je berichtje. :) het is zeker lastig dat het misschien nu zo ...
En die komt echt! ✨

3 jaar geleden

Vanochtend clear blue gedaan nadat onderste test gisterenavond positief was😱😍

3 jaar geleden

Reactie op Vlinder1982

Gefeliciteerd 🎉🎉 Waarom nog langs de huisarts als ik vragen mag? Dit lij ...
Dankje! 😘 ja ik ben erg onzeker na missed abortion van in mei dat de hcg waardes zoals toen laag lagen en dus fout was.. maakt me erg onzeker

3 jaar geleden

Reactie op carolienvt1

Vanochtend clear blue gedaan nadat onderste test gisterenavond positief was ...
Niks zo fijn als dat het ineens geschreven staat. Gefeliciteerd! ✨😘

3 jaar geleden

Reactie op blackbird123

Geen idee of carolienvt1 uit België komt, maar daar is het volgens mij stan ...
Jaa kom uit België idd ! :)

3 jaar geleden

Reactie op MomJ’s

Niks zo fijn als dat het ineens geschreven staat. Gefeliciteerd! ✨😘
Dankje ! 😘 ben echt wel onzeker dat het terug fout zou lopen.. :( maar meer doen dan vertrouwen hebben kunnen we momenteel niet doeb

3 jaar geleden

Reactie op carolienvt1

Dankje ! 😘 ben echt wel onzeker dat het terug fout zou lopen.. :( maar mee ...
Weet je .. en dit is “makkelijk praten”.. als je zwanger word dan heeft iedereen in het begin die zorgen of het goed gaat, blijft het zitten etc. Dan komen zorgen of het hartje wel klopt, dan komen zorgen of het wel gezond is, dan de spanning van de nipt, dan de spanning van de 20’weken echo en als die allemaal gepasseerd zijn komen de zorgen of je het wel goed voelt, of het niet te vroeg komt ... en zo heb je de hele zwangerschap en erna zorgen om jouw kleintje. Laat je onzekerheid wat varen anders ben je je hele zwangerschap straks bang en dat het eenmaal is fout gegaan, beloofd echt geen 2e keer. Dus vertrouw op jou en je kleintje. Dit zijn hele duidelijke testen dus je maakt sowieso mooi hcg aan 😘 knuffel en geniet, er groeit een mooi nieuw kleintje in je 🥰

3 jaar geleden

Reactie op MomJ’s

Weet je .. en dit is “makkelijk praten”.. als je zwanger word dan heeft ied ...
Oooh dankje zo een lief berichtje doet me echt deugd dankjewel!! ❤️ ga er idd van proberen te genieten en zo weinig mogelijk proberen te piekeren. Het is zoals jij zegt vanaf het moment dat je zwanger bent tot heel het kindje zijn leven ben je bezorgd ..

3 jaar geleden

Reactie op carolienvt1

Dankje ! 😘 ben echt wel onzeker dat het terug fout zou lopen.. :( maar mee ...
Ben nu 30+1 weken zwanger en die zorgen blijven Die maken plek voor andere zorgen . Is het niet de 1e 12 weken is het wel daarna . Voel je de kleine . Daarna niet hup weer zorgen . Maar meis gefeliciteerd heb vertrouwen ❤❤

3 jaar geleden

Reactie op carolienvt1

Vanochtend clear blue gedaan nadat onderste test gisterenavond positief was ...
Super leuk! Gefeliciteeeerd 🎈

3 jaar geleden

Hoi. Ik deel mijn action early’s hier ook even. Links als eerste gedaan, verscheen na 2 min een streepje (foto is na 5 min). Omdat ik het niet helemaal geloofde/verwachtte de rechtse met tweede ochtendurine gedaan. Nod is 3 nov. dus wil niet teveel hopen.. iemand die tips heeft voor een ander merk testen? Bij het filiaal hier zijn deze uitverkocht

3 jaar geleden

Reactie op carolienvt1

Dankje! 😘 ja ik ben erg onzeker na missed abortion van in mei dat de hcg w ...
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. En ik snap je onzekerheid als geen ander. Zelf heb ik 1 gezonde zoon van 2 jaar en dit jaar 2 miskramen achter elkaar gehad. Dit bleek door mijn schildklier te komen. Deze werkt te traag. Daar zijn we per toeval achter gekomen. Nu ben ik weer zwanger 6.3 weken en ik ben nu al verder gekomen dan de vorige 2 zwangerschappen. Nu we daarover heen zijn merk ik dat ik het best eng vind. Maar gek genoeg krijg ik ook wel weer wat zelfvertrouwen. Vanaf dag 1 dat je een positieve test in handen hebt zullen deze zorgen toch wel blijven. Als het niet gaat om een miskraam, zal het wel gaan of je kindje wel gezond is, of je kindje het wel goed maakt in je buik. En straks wanneer jij je kindje in je armen mag sluiten blijf je ook zorgen houden. Doe ik het als mama wel goed, wat ongetwijfeld echt wel zo zijn. Ook wanneer je kindje een keer ziekjes word. Deze zorgen gaan nooit meer weg. Zelfs niet wanneer ze de 18 gepasseerd zijn. Daarmee wil ik zeggen : probeer te genieten. Ik weet dat het moeilijk is maar hoe verder je komt hoe beter dit zal gaan. Maar eerst even door deze weken zien te komen ☘️😁 maar komt vast goed.

3 jaar geleden

Hoi. Ik deel mijn action early’s hier ook even. Links als eerste gedaan, ve ...
Gefeliciteerd!! Ik zou na je nod even met clearblue met weken indicator! Maar deze testen zijn al heel positief hoor!

3 jaar geleden

Hoi. Ik deel mijn action early’s hier ook even. Links als eerste gedaan, ve ...
Ziet er al heel goed uit! Alvast proficiat 🥳 maar je kunt altijd de 2v5 van Kruidvat proberen, die zijn ook heel gevoelig. En dan zondag of maandag ofzo een clear blue 🍀🤞

3 jaar geleden

Hoi. Ik deel mijn action early’s hier ook even. Links als eerste gedaan, ve ...
Als die al zo duidelijk is bij je, zou ik een digitale clear blue halen! En deze ook met ochtend urine doen!