5189 Reacties

3 jaar geleden

Vandaag 3e dag overtijd en enorme pijn als ik duw links onder in mijn onder ...
Hoi Joyce, ik heb precies het zelfde gehad. Ik was letterlijk 11 dagen overtijd! Ik heb 5 keer een zwangerschapstest gedaan ( ook van clearblue ) en alle 5 negatief. Ik heb ook echt symtomen gehad waardoor ik erg aan het twijfelen was. Heb zelfs gebelt met de huisarts en zij zei dat ik gewoon moest wachten 14 dagen en dat het wel eens voor kan komen dat je een keer later ongesteld wordt of een maand overslaat. Maar gelukkig ben ik vandaag naar 11 dagen ongesteld geworden! Heb wel erg veel pijn, maar goed ik ben opgelucht! Het is echt moeilijk om het los te laten, maar probeer afleiding te zoeken..

3 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. En ik snap je onzekerheid als ...
😘

3 jaar geleden

Reactie op Mommy3

Ben nu 30+1 weken zwanger en die zorgen blijven Die maken plek voor ande ...
❤️

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties!🤗🤗Ga vanmiddag langs de winkel

3 jaar geleden

Hi, ik voel mij erg zwanger ondanks 'ongesteld' geworden 2 weken geleden. Bij vorige zwangerschap testte ik ook pas erg laat positief dus denk weinig hcg aanmaak in begin? Toen 2 weken later miskraam gehad in augustus.

3 jaar geleden

Hi allemaal, Ik lees al even met jullie mee. Gefeliciteerd aan alle dames die mooie positieve testen hebben gehad. En voor de rest: ik wacht met jullie mee. Mijn vriend en ik zitten in ronde 10. Hij heeft nov vorig jaar een vaso vaso gehad. Geslaagd aldus t semenonderzoek wat 3 maanden later volgde. Maar vooralsnog geen succes. Intake bij fertiliteitsassistente al wel gehad. 17 nov naar ZH voor onderzoek door gyn. Kans aanwezig dat ik een HSG onderzoek krijg. Maar hoop dat dat niet nodig is. NOD is 7 nov. Dus nog even wachten. 21 okt super positieve ovu test gehad. Er voor en erna pogingen gewaagd. 😇Fingers crossed.🍀 En wachten. Dat verschrikkelijke wachten. 🤭

3 jaar geleden

Ik was maandag 12 oktober voor 4 dagen ongesteld. Lichte ongesteldheid maar wel normaal. Nu had ik zaterdag de 24ste enorme pijnen bij m’n eierstokken. Sindsdien worden m’n oculatietesten alleen maar lichter. Zou dat dan toch m’n eisprong zijn geweest?

3 jaar geleden

Reactie op boef333

Ik was maandag 12 oktober voor 4 dagen ongesteld. Lichte ongesteldheid maar ...
Kan, toch je eisprong iets eerder wellicht. Anders nog even doortesten om zeker te weten

3 jaar geleden

Reactie op Tvst20

Hi, ik voel mij erg zwanger ondanks 'ongesteld' geworden 2 weken geleden. B ...
Ik zou deze zelf niet positief beschouwen, ook niks ondanks het verhaal wat je aangeeft. Want wat is “ongesteld” .... je zou namelijk nu je eisprong moeten hebben, dus miss beter ovulatie test doen ipv zwangerschap 😊

3 jaar geleden

Hoi. Ik deel mijn action early’s hier ook even. Links als eerste gedaan, ve ...
Nou die zijn wat mij betreft echt positief hoor! Kruidvat 2 voor 5 of idd gewoon een clear blue halen ... die laat weinig twijfel voor je over erna 😘

3 jaar geleden

Reactie op MomJ’s

Nou die zijn wat mij betreft echt positief hoor! Kruidvat 2 voor 5 of idd g ...
Dankje☺️, heb vanmiddag een kruidvat test gedaan en die gaf een streepje dus hoop dat ie morgenochtend mooi is opgelopen

3 jaar geleden

Reactie op kubbiess

Hoi Joyce, ik heb precies het zelfde gehad. Ik was letterlijk 11 dagen over ...
Dat doe ik zeker ik ga er nog steeds van uit dat ik ongesteld word maar ik weet niet hoelang ik moet blijven wachten.. ik weet niet of er een kans is dat ik wel zwanger ben op dit moment.

3 jaar geleden

Vandaag een positieve test gehad!!! Zo blij

3 jaar geleden

Hey lieve dames, 21 oktober een positieve ovulatietest gehad en ook lekker gezellig gemaakt toen + 2 dagen ervoor. Gisteren en vandaag enorm opgeblazen na elke hap, ook slechtgeluimd. Morgen wil ik graag testen dan ben ik 10DPO. Wat waren jullie eerste zwangerschapverschijnselen?

3 jaar geleden

Reactie op Indira

Hey lieve dames, 21 oktober een positieve ovulatietest gehad en ook lekker ...
Ik had geen symptomen 😉 Ik zou nog even wachten 21e postieve test .is 24 /48 uur later je eisprong . Dus 23 e gerekend je ovulatie . Dus morgen pas 8 dpo

3 jaar geleden

Reactie op Indira

Hey lieve dames, 21 oktober een positieve ovulatietest gehad en ook lekker ...
Hallo ! Bij mij als sympyoom dat mijn borsten echt zwaar aanvoelden en tepels veranderd zijn, ook zijn ze beetje gevoelig maar niet dat het pijn doet. Ook ben ik enorm opgeblazen vanaf ik iets gegeten heb en mijn temperatuur is hoger dan normaal. Voor de rest val ik in slaap op zetel vanaf 20uur 😅 en word ik smorgends steeds vroeg wakker

3 jaar geleden

Vandaag getest maar ik ben hopelijk inderdaad nog veel te vroeg!

3 jaar geleden

Hier kunnen we niet meer om heen 😍. Kan het nog steeds niet geloven, hoop dat alles goed gaat verder! Pff langste 3 min van mn leven

3 jaar geleden

Hier kunnen we niet meer om heen 😍. Kan het nog steeds niet geloven, hoop ...
Gefeliciteerd 🍀

3 jaar geleden

Hier kunnen we niet meer om heen 😍. Kan het nog steeds niet geloven, hoop ...
Proficiat 😍😍 is er al een nieuwe topic voor de zwangeren van deze maand? 🙈