37 Reacties

3 jaar geleden

Ik dacht dat ik ongesteld zou worden en had wat zeurderige pijn en 1 felle steek. Bleef achteraf de innesteling te zijn.

3 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap 1 felle steek gevoeld. Toen dacht ik wel, dit is de innesteling mischien wel, en ik was idd zwanger.

3 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap 1 felle steek gevoeld. Toen dacht ik wel, dit ...
Precies dit. Felle steek. Alsof iets zich heel goed vast ging houden. Wat het geval was en hopelijk snel weer😇 ik wist het direct toen

3 jaar geleden

Beide keren menstruatiekramp en kleine speldenprikjes, een week voordat mijn eigenlijke menstruatie moest komen. Toen wist ik al genoeg! En bij de tweede ook licht bloedverlies op 12 dpo.

3 jaar geleden

Hier ook bij beide zwangerschappen een flinke steek. Alsof er een mes in werd gestoken, rondgedraaid en daarna er weer uitgetrokken. Eigenlijk wist ik toen al dat het raak was die maand beide keren 😅

3 jaar geleden

3dec mijn piek gemeten. 13 dec laat smiddags savonds en snachts krampen. Smorgens ect steek pijnen in mijn borsten en niet veel later daarna een super lichte vroege positieve test!

3 jaar geleden

Bij de 1e niets gevoeld. Bij de 2 opeens een steek rechts onderin mijn buik en later wat krampen en paar druppels bloed verloren.

3 jaar geleden

Yes, hier vrij duidelijk gevoeld. Kreeg in de avond steken op dezelfde plek, rechts onderin baarmoeder. Volgende dag stuk milder en het nam af. Het is mijn eerste zwangerschap, maar wist zeker dat het innesteling was. Daarna hopen dat het bleef plakken en yes: ca. 5,5 weekjes zwanger! Nu hopen op een positief vervolg ☺️ Een vriendin heeft trouwens precies hetzelfde ervaren 😉

3 jaar geleden

Ik voelde dus vanavond een pijn wat ik nog nooit heb gevoeld. Alsof ik geprikt wordt van binnen linksonderin de buik , weet niet zo goed hoe ik t moet omschrijven maar alsof er iets naar binnen gaat wat heel pijnlijk is, echt een stekende pijn. Ik voel m’n darmen ook de hele dag, beetje opgeblazen gevoel en de dagen ervoor menstruatie krampen. Het is nu 18 dagen na mijn laatste 1e menstruatie dag. Zou dit dan de innesteling zijn? 😳

3 jaar geleden

Reactie op Zomerbabyy89

Dit bericht is verwijderd
Mijn verwachte menstruatie begint op 31/12 is dat niet te laat dan voor een eisprong?

3 jaar geleden

Reactie op Zomerbabyy89

Het zou kunnen, mijn eisprong was cyclusdag 10 en innesteling gevoeld op cyclusdag 17/18 😉 Ik hoop mee!

3 jaar geleden

Ik heb de innesteling ook gevoeld indd als menstruatie kramp

3 jaar geleden

Yep zeker gevoeld. Ik was op vakantie en ik moest ongesteld worden. Ik kreeg toen een felle steek. Zo erg dat ik moest zitten. Normaliter heb ik last van menstruatie krampen maar dit voelde echt anders!

3 jaar geleden

Reactie op Zomerbabyy89

Ja we gaan t zien! Ik Dacht al eerder de eisprong te hebben gevoeld namelijk.

3 jaar geleden

Hier ook een menstruatieachtige buikpijn, wat bloedverlies en dezelfde klachten als bij een menstruatie. Alleen zette deze niet door, dus toen twee dagen later getest en positief.

3 jaar geleden

Ik voelde dus vanavond een pijn wat ik nog nooit heb gevoeld. Alsof ik gepr ...
Het is wel heel vroeg, maar het zou zeker kunnen! Innesteling is gemiddeld tussen de 5 en de 12 dagen.. sommige hebben een vroegere innesteling (nog voor die 5dagen) en er zijn er ook die pas later de innesteling hebben en bijv 2-3 na nod pas positief testen. Het verschilt zoveel per vrouw, en ook weer per zwangerschap, dus wie weet! 🤷🏼‍♀️ ik hoop het voor je 🤞🏻🍀

3 jaar geleden

Reactie op anoniempje95

Het is wel heel vroeg, maar het zou zeker kunnen! Innesteling is gemiddeld ...
Thnx! Ik hoop het ook! Heb in oktober een miskraam gehad dus m’n cyclus is zowieso niet zoals gewoonlijk, dus t zou kunnen maar ik hoop niet teveel😳

3 jaar geleden

Thnx! Ik hoop het ook! Heb in oktober een miskraam gehad dus m’n cyclus is ...
Wanneer is je nod ? Ik ga heel hard voor je duimendraaien en hopen dat het raak is ❤️

3 jaar geleden

Reactie op anoniempje95

Wanneer is je nod ? Ik ga heel hard voor je duimendraaien en hopen dat het ...
Super lief! Dankjewel! 31/12 is mijn nod! 💥

3 jaar geleden

Super lief! Dankjewel! 31/12 is mijn nod! 💥
Ohh mooie datum wel! 💥🎊