13 Reacties

3 jaar geleden

Ik teste 1 keer per dag telkens in de middag. Ik had 1 dag een knipperende smiley. De middag daarop een vaste.

3 jaar geleden

Alleen maar, nooit vaste gehad. Terwijl met de dipsticks van sensitest wel duidelijk de piek werd gevonden. Resultaat 31 weken zwanger.

3 jaar geleden

Reactie op M_1986

Alleen maar, nooit vaste gehad. Terwijl met de dipsticks van sensitest wel ...
Ow wat vreemd. Nouja als je het om de dag ofzo doet tijdens die knipperende smileys, dan was het ook goed toch. Dat ga ik in ieder geval wel doen dan kan ik hem eigenlijk nooit missen, mocht ik ook geen stilstaande krijgen.

3 jaar geleden

Reactie op Sinaasappeltje

Ow wat vreemd. Nouja als je het om de dag ofzo doet tijdens die knipperende ...
Geen idee, op basis van de piek op de sensitest hebben we 1x sex gehad een dag later en dat was raak. Maar kreeg echt alleen maar knipperde smiley, alleen de eerste dag was leeg rondje terwijl je op de sensitest echt duidelijk oploop zag.

3 jaar geleden

Reactie op M_1986

Geen idee, op basis van de piek op de sensitest hebben we 1x sex gehad een ...
Maar hoe weet je dat het raak was door de sensitest? Had je van tevoren geen seks gehad? Want daardoor kan je ook zwanger zijn geworden natuurlijk. Ik ga nu gewoon om de dag seks hebben, dan kan ik nooit mis zitten.

3 jaar geleden

Zijn het de ovulatietesten van Clearblue die je gebruikt? Ik gebruik deze en in de bijsluiter staat niets over een knipperende smiley, maar wel een vaste. 🤔 Ik had gisteren en vandaag een smiley. Kan dit?

3 jaar geleden

Reactie op TianaL

Zijn het de ovulatietesten van Clearblue die je gebruikt? Ik gebruik deze e ...
Ja. Jij gebruikt de roze denk ik? Die gebruik ik normaal ook. Die geven alleen een smiley.

3 jaar geleden

Reactie op TianaL

Zijn het de ovulatietesten van Clearblue die je gebruikt? Ik gebruik deze e ...
En na de eerste smiley hoef je niet meer verder te testen, zonde van de testen. Dan springt je ei tussen 24 en 36 uur.

3 jaar geleden

En na de eerste smiley hoef je niet meer verder te testen, zonde van de tes ...
Vond het gewoon vreemd omdat ik mijn eisprong pas over een week verwacht. Dus dacht ik kijk nog even of hij niet vals positief was. 😅

3 jaar geleden

Maar hoe weet je dat het raak was door de sensitest? Had je van tevoren gee ...
Nee de sensitest gaf piek aan op donderdag avond en op vrijdagavond seks gehad. Op vrijdagavond nam hij alweer af. Dus echt maar 1x, was hele gekke drukke maand 🙈

3 jaar geleden

De paarse ovulatietesten testen op twee hormonen: LH en oestrogeen. Een knipperende smiley betekent een verhoogd oestrogeen level. Dit vindt zowel voor als na de ovulatie plaats. Ik vind het maar misleidende geldklopperij, deze test.

3 jaar geleden

Ik had 2 dagen knipperende smiley en de dag daarna blijvende smiley

3 maanden geleden

En na de eerste smiley hoef je niet meer verder te testen, zonde van de tes ...
Ik heb al voor de 4e dag een knipperende smiley.