174 Reacties

6 jaar geleden

Ik ben gestopt met de pil, daarna 1 keer ongesteld geworden en direct daarna bleek ik al zwanger! Ben nu 10+3 weken.

6 jaar geleden

Na stoppen met de pil 1x ongesteld geworden (we hadden toen nog veilige seks) en daarna meteen raak. Heb gister de test gedaan en was al 5+ weken zwanger. Kan het nog steeds niet geloven.

6 jaar geleden

Ik ben vorig jaar in juli gestopt met de pil. Mijn cyclus was direct regelmatig. Dit jaar in juli ben ik dan zwanger geraakt. Heb er dus een jaartje op moeten wachten.

6 jaar geleden

Bij ons na 7 maanden gelukt! Inmiddels bijna 30 weken zwanger 馃槉

6 jaar geleden

2e ronde.. alleen werd het helaas een miskraam..

6 jaar geleden

In januari de implanon eruit laten halen, in augustus een positieve test. Vanaf de zomer, ongeveer vanaf juli echt onbeschermde seks gehad en toen was het dus raak

6 jaar geleden

1e zwangerschap: krap 3 mnd na stoppen met pil zwanger. Werd een missed abortion. Daarna ronde 3 weer zwanger. Werd een miskraam. Vervolgens in ronde 2 weer zwanger. Dit keer van een tweeling en was een goede zwangerschap. 2e zwangerschap: zwanger in ronde 2. Volgende week 1e echo.

6 jaar geleden

Eind Juli gestopt met de pil, 1x ongesteld geworden. Inmiddels 10 weken + 5 dagen zwanger! 馃ぉ

6 jaar geleden

5 juli mijn spiraal eruit en 21 juli een positieve test in mijn handen! 馃グ ben nu bijna 23 weken. ;D

6 jaar geleden

Bij de 1e heeft het dik 3 jaar geduurd met de nodige ziekenhuis bezoeken. (Uiteindelijk op de natuurlijke manier zwanger geworden) Bij de 2e binnen 4 maanden aangeteld.

6 jaar geleden

Wij hebben in oktober 2017 besloten om de pil de deur uit te doen. December 2018 zijn wij begonnen met onderzoeken, Januari 2019 kwamen wij er achter dat we zwanger waren. Nu is onze dochter 7 weken oud.

6 jaar geleden

1e kindje: 3 rondes 2e kindje: 4 rondes 3e zwangerschap: 1 ronde (missed abortion) 4e zwangerschap: 2 rondes (nu 18 weken)

6 jaar geleden

Bij de eerste zwangerschap een half jaar, dit is tot ons grote verdriet tot een miskraam uitgelopen. Daarna na 3 maanden opnieuw zwanger. Ondertussen 25 weken zwanger van een heerlijk knulletje 馃グ

6 jaar geleden

Niet lang gelukkig. Januari 2017 besloten te stoppen met de pil Maart 2017 zwanger maar helaas een miskraam Eind April opnieuw zwanger Januari 2018 onze oudste dochter geboren September 2018 besloten te stoppen met de pil Eind November zwanger Augustus 2019 onze jongste dochter geboren 馃槏

6 jaar geleden

Nog 1 keer ongesteld geweest, daarna zwanger 馃構

6 jaar geleden

Bij ons heeft het 6 maanden geduurt.

6 jaar geleden

Eerste zwangerschap na stoppen met de pil 2de ronde raak helaas miskraam. Tweede zwangerschap 7 maanden na de miskraam weer zwanger helaas zwangerschap moeten afbreken ivm open schedeltje. Derde zwangerschap 3 maanden na de afbreking van de zwangerschap weer zwanger en nu dus 7 weken zwanger hopen op een mooi kloppend hartje volgende week.

6 jaar geleden

April 2018 gestopt. En dit jaar mei 2019 positieve test. Stonden net beetje op het punt van wat gaan we doen. We dachten eerst in juni samen lekker op vakantie en zien we het dan wel weer.. Naja toen was het dus ineens raak. Nu alweer goed 32 weken zwanger馃榿馃ぐ

6 jaar geleden

Na 1 keer proberen was het al van dat...

6 jaar geleden

2 maanden. Wel met ovulatietesten, anders was ik over 10 jaar nog niet zwanger met onze sex frequentie 馃槀