15 Reacties
6 jaar geleden
Ik heb in 't verleden heel veel teleurstellingen gehad met vroeg testen, 5 dagen voor NOD. Daarom ben ik daarmee gestopt. 6 mei was de dag dat ik ongesteld moest worden en ik voelde me "anders". Toen sochtends getest en ja hoor, positief! Helaas is het een miskraam geworden met 11 weken.
6 jaar geleden
Ik heb dit niet echt gedaan. Het beste is geduld hebben dan ben je nog zo blij wanneer je dat streepje ziet staan! Al is het wel moeilijk om te wachten daarvan ben ik mij bewust.. zelfs al ben je overtijd zou ik nog een aantal dagen wachten pas dan kan je zeker zijn volgens mij.. indien je op je nod test en het is negatief ben je misschien teleurgesteld, maar als je menstruatie uitblijft kan het toch zijn dat je na een aantal dagen positief test hoor.. maar het blijft je eigen keuze, wil je het vroeger weten dan zou ik voor de clearblue gaan daar staat er precies hoeveel dagen je het op voorhand kan weten. Succes!
6 jaar geleden
Reactie op ElineVA
Ik heb dit niet echt gedaan. Het beste is geduld hebben dan ben je nog zo b ...
Dank voor jullie reacties.. mijn exacte Nod dag heb ik niet precies in beeld.. mijn ovulatie was later dan uitgerekend.. ik heb geen zin in teleurstellingen en onnodig geld uitgeven, dus ik wacht t rustig nog een paar dagen af.
6 jaar geleden
Ik heb nooit ovulatietesten gebruikt, dus het was altijd op de gok. Ik heb zwangerschapstesten van de Action verslonden. Soms voor niks! Deze zwangerschap testte ik al 7 dagen voor mijn ‘niet ongesteldheidsdag’ positief! Dus gewoon met die goedkope van de action, maar ik moet wel zeggen, het is natuurlijk persoonsgebonden. Sommige testen pas een paar dagen na de gemiste menstruatie positief. Doe gewoon wat goed voelt voor jou, als je kan wachten, prima wacht je tot je ‘nod’, kan je niet wachten, test je lekker van te voren.
Bij mijn 12 weken echo, ben ik één hele week vooruit gezet! Dat is waarschijnlijk de rede dat ik zo vroeg positief testte.
Liefs :)
6 jaar geleden
Als je inderdaad kan wachten dan zou ik de testen van Kruidvat nemen deze zijn even goed en was ook positief bij mij nadat mijn menstruatie uitbleef. Voor de zekerheid heb ik 1 test gekocht van clearblue en deze als laatste gebruikt omdat die toch wat duurder zijn en zo kon ik het ook beter uithouden om te wachten.. vandaar dat ik 1 duurdere zou kopen met zekerheid, maar dat is mijn persoonlijke keuze.. het zit misschien in mijn hoofd 😛
Eline x
6 jaar geleden
Ik zou wachten, maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik ben nu 9 weken zwanger, maar hiervoor had ik een keer een vroege test gedaan, die was heeeel licht positief. Maar 4/5 dagen layer toch ongesteld geworden..
Ze zeggen dat het nog 50% fout gaat dan.
Dus dat was wel een teleurstelling want ik wist dat toen nog niet.
6 jaar geleden
Reactie op Miamo
Ik heb nooit ovulatietesten gebruikt, dus het was altijd op de gok. Ik heb ...
ik heb ook 7 dagen voor nod dik positief getest.. nu ongeveer 8 weken en over 2 weken tweede echo ! dus je hebt gelijk gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt !
6 jaar geleden
Ik heb 2 en 3 dagen voor mijn NOD getest, met action & clear blue daarna. Inmiddels 6+3 en volgende week eerste echo
6 jaar geleden
Reactie op NeeltjeVayen
Ik heb 2 en 3 dagen voor mijn NOD getest, met action & clear blue daarn ...
spannend !
6 jaar geleden
Zeker spannend, maar voel me verder ‘goed’ op wat kwaaltjes na 🤢🤗 maar geen bloeding of iets.. dus ik ben positief gesteld 🤗 maar het blijft natuurlijk afwachten...
hoop alleen dat de echo niet te vroeg is. Volgens de vk ben ik dan 7+6 maar zelf denk ik 6+5... (ivm stoppen met de pil en ovu testen denk ik dat mijn cyclus langer was dan 28 dagen) dus hopelijk dan al wel n hartje te zien 😍
6 jaar geleden
Reactie op NeeltjeVayen
Zeker spannend, maar voel me verder ‘goed’ op wat kwaaltjes na 🤢🤗 maar ge ...
snap ik !!
wel positief dat je je goed voelt !
wij dachten dat we 5 a 6 weken waren inverband met laatste cyclus maar wij bleken 7+ te zijn met de eerste echo en we zagen het hartje stevig kloppen! nu twee weken wachten op de tweede echo dan is het ook wat meer zeker heid ( zelf erg onzeker maar wel last van kwaaltjes ook hoor 🤢😴) !
ik heb wel voorbij zien komen dat sommige vrouwen het hartje ook al zien kloppen met 5 a 6 weken!
6 jaar geleden
Ja je weet t nooit, misschien ben ik wel verder? Geen idee het blijft spannend hè 🤗
6 jaar geleden
Reactie op NeeltjeVayen
Ja je weet t nooit, misschien ben ik wel verder? Geen idee het blijft spann ...
ja idd.. is zeker spannend is het joun eerste kindje?
6 jaar geleden
Reactie op NeeltjeVayen
Ja eerste kindje, en ook eerste zwangerschap
dan is het helemaal spannend !