40 Reacties Nieuwste boven Op dag 11 nog niks, op dag 15 een knaltest
11 dpo echt heeeeeeel lichtjes!
Reactie op Valenciana Op dag 11 nog niks, op dag 15 een knaltest
Ooh ik vind het zo spannend pff heb alleen echt steekjes in mijn buik en wat last van mijn onderrug. Voor de rest nog geen symptomen
Reactie op XlovekidsX 11 dpo echt heeeeeeel lichtjes!
Aah ik vind het echt spannend hoop het zo dat het deze ronde raak is 鉂わ笍
Ik heb 3 keer op 10dpo positief getest, 1 keer mijn zoon uitgekomen, 1 keer bbz en 1 keer vroege miskraam op nod. Dus mijn tip; test na nod! Eerst een positieve test in handen maar alsnog ongesteld worden is echt verschrikkelijk. Die kans is 50% voor nod! Na nod nog maar 10% las ik ergens.
1x 7dpo/voor nod en andere 4 zwangerschappen rond 9/10 dpo positief getest. Dan heb ik het echt over de digitale testen, streepjes waren vaak al wat eerder te zien.
Ik helaas nog niets.. zit op 10 dpo
Reactie op baby2022! Ik helaas nog niets.. zit op 10 dpo
Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik zie toch echt een licht streepje! 馃槂
Reactie op Maybe Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik zie toch echt een licht streepje! ...
Ik zie het echt niet.. bedoel je op de onderste?
Net ook even een ovulatie test gedaan en deze was helemaal wit! Kan dit kloppen als ik wel zwanger zou zijn?
Reactie op baby2022! Ik helaas nog niets.. zit op 10 dpo
Jaa ik zie toch ook een licht streepje op de onderste test
Reactie op Pindiee Jaa ik zie toch ook een licht streepje op de onderste test
Ik zie het niet.. net nog een keer getest hahaha pff
Vandaag 11 dpo helaas nog steeds negatief.. ik begin langzaamaan mijn hoop te verliezen
Dinsdag DPO9 licht streepje. Elke dag getest en steeds duidelijker. Gisteren ook getest met CB en 1-2 weken zwanger!
Reactie op baby2022! Vandaag 11 dpo helaas nog steeds negatief.. ik begin langzaamaan mijn hoop ...
11 dpo is nog vroeg! Hoe is het nu?
Reactie op Pindiee 11 dpo is nog vroeg! Hoe is het nu?
Vandaag mijn NOD maar nog niet ongesteld geworden.. gister heb ik nog negatief getest. Zou het vandaag nog anders kunnen zijn?
Reactie op baby2022! Vandaag mijn NOD maar nog niet ongesteld geworden.. gister heb ik nog negat ...
Kans is wel kleiner.. maar het kan zeker.. veel vrouwen testen pas op hun nod positief
Ik testte 9 dpo positief, maar wel h茅茅l licht