12 Reacties

2 jaar geleden

Ik begon 's avonds veel meer te snoepen en werd zelfs s nachts wakker om wat te eten, mijn nachtkastje stond vol met eten wat ik snel naar binnen kon proppen 😂 paar dagen later getest en ik was toen 4 weken zwanger.

2 jaar geleden

Reactie op Danique97

Ik begon 's avonds veel meer te snoepen en werd zelfs s nachts wakker om wa ...
Haha dat heb ik gelukkig niet😂. Heb wel gewoon hele dag door een honger gevoel. Als ik iets eet, heb ik snel erna weer honger. Raar gevoel in mijn maag. Had je deze klacht ook al toen je nog negatieve testen had?

2 jaar geleden

Op 7 dpo heb je nog geen verschijnselen die kunnen duiden op een zwangerschap. Dit is dus iets anders. Als je er zelf veel mee bezig bent, kan je lichaam ook een loopje door je nemen.

2 jaar geleden

Reactie op Pleegie

Op 7 dpo heb je nog geen verschijnselen die kunnen duiden op een zwangersch ...
Met je nemen*

2 jaar geleden

Haha dat heb ik gelukkig niet😂. Heb wel gewoon hele dag door een honger ge ...
Nou ik ben zwanger geworden zonder dat we echt aan het proberen waren. Dus mijn aller eerste test was meteen raak. Maar dit is wel een symptoom waarom ik heb besloten om te testen toendertijd

2 jaar geleden

Ja ik had dit ook! Ik dacht achteraf nog; oooh toen was ik dus al zwanger joh 😅

2 jaar geleden

Ik ging om 10 uur smorgens aan de macaroni omdat ik daar zin in had, drie dagen later een positieve test, kan dus wel maar kan ook zijn dat je lichaam je voor de gek houd...

2 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad, alles eten wat los en vast zat (ook op werk) later een test gedaan en ja hoor zwanger!

2 jaar geleden

Ik had dit zo'n beetje elke maand voor mijn ongesteldheid zo vroeg na de eisprong. De keer dat ik zwanger was, begon het juist pas rond mijn nod.

2 jaar geleden

Ik heb altijd extreme honger als ik spierpijn heb van het sporten. Niet gehad bij mijn zwangerschappen, daar kreeg ik juist een afkeer voor bepaalde voedingsmiddelen maar dan met 5 a 6 weken zwangerschap.

2 jaar geleden

Reactie op Pleegie

Op 7 dpo heb je nog geen verschijnselen die kunnen duiden op een zwangersch ...
ik testte op 7 dpo positief hoor

2 dagen geleden

Reactie op annewan

ik testte op 7 dpo positief hoor
Ik ook op 8 al!! Op 7 had ik wss ook al positief getest