Ik snap het allemaal even niet meer

Sann95
2 maanden geleden
Volgen
Hallo allemaal. Afgelopen 3 januari is mijn spiraal (mirena) eruit gehaald. Op de 5e ongesteld (4 dagen) Mijn eisprong zou dus eigenlijk de 18e moeten zijn, a.s zaterdag. Maar vandaag begin ik opeens te bloeden (genoeg voor een maandverbandje (sorry voor de details). De afgelopen dagen expres om de dag sex gehad zodat we een goede kans zouden maken. Ik heb al dagen buikpijn, gebied tussen mijn navel en vagina. Ik snap er niets meer van. Was het de 5e een onttrekkingsbloeding? Heb ik een vroege ovulatie bloeding? Wie kan me een beetje moed inpraten?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Hey, ik denk dat je hetzelfde hebt als ik heb gehad. Mijn spiraal was namelijk 3 juni verwijderd, rond de 6e kreeg ik een bloeding. Daarna de 28e weer. De eerste bloeding was dus gewoon het gevolg van het verwijderen. Ik ben wel in juli zwanger geworden. Dus geef het niet direct op. Maar ik denk wel dat je mis was met je eerste bloeding.
  • Rapporteren
Sann95
2 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Hey, ik denk dat je hetzelfde hebt als ik heb gehad. Mijn spiraal was namelijk 3 juni verwijderd, rond de 6e kreeg ik een bloeding. Daarna de 28e weer. De eerste bloeding was dus gewoon het gevolg van het verwijderen. Ik ben wel in juli zwanger geworden. Dus geef het niet direct op. Maar ik denk wel dat je mis was met je eerste bloeding.
Dankjewel voor je antwoord. Ik heb ook zo'n idee dat ik nu gewoon ongesteld ben.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Hoe weet je dat je eisprong de 18e zou moeten zijn? Dat is namelijk niet inherent aan wanneer je je spiraal laat verwijderen. Je lichaam bepaalt dat zelf..
  • Rapporteren
Sann95
2 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Hoe weet je dat je eisprong de 18e zou moeten zijn? Dat is namelijk niet inherent aan wanneer je je spiraal laat verwijderen. Je lichaam bepaalt dat zelf..
Ik had altijd een regelmatige cyclus en dus ben ik uitgegaan van de 15e dag van mijn cyclus geteld vanaf de eerste dag van de menstruatie.
  • Rapporteren
demidrenth
2 maanden geleden
Ik denk dat je gewoon ongesteld bent. Je hormonen zijn compleet in de war nu. Werd je ook ongesteld toen je je spiraal had?
  • Rapporteren
Sann95
2 maanden geleden
Reactie op demidrenth
Ik denk dat je gewoon ongesteld bent. Je hormonen zijn compleet in de war nu. Werd je ook ongesteld toen je je spiraal had?
Soms wel, soms niet. Ik had wel elke maand de pijnklachten maar niet altijd bloed. Ik sloeg regelmatig een aantal maanden over maar hield het altijd bij en dan bleek ik toch weer netjes een cyclus te hebben van 28 dagen. Heel bijzonder
  • Rapporteren