10 Reacties

5 jaar geleden

Het lijkt positief, maar de 18e of 19e nog eens testen voor de zekerheid kan geen kwaad.

5 jaar geleden

Deze geven vaker een 'vals' streepje... De kans is groot dat na 6 dagen er nog niet eens een innesteling is geweest.. Idd nog even een paar dagen volhouden en wachten met testen

5 jaar geleden

Je moet binnen de tijd aflezen anders is het een indroogstreep

5 jaar geleden

Doe eens action test, die heeft geen indrooglijnen

5 jaar geleden

Reactie op lilou23

Doe eens action test, die heeft geen indrooglijnen
Goeie tip, en ik weet dat ik niet buiten de aflees tijd moet aflezen..normaal gooi ik ze ook meteen weg. Maar dit maakte mij nogal onzeker

5 jaar geleden

Altijd die kruidvat testen. Begrijp niet dat die nog op de markt mogen blijven. Ze geven zooovaak vals positief. Zou even een andere test doen.. action ofzo. Of als je verstandig bent wacht je gewoon tot na NOD.

5 jaar geleden

Weggooien na de afleestijd en niet meer uit de prullenbak pakken. Sowieso is zo vroeg testen niet slim. De helft van de bevruchtingen wordt voor de NOD weer afgebroken. Dat is extra pijnlijk als je eerst een positieve vroege test hebt gehad. Het beste kun je nog een paar dagen wachten.

5 jaar geleden

Wachten tot na je nod, zo vroeg testen is echt niet aan te raden om alle redenen die je eigenlijk net zelf al hebt meegemaakt 馃槈 Beter gewoon even geduld hebben dan keer op keer teleurgesteld worden en tientallen testen weg te kunnen gooien. Succes!

5 jaar geleden

6 dpo is echt veel te vroeg. Ik herken de drang naar vroeg testen heel erg, maar de innesteling kan nog amper plaats gevonden hebben. Bij mijn huidige zwangerschap testte ik 9 dpo negatief en 11 dpo knalpositief.. Nog heeeel even geduld.. Hoe lastig ook

5 jaar geleden

Ik zou wachten tot je NOD, het is moeilijk, dat weet ik, maar het maakt je misschien minder onzeker doordat het in 茅茅n keer duidelijkheid geeft. Ik heb zelf de dipsticks van Sensitest gebruikt, ik vond ze zeer fijn, een stuk goedkoper en een hele duidelijke ja of nee. En als het een ja is, is het ook leuk om je stijgende hcg lijn te zien na een paar dagen testen 馃檪 Bij mij was deze test echter wel pas positief na mijn NOD.