16 Reacties
5 jaar geleden
Ik voelde pas bij week 5 wat symptomen, testte ook pas licht positief een paar dagen na nod. Iedere zwangerschap is anders he :) succes!
5 jaar geleden
Reactie op Elvic
Bedankt voor je reactie.. denk dat ik niet moet wachten op symptomen van mi ...
Vertrouw je lichaam, test over een paar dagen nog een keer. Ik snap je angst na een miskraam, heb er zelf ook een gehad in maart 😘
5 jaar geleden
Ik voelde bij 6 weken pas symptomen, en sommige voelen het maar bij 10 weken of later dus het kan perfect dat ze bij jou ook later komen, test binnen een week of iets en je ziet wel🍀
5 jaar geleden
Reactie op Elvic
O wat verschrikkelijk! Bedankt voor je snelle reacties.. ik ga mij de komen ...
😆 succes hahaha
5 jaar geleden
Hoe weet je zeker dat het een innestelingsbloeding is? Dit komt vaker niet voor dan wel... kan ook gewoon ‘spotting’ zijn. Ik heb geen innestelingsbloeding gehad.
5 jaar geleden
Ik zou er ook niet zomaar vanuit gaan dat het een innestlingsbloeding is, die komen vaker niet dan wel voor. Het is niet omdat je nog nooit een tussentijdse bloeding hebt gehad dat het nu niet kan. Iig als het een innestlingsbloeding was, zou je binnen een paar dagen positief moeten testen 😉
5 jaar geleden
Reactie op Elvic
Ik heb nog nooit in geen enkele syclus n bloedinkje gehad voor nod.. aangez ...
Ik heb ook nog nooit een innestelingsbloeding gehad en toch 3x in mijn leven en de afgelopen half jaar 2x een tussentijdse bloeding gehad en toch echt niet zwanger. Zou er indd niet zo maar vanuit gaan dat het een innestelingsbloeding. En wat symptomen betreft dit hoef je zeker niet te hebben, ik heb bijna de hele zwangerschap bijna geen symptomen gehad