17 Reacties

3 dagen geleden

Of je hebt weer een eisprong.. of je kan nu testen met een zwangerschapstest..😊 ik hoop voor je dat laatste! Mijn ovulatietesten gingen ook omhoog toen ik zwanger was..

3 dagen geleden

Reactie op sw89

Of je hebt weer een eisprong.. of je kan nu testen met een zwangerschapstes ...
Oh echt, Zou ik weer één eiersprong hebben. Ik moet de 9de ongesteld worden

3 dagen geleden

Reactie op Jiji1994

Oh echt, Zou ik weer één eiersprong hebben. Ik moet de 9de ongesteld worde ...
Kan nu nog niet testen denk ik

3 dagen geleden

Een donkere lijn kan best lang blijven bij ovulatietesten. Alleen de echt veel donkerdere lijn is een positieve ovulatietest. Wat is de reden dat je nogmaals een ovulatietest doet? Wanneer jij je innesteling zou hebben is echt niet te zeggen, dat is namelijk 5 tot 12 dagen na de eisprong. Dat je denkt dat het gisteren of vandaag hebt is dus een wilde gok. En tenzij je dat met een echo hebt gecheckt, is ook de eisprong een gok. Kortom, hier kun je niks mee en de test zegt helemaal niks. Rustig afwachten tot je straks je menstruatie hebt of dat je die dus mist en dan een test doet.

3 dagen geleden

Nadat ik mijn eiersprong heb gehad heb ik bijna nooit donkere lijnen. Die zijn altijd heel Licht of bijna niet te zien. Ik zou rond. Vandaar mijn vraag of iemand eerder dit mee heeft gemaakt. Ik had nog een test thuis liggen vandaar

3 dagen geleden

Reactie op Jiji1994

Nadat ik mijn eiersprong heb gehad heb ik bijna nooit donkere lijnen. Die z ...
Dan zou het evt een positieve zwangerschapstest kunnen zijn. Maar kan indd ook wat hieronder is gezegd. Lichaam blijft een bijzonder en ingewikkeld iets

3 dagen geleden

Innesteling is niet een dag paar een proces dat meerdere dagen duurt. Een positieve ovulatietest betekent alleen weer LH-piek gemeten en dat komt gewoon voor in de luteale fase. Reden waarom je ovulatietesten dan echt niet moet gebruiken.

3 dagen geleden

Paar = maar

3 dagen geleden

Je innesteling kan tussen dag 5 en 12. Hoe kom je erbij dat die gisteren of vandaag zou zijn? Aan een ovulatietest kan je enkel je lh piek zien die je eisprong voorspelt. Meer niet.

3 dagen geleden

Reactie op Jiji1994

Nadat ik mijn eiersprong heb gehad heb ik bijna nooit donkere lijnen. Die z ...
Lh schommelt altijd in je lichaam en hoeft zich niet elke maand gelijk te gedragen. Wanneer was je piek? Je ovulatietest kan reageren op hcg, maar dan zou je test positief uitslaan en een zwangerschapstest ook. Als je pas binnen een grote week ongesteld moet worden, dan kan je nu onmogelijk al een positieve test hebben. Dit is gewoon een schommeling van het lh hormoon.

3 dagen geleden

Hoe kan jij weten wanneer je je innesteling zal hebben? Dit kan je namelijk niet weten. Bij sommige is het op 5 dpo bij andere op 12. En een ovulatietest zegt helaas niks over een innesteling.

3 dagen geleden

Ik ben ik de war. Ten eerste waarom doe je een ovulatie test terwijl je weet dat je ovulatie al is geweest? Ten tweede . Welke toverspreuk heb jij gebruikt om te weten wat jou innestelingdag is ? Die wil ik ook leren

3 dagen geleden

Deze ziet er niet positief uit. Maar zoieso altijd stoppen met testen na je piek. Piek gevonden? Lekker seksen en 2 weken wachten. Daarnaast kun je niet weten wanneer je een innesteling hebt. Die vind plaats tussen 6dpo en 12dpo ergens, meer weet je niet. Dus gewoon afwachten en die testen laten liggen 😉

3 dagen geleden

Reactie op Miffie24

Ik ben ik de war. Ten eerste waarom doe je een ovulatie test terwijl je wee ...
Is er een toverspreuk? Je kan online vinden nadat je je datum hebt ingetoets van een positieve test, wanneer ongeveer je innesteling zou zijn geweest. Kan kan indd eerder of later maar rond die datum stond er. Zoals ik al zij lag er nog 1 thuis. Bedankt voor de info

3 dagen geleden

Reactie op Jiji1994

Is er een toverspreuk? Je kan online vinden nadat je je datum hebt ingetoet ...
Meid, maak jezelf vooral niet gek en wacht rustig af tot je je menstruatie verwacht. Is die aan de late kant, doe dan pas een zwangerschapstest. Gooi de ideeën van wanneer je innesteling zou zijn weg, want dat is zo verschillend per cyclus mòcht het überhaupt die maand dus tot een bevruchting komen. Het enige wat een echte positieve ovulatietest zegt is dat je eisprong er aan komt. Zelf daar zit nog uren speling in. Dus, zoals ik al eerder zei, je kunt hier helemaal niks mee, je moet gewoon afwachten.

3 dagen geleden

Als het innesteling is, dan nee. Pas na innesteling maak je HCG aan en kan je dit (eventueel) zien op een ovulatietest (niet altijd dus) . Niet van internet uitgaan. Internet benoemt de gemiddelde dag, maar het is tussen dag 5 en dag 12 na eisprong, daar zit veel meer speling in dan waar internet vanuit gaat

2 dagen geleden

Reactie op Jiji1994

Is er een toverspreuk? Je kan online vinden nadat je je datum hebt ingetoet ...
Dus de website kan in je lichaam kijken ? Mag ik die website dan ? Je weet nooit wanneer je innesteling is, tot je eerste echo.