14 Reacties

6 maanden geleden

Ondanks dat je normaal een stipte cyclus hebt, kunnen er 1001 reden zijn om nu later ongesteld te worden. Heb je gewerkt met ovulatietesten, waardoor je zeker weet wanneer je eisprong was? Zo ja, dan is je zwangerschapstest echt negatief en is het afwachten tot je echt ongesteld wordt. Zo nee, dan kan het zijn dat je ook gewoon later ongesteld wordt, of je moet over 2 dagen nog eens testen. Een innestelingsbloeding komt maar bij een klein percentage voor en zwangerschapskwaaltjes worden aangemaakt door het hcg hormoon, dus dan zou je test ook positief moeten zijn. Ik vermoed dat je klachten die je nu hebt passen bij aankomende menstruatie. :)

6 maanden geleden

Bedankt voor uw duidelijke reactie. Ik ga het maar gewoon afwachten:)

6 maanden geleden

23 mei was mijn ovulatie. 9 tot 12 dagen later zou de innesteling dan plaats moeten vinden. Technisch gezien zou het mogelijk kunnen zijn. Heb nu helemaal geen krampjes meer of het gevoel dat ik ongesteld zou moeten worden.. blijft afwachten. Zondag nog maar eens testen en dan weer woensdag dan ben ik 1 week overtijd.

6 maanden geleden

Reactie op VurigeMarmer873518

23 mei was mijn ovulatie. 9 tot 12 dagen later zou de innesteling dan plaat ...
Maar heb je ook ovulatietesten gedaan?

6 maanden geleden

Jazeker daarom weet ik dat het 23 mei was 2 dikke donkere strepen. Heb het niet uit een app ofz

6 maanden geleden

Jazeker daarom weet ik dat het 23 mei was 2 dikke donkere strepen. Heb het ...
Als 23 mei je piek was, was 24 of 25 mei je eisprong, dat zou maken dat je NOD morgen of overmorgen is

6 maanden geleden

Reactie op MariekeD1986

Als 23 mei je piek was, was 24 of 25 mei je eisprong, dat zou maken dat je ...
Thanx daarom ga ik morgen maar weer een test doen

6 maanden geleden

Net een test gedaan wat denken jullie?

6 maanden geleden

Ik denk een heel licht streepje te zien 馃馃徏

6 maanden geleden

Reactie op fredkroket123

Ik denk een heel licht streepje te zien 馃馃徏
Ja thanx ik zie het ook. Komende dagen nog eens testen kijken of het oploopt. Heb mij dus niks ingebeeld met de innesteling 馃槉

6 maanden geleden

Voorzichtig positief hoor!

6 maanden geleden

Reactie op 馃尰sunshine

Voorzichtig positief hoor!
Ik zie ook een licht streepje馃槏

6 maanden geleden

Ik zie ook een licht streepje馃槏
Thanx! Is ook niet zo gek gisteren was het nog blanco 馃槃 vandaag kon ik mij niet bedwingen en weer getest en ik zie indd heel licht streepje. Morgenochtend nog eens testen 馃檹

6 maanden geleden

Topic gesloten op verzoek van topicstarter