12 Reacties
6 jaar geleden
Ik heb geen bloeding gehad en eerlijk gezegd denk ik dat de kans vrij klein is dat je er iets van voelt, gezien hoe minuscuul alles is! Maar er zijn mensen die zweren dat ze het wel merken, dus who knows🤷♀️
6 jaar geleden
Ik heb het tot 3x toe duidelijk gevoeld. Iedere keer dag 6 en 7 na ovulatie schrapend en stekend gevoel in mijn baarmoeder. Paar uren achter elkaar, dan weer even niet en dan weer verder. Dag 8 plotseling zere borsten! Normaal heb ik die nooit.
VRIEND
6 jaar geleden
Ik denk ook de innesteling gevoeld te hebben. Of iig iets ervan? Het was 8dpo en we waren thuis aan het eten met m'n schoonzusje. Ik had ene biertje op (wat misschien het gevoel ook wel versterkt heeft). En vast sorry voor dat biertje, maar daar ben ik nu mee gestopt nu ik weer dat ik zwanger ben. Ik kreeg ineens een heel zeurend gevoel. Alsof ik dat moment echt heftig ongesteld ging worden. Is uiteindelijk uitgebleven 😉
VRIEND
6 jaar geleden
Ik was rond de innesteling 2 nachten erg misselijk, verder heb ik niets gemerkt.
Ik hoop dat het raak is bij jou deze ronde!
6 jaar geleden
Reactie op Pippa96
Volgende week pas, de 31ste. Nu sinds gisteren raar gevoel in mn buik, soms ...
Jaa dat snap ik, nog eventjes afwachten. Ik hoop dat het raak is bij je! ☘️
Ik ken het gevoel hoor, vorige maand hadden we het 1x zonder bescherming gedaan en niet eens tijdens de vruchtbare dagen. Ik de hele week voor mijn menstruatie allerlei klachten die erg leken op een zwangerschap. Die teleurstelling was zo groot toen menstruatie kwam, ookal gingen we er vorige maand niet "echt" voor. Door die teleurstelling voelde ik me wel er nog meer klaar voor. Gesprek gehad met mijn man en die was na maanden wachten ook wel overtuigd dat hij het wilde. Zijn het nu deze ronde aan het proberen. Maar ik heb dus ook weer geen zin in "loos-alarm-klachten" 😖
Maken je alleen maar zenuwachtig. Heb je vaker gehad dat je klachten kreeg voor je menstruatie, soort van PMS? Ik ben van plan niet voor mijn NOD (13nov) te testen.. Liefst paar dagen na overtijd zijn. Dus flinke geduld voor ons, ik tel de dagen al af. Succes! ☘️
6 jaar geleden
Reactie op Pinkeltje
Jaa dat snap ik, nog eventjes afwachten. Ik hoop dat het raak is bij je! ☘️ ...
Ja elke maand heb ik 3 a 4 dagen na mn ovulatie last van enorme misselijkheid. Slechts 1 dag. Dan is het over. Het enige verschil nu (sorry voor de details) is dat ik normaal na mn eisprong weer super droog word daar beneden en nu is dat niet het geval. Ik wil niet hopen wil niet ontgoocheld zijn