11 Reacties

vorig jaar
Reactie op xDommelx
Huh je was toch pas gestopt met de prikpil? Ik snap je verhaal even niet... ...
Ja ik heb daar na de prikpil gebruikt 1x toen weer gestopt inwisselen is het al een tijd uitgewerkt

vorig jaar
Heb meerdere miskramen gehad en ze zagen er wel anders uit. Je zou evt nog een zwangerschapstest kunnen doen, die zou nog positief uit kunnen slaan. Heb je toen je dacht dat je spiraal miet goed zat ook een echo gehad of zwangerschapstest gedaan? Zou ook gewoon een stukje weefsel kunnen zijn wat los is geraakt door je spiraal, baarmoederslijmvlies wil daar nog wel eens op reageren.

vorig jaar
Reactie op xxTessa
Nevermind, jij bent degene met alle negatieve testen topics. Gaat het ?
Je mag mensen op dit forum geen trol noemen maar ik snap gewoon niet wat dit soort mensen bezielt 馃檲

vorig jaar
On topic: dit is dus 8 maanden geleden dus wat is de reden dat je hier nu mee komt? Wat is precies je vraag? Want hier kan niemand natuurlijk zeggen of het een miskraam is en er mist ook behoorlijk wat informatie om iets zinnigs te kunnen zeggen

vorig jaar
H茅, daar ben je weer. Onder een andere naam zie ik. Dit keer met een vermoedelijke miskraam. Ik bedoel dit op z'n allervriendelijkst maar gaat alles wel goed met je? Je topics lopen nogal uiteen, het klopt ook allemaal niet wat je schrijft. Ik raak er een beetje van in de war.
Wat is nu precies de situatie en je vraag?