Iui en kans op tweeling ?

Gabriella B
2 maanden geleden
Volgen
Hi hi Wie van jullie heeft er ervaring met iui twee dezelfde grote eitjes. Een langere lh piek en kans op een tweeling ? Graag hoor ik jullie ervaringen ๐ŸŒธ#iui#traject
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
Stefanie90
2 maanden geleden
Hoi! Nog geen ervaring, maar na deze en de volgende cyclus stappen wij ook over naar IUI. Onze gynaecoloog heeft al wel benoemd dat de kans op meerlingen dan groter is omdat ze streven naar 2 follikels waar dat er nu met OVI het liefst er maar 1 is. Langere LH piek geen idee ๐Ÿ™ˆ
  • Rapporteren
Lievelis
2 maanden geleden
Hoi, hier IUI en zwanger van een tweeling! :) Bij poging 1 waren er 2 eitjes te zien, beide even groot, maar geen bevruchting toen. Bij poging 2 waren er 1 grote (19mm) en 1 kleine (13mm) eitjes te zien. De focus lag op de grote, het kleinere eitje zou te klein zijn om te springen. Maar zie hier; er zijn toch echt 2 jochies op komst :) Nu is er wel een kleine kans dat hem om eeneiig gaat (dat weten ze niet 100%) maar aangezien ze allebei een eigen vruchtzak en placenta hebben รฉn gezien de 2 eitjes bij ovulatie gaan wij uit dat die allebei bevrucht zijn toen.
  • Rapporteren
Josyne
2 maanden geleden
Goedemorgen, ik ook zwanger middels IUI. Zaten ook 2 eitjes van dezelfde grootte. Toch zit er maar 1 spruit in mijn buik. :) de kans is wel zeker vergroot werd aangegeven.
  • Rapporteren
Gabriella B
2 maanden geleden
Reactie op Josyne
Goedemorgen, ik ook zwanger middels IUI. Zaten ook 2 eitjes van dezelfde grootte. Toch zit er maar 1 spruit in mijn buik. :) de kans is wel zeker vergroot werd aangegeven.
Gefeliciteerd met je zwangerschap ๐Ÿค—. Hoeveel IUI behandelingen heb je gehad ?
  • Rapporteren
Gabriella B
2 maanden geleden
Reactie op Lievelis
Hoi, hier IUI en zwanger van een tweeling! :) Bij poging 1 waren er 2 eitjes te zien, beide even groot, maar geen bevruchting toen. Bij poging 2 waren er 1 grote (19mm) en 1 kleine (13mm) eitjes te zien. De focus lag op de grote, het kleinere eitje zou te klein zijn om te springen. Maar zie hier; er zijn toch echt 2 jochies op komst :) Nu is er wel een kleine kans dat hem om eeneiig gaat (dat weten ze niet 100%) maar aangezien ze allebei een eigen vruchtzak en placenta hebben รฉn gezien de 2 eitjes bij ovulatie gaan wij uit dat die allebei bevrucht zijn toen.
Oo wat spannend en leuk gefeliciteerd met je zwangerschap ๐Ÿค—. Bij mij zijn beide 19mm en er was er nog 1 van 11 die deed niet mee zeiden ze. Maar als ik dit zo hoor nig even afwachten dan dus Haha. Na hoeveel IUI behandelingen ben je zwanger geworden ?
  • Rapporteren
Lievelis
2 maanden geleden
Reactie op Gabriella B
Oo wat spannend en leuk gefeliciteerd met je zwangerschap ๐Ÿค—. Bij mij zijn beide 19mm en er was er nog 1 van 11 die deed niet mee zeiden ze. Maar als ik dit zo hoor nig even afwachten dan dus Haha. Na hoeveel IUI behandelingen ben je zwanger geworden ?
Dank je! Ja het kรกn wel natuurlijk, hoe meer eitjes hoe meer kans, maar over algemeen is 11mm wel te klein ja. Bij onze eerste poging waren beide eitjes even groot (ook rond 18mm meen ik) en die zijn beiden niet bevrucht. Het blijft een wonder natuurlijk :) Bij ons was het de 2e poging raak. Succes!
  • Rapporteren
Josyne
2 maanden geleden
Reactie op Gabriella B
Gefeliciteerd met je zwangerschap ๐Ÿค—. Hoeveel IUI behandelingen heb je gehad ?
Dit was voor mij de eerste IUI, daarvoor OI gedaan. Deze IUI was ook omdat ik vooraf een punctie heb gehad ivm een overschot aan eitjes die ronde. Ik moest 3 a 4 weken spuiten voor er iets van groei kwam en toen schoten de eieren ineens als paddenstoelen uit de grond. Maar om deze ronde niet als verloren te laten gaan IUI gedaan en daar bewust 2 eitjes laten zitten om de kans te vergroten. :)
  • Rapporteren
Gabriella B
2 maanden geleden
Reactie op Josyne
Dit was voor mij de eerste IUI, daarvoor OI gedaan. Deze IUI was ook omdat ik vooraf een punctie heb gehad ivm een overschot aan eitjes die ronde. Ik moest 3 a 4 weken spuiten voor er iets van groei kwam en toen schoten de eieren ineens als paddenstoelen uit de grond. Maar om deze ronde niet als verloren te laten gaan IUI gedaan en daar bewust 2 eitjes laten zitten om de kans te vergroten. :)
Ooo wat spannend. Wanneer is je testdatum ๐Ÿ€
  • Rapporteren
Josyne
2 maanden geleden
Reactie op Gabriella B
Ooo wat spannend. Wanneer is je testdatum ๐Ÿ€
Ik ben al 22 weken zwanger ondertussen ๐Ÿ˜‡
  • Rapporteren