340 Reacties

3 jaar geleden

Ja, wij zitten ook in het ivf traject, ik heb net mijn terugplaatsing gehad ...
Ow spannend, dan mag je nu zo ongeveer testen? Heb je daarna nog cryo's?

3 jaar geleden

Ik zelf vind het ook best wel spannend, ik durf bijna niet te testen 馃haha ja morgen vroeg ga ik testen. Er ligt nog 1 cryo er waren in totaal 6 cryo's

3 jaar geleden

Ik zelf vind het ook best wel spannend, ik durf bijna niet te testen 馃haha ...
Ga voor je duimen 馃

3 jaar geleden

Reactie op Miejoe

Ga voor je duimen 馃
馃槝鉂わ笍

3 jaar geleden

Reactie op Miejoe

Jah al heel traject erop zitten. Ben traject ingegaan voor bam-moeder, nu m ...
Stoer van je dat je dit alleen bent aan gegaan! 馃挭馃徑 en wat een weg heb je er al op zitten zeg! Wat frustrerend soms allemaal h猫. Maar vol goede moed 2e punctie starten! Ik hoop en duim met je mee! Wij mochten na 3 IUI door voor IVF. Besloten om 4 IUI te doen en toen zij ons gevoel om rust te nemen en dan daarna door te gaan met IVF. Er is geen medische oorzaak. Het blijft iets aparts allemaal maar we gaan ervoor 馃檹馃徑 Heb je binnenkort afspraak? Ik 10 januari Hopelijk voor iedereen een vruchtbaar jaar 馃グ

3 jaar geleden

Stoer van je dat je dit alleen bent aan gegaan! 馃挭馃徑 en wat een weg heb je ...
Spannend! En wat is het doel van je afspraak de 10de? Ik moet wachten op mijn menstruatie en dan mag ik als het goed is weer gaan starten met een startecho en spuiten. Dus dat duurt denk ik nog zo'n 2 a 3 weken.

3 jaar geleden

Reactie op Miejoe

Spannend! En wat is het doel van je afspraak de 10de? Ik moet wachten op ...
Ok茅 ben benieuwd! De 10e krijg ik uitleg van de fertiliteitsverpleegkundige over het spuiten enz. En dan hopelijk volgende menstruatie beginnen! Spannend allemaal hoor! Fijn om wat ervaringen van andere te lezen omtrent het IVF traject! We gaan er voor 馃檹馃徑馃憦

3 jaar geleden

Ok茅 ben benieuwd! De 10e krijg ik uitleg van de fertiliteitsverpleegkundig ...
Heb je eerder al hormonen moeten spuiten? En weet je al welke je krijgt of hoor je dat ook pas de 10de? Vond dat wel heel bizar toen ik na de instructies met zo'n enorme tas met medicatie naar buiten liep....heel onwerkelijk (vooral omdat ik altijd riep noooooit aan ivf te beginnen, veel te eng....maar in dit traject blijf je blijkbaar grenzen verleggen...ook al zoiets bizars 馃槄)

3 jaar geleden

馃槝鉂わ笍
Weet je al meer??

3 jaar geleden

Niet zwanger helaas mijn menstruatie kwam een paar dagen later op gang vandaag gelukkig dus. Ik heb even in onzekerheden dagen gezeten. Ik had een test gedaan gaf licht positief aan, achter af was het een indroog streepje valse (positieve) test waardoor ik nog een keer moest testen om zeker te weten, die gaf heel duidelijk aan niet zwanger een streepje test gedaan de 1e van (clearblue) 2 van de apotheek. We hopen op de volgende keer beter, moed blijven houden馃崁馃馃従

3 jaar geleden

Niet zwanger helaas mijn menstruatie kwam een paar dagen later op gang vand ...
Ow gedsie, wat jammer :(. En zeker als je eerst wel een streepje hebt gezien! Gaan jullie deze cyclus direct voor weer een terugplaatsing?

3 jaar geleden

Reactie op Miejoe

Ik start in januari met 2de ronde ivf dus ik schrijf en lees graag mee! B ...
Ik was na poging 2 zwanger dus heel veel succes!

3 jaar geleden

Reactie op Miejoe

Ow gedsie, wat jammer :(. En zeker als je eerst wel een streepje hebt gezie ...
Ja klopt, dat is wel even een teleurstelling. Wij gaan direct weer voor terugplaatsing net een rust moment gehad in het ivf traject i.v.m drukte met de verhuizing en het overlijden van mijn moeder馃様 Wij houden de moed erin 馃馃従馃崁

3 jaar geleden

Reactie op Redpassionx

Ik was na poging 2 zwanger dus heel veel succes!
Ik was naar de 1e terugplaatsing zwanger tot helaas 6 weken, toen kreeg ik een miskraam

3 jaar geleden

Ik bij poging 1 zwanger nu bijna 14 weken ik gun jullie allemaal dat het zo snel mag lukken

3 jaar geleden

Prachtig! Veel succes met de zwangerschap, en dat je er heerlijk mag gaan genieten鉂わ笍馃槉

3 jaar geleden

Hi lieve dames, Ik word net ongesteld en heb me net aangemeld voor de eerste ivf poging. Het wordt het lange protocol, hebben jullie dat ook gehad? Liefs

3 jaar geleden

Reactie op charmk

Hi lieve dames, Ik word net ongesteld en heb me net aangemeld voor de eer ...
Spannend ik zit er midden, in het (ivf )traject wij zelf ervaren dat als iets h茅茅l moois鉂わ笍 h茅茅l belangrijk dat je er voor je zelf positief in staat馃崁in mijn beleving vond ik opzich wel mee vallen wat er vooraf gedaan moet/ zal worden. Ik wens jou h茅茅l veel succes, dat je er later positief op terug kan kijken馃グ馃崁

3 jaar geleden

Spannend ik zit er midden, in het (ivf )traject wij zelf ervaren dat als ie ...
Wat lief, goed om te horen ook! Jij ook heel veel succes馃崁

3 jaar geleden

Dankjewel! Komt goed馃槝