758 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Micsab

Laat het een vruchtbaar jaar worden voor iedereen. Succes met de trajecten, ...
Ben jij al gestart?

4 maanden geleden

Reactie op DNS123

Ben jij al gestart?
Nee verwacht midden jan menstruatie en dan start.

4 maanden geleden

Ik heb 15 jan gesprek en gaan daarna ook starten met ivf. Spannend allemaal!

4 maanden geleden

Reactie op Mies206

Ik heb 15 jan gesprek en gaan daarna ook starten met ivf. Spannend allemaal ...
Spannend! Je eerste keer?

4 maanden geleden

Reactie op DNS123

Spannend! Je eerste keer?
Ja, mijn dochter is geboren bij de 6e iui poging, nu helaas geen succes met iui, dus door naar ivf

4 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik sluit me graag aan bij dit topic. Na twee miskramen, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en twee operaties waarbij 1 eileider verwijderd is, starten wij ook met IVF. Tweede kerstdag ben ik begonnen met de pil en vandaag hebben we de medicatie opgehaald. Maandag begin ik met het spuiten van Decapeptyl. Zie een beetje op tegen wat de hormonen met mij zullen doen, maar laat het maar over me heenkomen. Ik hoop van harte dat het voor jullie allemaal gaat lukken! 🤞🏼🍀

4 maanden geleden

Reactie op Mies206

Ja, mijn dochter is geboren bij de 6e iui poging, nu helaas geen succes met ...
Wij zelfde verhaal. Onze zoon met 5e IUI geboren en nu dus ivf

4 maanden geleden

Reactie op Bubbles28

Hoi allemaal, Ik sluit me graag aan bij dit topic. Na twee miskramen, een ...
Succes maandag! Hopelijk valt het mee met de hormonen!

4 maanden geleden

Reactie op DNS123

Succes maandag! Hopelijk valt het mee met de hormonen!
Lief, dank je! 😊

4 maanden geleden

Reactie op Bubbles28

Hoi allemaal, Ik sluit me graag aan bij dit topic. Na twee miskramen, een ...
Je bent dus net gestart met het traject, spannend! Hoe waren de eerste twee dagen prikken voor je?

4 maanden geleden

Reactie op DNS123

Vanochtend de punctie gehad. Zaterdag terugplaatsing dus heel spannend. Uit ...
Wat een spannende dagen voor je/jullie! Hoe gaat het met je? Komt de testdatum al dichtbij?

4 maanden geleden

Reactie op Tessie1994

Wat een spannende dagen voor je/jullie! Hoe gaat het met je? Komt de testda ...
Officieel 16 dagen na de terugplaatsing (15-01) maar ik denk niet dat ik dat ga volhouden..

4 maanden geleden

Reactie op Bubbles28

Hoi allemaal, Ik sluit me graag aan bij dit topic. Na twee miskramen, een ...
Succes! Hopelijk valt het mee. Je hoort en leest zoveel verschillende verhalen. Mijn gynaecoloog zegt altijd, niet googlen haha

4 maanden geleden

Reactie op DNS123

Officieel 16 dagen na de terugplaatsing (15-01) maar ik denk niet dat ik da ...
Haha nee snap ik, ik neem me ook altijd voor om echt te wachten tot de testdatum en uiteindelijk begin ik toch 2 dagen eerder al met testen

4 maanden geleden

Reactie op DNS123

Officieel 16 dagen na de terugplaatsing (15-01) maar ik denk niet dat ik da ...
Maar wel spannend!!

4 maanden geleden

Net alle medicatie geleverd. Nu wachten op cyclus. Ik hoop zo dat de cyclus uitblijft en wij toch nog spontaan zwanger zullen zijn. Als ik al die medicatie zie denk ik wow dat is heel veel. Mocht ik gaan beginnen nog gouden tips voor spuiten van decapeptyl. Hoor dat deze spuit wel gradatie pijnlijker is dan gonal F.

4 maanden geleden

Reactie op Mies206

Maar wel spannend!!
Ik ga duimen!

4 maanden geleden

Wij zijn 1 januari weer begonnen met ivf voor de 2e. Ons dochtertje is ook via ivf gekomen. We hadden nog 3 cryo's liggen waarvan er eentje in oktober is terug geplaatst en eentje in november maar beide niet gelukt. Ook was er eentje niet goed ontdooid. Maar helaas heb ik vandaag te horen gekregen dat mijn punctie niet door gaat omdat ik overstimulatie heb. Wat ook betekend dat ik de volgende cyclus niet al opnieuw mag maar ook die moet overslaan😢. Ik heb flink potje zitten huilen vandaag. Baal zo enorm dat het nu weer 2 maanden stil staat. Heeft iemand dit ook al gehad?

4 maanden geleden

Reactie op Micsab

Net alle medicatie geleverd. Nu wachten op cyclus. Ik hoop zo dat de cyclus ...
Snap volledig je gevoel! Ik duim mee

4 maanden geleden

Reactie op Petraa87

Wij zijn 1 januari weer begonnen met ivf voor de 2e. Ons dochtertje is ook ...
Shit hé en het verdriet, de teleurstelling. Keer op keer. Ik heb dit niet meegemaakt. Maar wel iets anders. Ik zou vandaag prikinstructie krijgen maar sinds ik de pil slik blijf ik bloeden dus had ik een echo. En blijkt, dat ik te dik baarmoedervlies heb. Ik moest een zwangerschapstest doen (negatief), en ze moeten uitsluiten dat het een poliep is. Alles staat nu op hold. Moet als ik ongesteld word terugkomen voor weer een echo, om alles te checken. Punctie was 5 Feb, maar helaas. Probeer positief te blijven. Hopelijk voel je je snel wat beter!