411 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Rawxy
Hoi allemaal! Na 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen waarbij de laatste ...
Wij gaan dan ook beginnen waarschijnlijk! Ik heb nog een klein beetje hoop op augustus al, maar gezien mijn cyclus en onze vakantie gaat dat denk ik niet lukken. Wanneer ovuleer je ongeveer in september?
5 maanden geleden
Nog even reageren op het vorige ‘gesprek’… @MrijeM… ik snap dat gevoel echt heel goed! Ik had dat vorige zwangerschap, ik werd 35 en de eerste TP was net mislukt. Ik had altijd gedacht dat ik jong kinderen zou krijgen, dus die verjaardag was ik echt heel verdrietig. Mijn ongesteldheid begon ook nog eens op mijn verjaardag… en dat bleek nou net het begin te zijn van de cyclus waarin ik zwanger werd 🥳 ik gun jou ook zo’n verjaardagscadeautje ❤️ maar voor nu even heel hard balen!
5 maanden geleden
Hi allemaal,
Ik heb 9x IUI gehad 1x ivf zonder punctie en 2x ivf met punctie. Ondertussen vier mislukte terugplaatsingen gehad.
Bij de laatste terugplaatsing kwamen wij erachter dat de progesteron niet aansloeg. Ik heb nu 4x daags progynova 2xprolutes spuit 3x utrogestan en een oestrogeen pleister.
Nu waren mijn waarde vorige week heel goed en heb ik afgelopen maandag een terugplaatsing gehad🤞
Vrijdag 2 aug testen. Fijn om met elkaar mee te leven/lezen
5 maanden geleden
Reactie op Sha05
Spannend! Is het twee weken ivm een verse terugplaatsing? Ik heb vanwege er ...
Klopt verse. Na 15 dagen
5 maanden geleden
Reactie op MrijeM
Wat spannend. Heb je er een goed gevoel bij? Een hele rits medicatie! Hoe k ...
Ik voel eigenlijk niks en van alles. Had vanmorgen wel heeeeeel licht roze bloedverlies maar dat is weer weggetrokken. Maar alle vage klachten kunnen komen door de vele medicatie helaas ..
5 maanden geleden
Reactie op RC-BAM
Er is mij IVF geadviseerd omdat het zaad van mij donor helaas niet zo goe ...
Wat balen. Zaadkwaliteit kan echt wel wisselen en ook verbeteren, hun mijn vriend is het echt beter dan eerst, ook door voeding en supplementen. Zou dat iets zijn voor hem of is het geen bekende van je?
Ik snap je weerstand t.o.v. ivf helemaal. Ik heb me er ook heel lang tegen verzet en ben pas net begonnen, ik vind het zo'n enorme drempel.
Wat houdt jou het meest tegen?
5 maanden geleden
Reactie op HkwHgl
Wat balen. Zaadkwaliteit kan echt wel wisselen en ook verbeteren, hun mijn ...
Nee het is geen bekende donor. En alleen "rietjes" met maar max 5 miljoen zaadjes per ml is nog over van deze donor. Ik heb al een zoontje van deze dus wil graag deze houden. Bij mijn zoontje waren het er nog 20 miljoen per ml.. de donor is helaas gestopt dus veel keus is er niet.
Ik vind het te medisch ofzo, vooral omdat ik van mezelf gewoon gezond ben, goeie eisprong heb ed. En dan die hormonen moet gaan spuiten (heb t niet op naalden) bah... 🥴