303 Reacties

één maand geleden

Hoi allemaal! Na 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen waarbij de laatste de eileider verwijderd moest worden, ga wij eind september starten met IVF. Zijn er nog andere die gaan starten of net zijn gestart :)

één maand geleden

Reactie op Rawxy

Hoi allemaal! Na 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen waarbij de laatste ...
Jeetje, wat heftig zeg, hoop dat dit voor jullie nieuwe kansen biedt! Ik ben vandaag gestart voor het eerst.

één maand geleden

Wij hebben gisteren een terugplaatsing gehad

één maand geleden

Van een A Kwaliteit embryo

één maand geleden

Reactie op Rawxy

Hoi allemaal! Na 2 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen waarbij de laatste ...
Wij gaan dan ook beginnen waarschijnlijk! Ik heb nog een klein beetje hoop op augustus al, maar gezien mijn cyclus en onze vakantie gaat dat denk ik niet lukken. Wanneer ovuleer je ongeveer in september?

één maand geleden

Reactie op Renske_1989

Van een A Kwaliteit embryo
Wat goed! Wanneer mag je testen?

één maand geleden

Nog even reageren op het vorige ‘gesprek’… @MrijeM… ik snap dat gevoel echt heel goed! Ik had dat vorige zwangerschap, ik werd 35 en de eerste TP was net mislukt. Ik had altijd gedacht dat ik jong kinderen zou krijgen, dus die verjaardag was ik echt heel verdrietig. Mijn ongesteldheid begon ook nog eens op mijn verjaardag… en dat bleek nou net het begin te zijn van de cyclus waarin ik zwanger werd 🥳 ik gun jou ook zo’n verjaardagscadeautje ❤️ maar voor nu even heel hard balen!

één maand geleden

Hi allemaal, Ik heb 9x IUI gehad 1x ivf zonder punctie en 2x ivf met punctie. Ondertussen vier mislukte terugplaatsingen gehad. Bij de laatste terugplaatsing kwamen wij erachter dat de progesteron niet aansloeg. Ik heb nu 4x daags progynova 2xprolutes spuit 3x utrogestan en een oestrogeen pleister. Nu waren mijn waarde vorige week heel goed en heb ik afgelopen maandag een terugplaatsing gehad🤞 Vrijdag 2 aug testen. Fijn om met elkaar mee te leven/lezen

één maand geleden

Reactie op Lieke0805

Wat goed! Wanneer mag je testen?
Twee weken

één maand geleden

Reactie op Renske_1989

Twee weken
Spannend! Is het twee weken ivm een verse terugplaatsing? Ik heb vanwege ernstige overstimulatie nooit een verse tp gehad dus heb altijd na 11 dagen mogen testen.

één maand geleden

Reactie op Sha05

Spannend! Is het twee weken ivm een verse terugplaatsing? Ik heb vanwege er ...
Klopt verse. Na 15 dagen

één maand geleden

Reactie op Sha05

Hi allemaal, Ik heb 9x IUI gehad 1x ivf zonder punctie en 2x ivf met punct ...
Wat spannend. Heb je er een goed gevoel bij? Een hele rits medicatie! Hoe kwamen ze erachter dat je waardes niet goed waren?

één maand geleden

Reactie op Lieke0805

Nog even reageren op het vorige ‘gesprek’… @MrijeM… ik snap dat gevoel echt ...
Wat lief dat je er nog even op reageert. En fijn om te lezen dat je je erin herkent. Ik hoop dat het bij mij uiteindelijk ook zo'n verjaardagscadeau wordt.

één maand geleden

Reactie op MrijeM

Wat spannend. Heb je er een goed gevoel bij? Een hele rits medicatie! Hoe k ...
Ik werd elke keer na 7 dagen ongesteld en dat zou eigenlijk niet moeten kunnen met de medicatie.

één maand geleden

Reactie op MrijeM

Wat spannend. Heb je er een goed gevoel bij? Een hele rits medicatie! Hoe k ...
Ik voel eigenlijk niks en van alles. Had vanmorgen wel heeeeeel licht roze bloedverlies maar dat is weer weggetrokken. Maar alle vage klachten kunnen komen door de vele medicatie helaas ..

één maand geleden

Er is mij IVF geadviseerd omdat het zaad van mij donor helaas niet zo goed meer is. Ik ben nu al een jaar bezig, 6 pogingen en 2 miskramen verder maar zie IVF echt niet zitten 🥴

één maand geleden

Reactie op RC-BAM

Er is mij IVF geadviseerd omdat het zaad van mij donor helaas niet zo goe ...
Wat balen. Zaadkwaliteit kan echt wel wisselen en ook verbeteren, hun mijn vriend is het echt beter dan eerst, ook door voeding en supplementen. Zou dat iets zijn voor hem of is het geen bekende van je? Ik snap je weerstand t.o.v. ivf helemaal. Ik heb me er ook heel lang tegen verzet en ben pas net begonnen, ik vind het zo'n enorme drempel. Wat houdt jou het meest tegen?

één maand geleden

Hoi allemaal, Het lijkt me leuk om hier mee te schrijven! Mijn vriendin en ik beginnen eind augustus met een IVF traject in verband met partner eicel donatie. Ik ga haar eitje dragen. Wel een wat andere reden voor IVF maar zou het fijn vinden om ervaringen te delen!

één maand geleden

Reactie op HkwHgl

Wat balen. Zaadkwaliteit kan echt wel wisselen en ook verbeteren, hun mijn ...
Nee het is geen bekende donor. En alleen "rietjes" met maar max 5 miljoen zaadjes per ml is nog over van deze donor. Ik heb al een zoontje van deze dus wil graag deze houden. Bij mijn zoontje waren het er nog 20 miljoen per ml.. de donor is helaas gestopt dus veel keus is er niet. Ik vind het te medisch ofzo, vooral omdat ik van mezelf gewoon gezond ben, goeie eisprong heb ed. En dan die hormonen moet gaan spuiten (heb t niet op naalden) bah... 🥴

één maand geleden

Reactie op lala-bloem

Hoi allemaal, Het lijkt me leuk om hier mee te schrijven! Mijn vriendin en ...
Wat spannend voor jullie! Heel veel succes alvast 💪🏼