Origineel bericht:
Hallo allemaal,
Wij zullen Jan 24 starten met ons eerste IVF traject, na 9x IUI.
Hebben al een zoontje van 2,5. Geboren na een IUI traject (5x)
Het lijkt mij fijn om ervaringen te kunnen delen met vrouwen die in dezelfde startfase zitten.
Lees graag jullie tips, adviezen en ervaringen.
Vervolg van: https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/ivf-start-2024-O437K2?page=1
Oh spannende dagen dus weer voor jou! Kan me goed voorstellen dat zo'n laat ...
Dank je wel!
Dit is mijn eerste IVF ronde waarbij er echt embryo’s waren. Tijdens mijn eerste punctie had ik allemaal lege eiblaasjes.
Hopelijk is 3 keer scheepsrecht en blijft deze plakken. 🙏🏻
Heerlijk op vakantie, op dit moment in Estland. Zo om de afgelopen periode los te laten..daarnaast ook nog steeds gek idee dat ik zwanger ben. Merk dat ik uit kijk naar de echo voor de bevestiging dat het echt gelukt is.
Jeetje, zo snel al, ik wist niet dat dat kon. Kan het niet een ander soort ...
Ik snap er ook helemaal niks van, was afgelopen keer ook al zo. Ik kan op internet ook niets vinden... Had gister avond al iets op een wc papier wat niet zomaar innesteling bloeding was en had vanavond ineens rood bloed..
Jeetje wat snel. Misschien morgen de kliniek bellen. Lijkt haast niet mogelijk toch? Lijkt mij meer de tijd van een innestellingsbloeding. Met helder rood bloedverlies past daar niet bij
Ik zit nu vijf dagen na de punctie zonder terugplaatsing en advies is nog steeds bedrust wegens aanhoudend risico op overstimulatie. Gisteren weer wat meer gedaan met direct aangekomen in gewicht, waarschijnlijk door vocht. Op de echo waren weer eens follikels te zien, ondanks dat laatste injecties al een week geleden waren. Iemand hier ervaring mee? Ik ben wel echt blij dat ze geen terugplaatsing hebben gedaan, blijkbaar is echt pas op de plaats nodig....