1094 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben net gesprek gehad n.a.v. de mislukte ivf. Ze hebben niet kunnen ...
Super dat je daar niet meer aan moet denken en hopelijk word ICSI een mooie oplossing 😍

één jaar geleden

Super dat je daar niet meer aan moet denken en hopelijk word ICSI een mooie ...
Zo is dat! Hoe voel jij je?

één jaar geleden

Reactie op Mariekk

Kijk dat is positief nieuws!! Wel jammer dat ze niet hebben kunnen vinden ...
Ik hoop het ook! Eerst even vakantie is wel goed. Lekker even wat afleiding, ben ik wel aan toe. Hoe gaat het met jou? Verloskundige al gebeld?

één jaar geleden

Ik hoop het ook! Eerst even vakantie is wel goed. Lekker even wat afleiding ...
Idd! Eerst ff lekker ontspannen en afleiding zal jullie beide vast goed doen! Hier alles goed, onzekerheid komt met vlagen, bang dat hartje is gestopt met kloppen ofzo je leest ook van die nare verhalen op deze topic 😅 en omdat ik niet meer zulke erge buikkrampen heb, ( moet dat allemaal niet lezen natuurlijk 😅 ) En iedere vrouw heb z’n onzekerheid , denk dat dat 9 maanden wel zo blijft heeel fijn natuurlijk dat de krampen met vlagen komen maar maak me dan gelijk zorgen , maar moet het positief zien een fijne dag zonder erge krampen is ook fijn. En ben nog niet zover geweest in het traject dus heb wel vertrouwen in me lichaam terug en in het traject 😊 Dus ene dag gaat het beter dan de andere vooral als ik aant werk ben of drukke dag heb gehad komen de krampen weer Maar dan pak ik me rust en zakt het weer weg 😄 Ben wel heel moe en gevoelige borsten en vlagen misselijkheid maar hang gelukkig niet boven de pot. Heb 9 juni me intake en dan 10 juni me termijn echo. Ben dan 11 weken, morgen alweer 9 weken. Hoop ook dat voor ons die 2 weken erg snel gaan. ☺️ Hoop over 2 weken een mooi groeiend kindje te zien ☺️

één jaar geleden

Reactie op Mariekk

Idd! Eerst ff lekker ontspannen en afleiding zal jullie beide vast goed doe ...
Ik heb zo het gevoel dat we gewoon hetzelfde zijn qua karaktar ik zoek ook teveel op en dat is zeker niet goed😂 gelijk ik ben vandaag niet normaal veel naar wc gegaan en heb schrik dat het blastocyst eruit zal gaan😂 maar dat kan dus zomaar niet… 🙄 gewoon niet opzoeken en positief blijvenn

één jaar geleden

Reactie op Mariekk

Idd! Eerst ff lekker ontspannen en afleiding zal jullie beide vast goed doe ...
Ik kan me die onzekerheid zo goed voorstellen... ik denk dat dat er ook wel een beetje bijhoort. Zeker als je er al een behoorlijk traject op hebt zitten... Maar tot nog toe gaat alles gewoon goed, dus heb vertrouwen in je lijf! Lekker toeleven naar 10 juni! 💗

één jaar geleden

Ik heb zo het gevoel dat we gewoon hetzelfde zijn qua karaktar ik zoek ook ...
Nee joh, dat kan echt niet! Gewoon wat rustig aan doen en proberen er niet ál te veel mee bezig te zijn. Dan gaan de 2 weken het snelst voorbij!

één jaar geleden

Nee joh, dat kan echt niet! Gewoon wat rustig aan doen en proberen er niet ...
Ja ik geniet lekker op de zetel bij mijn nicht ☺️ maandag beginnen met werken dan heb ik afleidingg

MOD

één jaar geleden

Dag dames, We zijn alweer boven de 1000 berichten. Dat betekent dat er weer een nieuw deel geopend gaat worden. Hierbij de link naar deel 3 https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/ivf-start-februari-2022-deel-3-XDByVm Dit deel wordt rond 1830u gesloten

één jaar geleden

Ik heb zo het gevoel dat we gewoon hetzelfde zijn qua karaktar ik zoek ook ...
Haha nee schat die blijft echt wel zitten 😂

één jaar geleden

Reactie op Sem_

Dag dames, We zijn alweer boven de 1000 berichten. Dat betekent dat er wee ...
Haha jeeeeej op na nummer 3 ❤️

één jaar geleden

Ja ik geniet lekker op de zetel bij mijn nicht ☺️ maandag beginnen met werk ...
Gezellig!

één jaar geleden

Reactie op Mariekk

Haha nee schat die blijft echt wel zitten 😂
Hahaha 🙈 ja