909 Reacties

8 maanden geleden

En tascha nog getest? 🍀

8 maanden geleden

Reactie op Mariekk

En tascha nog getest? 🍀
Nee , dochter hele slechte nacht gehad en vergeten ochtend urine op te vangen 🙈. Zal voor morgen zijn.

8 maanden geleden

Spannend dan voor morgen! Hoe gaat het met de rest? Ik heb sinds vandaag wat menstruatiekrampen, weet niet zo goed wat ik daar van moet denken 😅 bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook, maar voor mijn gevoel pas wat later, in week 4 of 5 ofzo. We wachten maar af, volgende week testen

VRIEND

8 maanden geleden

Reactie op Flower22

Spannend dan voor morgen! Hoe gaat het met de rest? Ik heb sinds vandaag wa ...
Wat spannend! Klinkt hoopvol. Ik heb sinds 2 dagen een giga terugval van mijn prikkelbare darm. Het was eigenlijk onder controle met probiotica, maar nu krijg ik uit het niets gigantische darmkrampen. 😅 en gisteren en vandaag kleine beetjes bruinverlies gehad. Maar die beide dingen kunnen ook bijwerkingen zijn van de prolutex en vind beide dingen nogal vroeg aangezien de darmen 2 dagen na terugplaatsing al begonnen en het bruinverlies 3 dagen na terugplaatsing, dus het betekend waarschijnlijk niks.

8 maanden geleden

Reactie op Loes2311

Wat spannend! Klinkt hoopvol. Ik heb sinds 2 dagen een giga terugval van ...
Ook spannend! Maar zo lastig met die medicatie hè.. je weet gewoon niet zo goed wat dingen betekenen. Hiervoor heb ik een cryo teruggeplaatst gekregen en door de medicatie had ik echt dezelfde symptomen als aan het begin van de vorige zwangerschap dus ik had echt de hoop dat het gelukt was toen. Wel vervelend, die darmkrampen, hopelijk houden die niet al te lang aan…

VRIEND

8 maanden geleden

Reactie op Flower22

Ook spannend! Maar zo lastig met die medicatie hè.. je weet gewoon niet zo ...
De spanning valt mee hoor. Ga er vanuit dat het niks is en dat de test gewoon 1 streepje bevat de 22ste. 🙈 Nog even volhouden. De eerste week is bijna voorbij, nog 1 week te gaan!

8 maanden geleden

Deze morgen wakker geworden met heel veel bloed verlies. Geen krampen of menstruatie klachten. Heb ondertussen 3 onderbroeken aan. Omdat het ineens zoveel is. Daar gaat mijn vakantie in Spanje. Vanaf ik recht sta voel ik het lopen dus gaan wandelen of in zwembad gaan zal niet lukken. 😔 Dus door naar de volgende ronde. Hopelijk volgende ronde prijs. 🤞🏻🙏🏻

VRIEND

8 maanden geleden

Reactie op Tacha

Deze morgen wakker geworden met heel veel bloed verlies. Geen krampen of m ...
Wat balen Tacha. Op naar de volgende ronde en hopelijk meer geluk! 🍀

8 maanden geleden

Reactie op Loes2311

De spanning valt mee hoor. Ga er vanuit dat het niks is en dat de test gew ...
Zo is het, we wachten maar weer geduldig af 😄 de tijd gaat gelukkig toch best snel vind ik. Ik duim wel voor 2 streepjes voor jou hoor 🤗

8 maanden geleden

Reactie op Tacha

Deze morgen wakker geworden met heel veel bloed verlies. Geen krampen of m ...
Ah wat balen zeg… op naar de volgende ronde inderdaad.. en hopelijk heb je toch een beetje een fijne vakantie nog!

VRIEND

8 maanden geleden

Reactie op Flower22

Zo is het, we wachten maar weer geduldig af 😄 de tijd gaat gelukkig toch b ...
Ja klopt De eerste week vind ik altijd voorbij vliegen. Maar die tweede week lijkt de tijd soms echt voorbij te kruipen 🙈

8 maanden geleden

Reactie op Loes2311

Ja klopt De eerste week vind ik altijd voorbij vliegen. Maar die tweede we ...
Haha ja dat verwacht ik ook. Bij m’n cryo ben ik gezwicht om eerder te gaan testen, maar nu met de medicatie ga ik het gewoon niet doen 😅

VRIEND

8 maanden geleden

Reactie op Flower22

Haha ja dat verwacht ik ook. Bij m’n cryo ben ik gezwicht om eerder te gaan ...
De mindfuck is begonnen hier... aantal dagen bijna geen afscheiding gehad. Vandaag het idee dat het waterdun is, wel nog steeds met oud bloed. Gistermiddag ook 10 minuten krampen gehad, maar weet niet of het nu darm of baarmoeder krampen waren. Nog 8 dagen tot de testdatum 😅

8 maanden geleden

Reactie op Loes2311

De mindfuck is begonnen hier... aantal dagen bijna geen afscheiding gehad. ...
Oeh ik snap het, klinkt toch wel hoopvol! Lastig hè, om er nuchter in te blijven staan, je gaat toch vanalles voelen. Hopelijk gaat deze week snel voorbij, we zijn al weer een dag dichterbij!

VRIEND

8 maanden geleden

Reactie op Flower22

Oeh ik snap het, klinkt toch wel hoopvol! Lastig hè, om er nuchter in te bl ...
Ja heel lastig. Hoop dat ik het wat kan negeren... 🙈 gelukkig vanmiddag nog een heel druk programma op het werk. Hoe voel jij je?

8 maanden geleden

Reactie op Loes2311

Ja heel lastig. Hoop dat ik het wat kan negeren... 🙈 gelukkig vanmiddag no ...
Drukte is altijd een goede afleiding 🤗 ik heb nog steeds af en toe wat krampjes in m’n baarmoeder en wat lage rugpijn. Maar heb ook nog aardig wat vocht in mijn buik van de hoeveelheid eicellen. Dus weet ook niet zo goed wat wat is 🙈

8 maanden geleden

Reactie op Loes2311

De mindfuck is begonnen hier... aantal dagen bijna geen afscheiding gehad. ...
Wat spannend! Heb je met duphaston en utrogestan ook wel eens oud bloed verloren of nu alleen voor het eerst bij de protulex? Hopelijk vliegt de week voorbij 🍀🍀

VRIEND

8 maanden geleden

Reactie op Flower22

Drukte is altijd een goede afleiding 🤗 ik heb nog steeds af en toe wat kra ...
Ohja dat is inderdaad ook wel lastig te onderscheiden. Hopelijk is de week zo voorbij.

VRIEND

8 maanden geleden

Reactie op FCE.93

Wat spannend! Heb je met duphaston en utrogestan ook wel eens oud bloed ve ...
Met de duphaston wel, daar brak mijn menstruatie zo doorheen. Met utrogestan in natuurlijke cyclus wel gehad, maar in kunstmatige cyclus eigenlijk nooit.

8 maanden geleden

Reactie op Loes2311

De mindfuck is begonnen hier... aantal dagen bijna geen afscheiding gehad. ...
Owww loes wat spannend! Hopelijk was dat de innesteling, want die heb ik ook gevoeld hoe jij het omschrijft Ik duim weer mooi en hopelijk volgende week een knaller van een test 🍀