110 Reacties

één maand geleden

Hi, hier een 2 de ronde spontaan proberen. Who knows. We gaan 6 augustus op vakantie en als we terugkomen ronde 3 van terugplaatsing, maar who knows misschien lukt het is ooit spontaan. (Wat ik niet geloof). Ik heb ondertussen ook de bloem van maryam gehaald, blijkbaar helpt het ook tegen vruchtbaarheidsproblemen. 🙃

één maand geleden

Reactie op babyKA

Hi, hier een 2 de ronde spontaan proberen. Who knows. We gaan 6 augustus op ...
Succes en een fijne vakantie!

één maand geleden

Reactie op babyKA

Hi, hier een 2 de ronde spontaan proberen. Who knows. We gaan 6 augustus op ...
Het kan altijd. Ik ben na 4 iui en 5 ivf-behandelingen van zelf zwanger geraakt. We hadden juist allemaal nieuwe afspraken gemaakt in een nieuw ziekenhuis en dat was niet meer nodig. 2 weken voor we naar Jette moesten ben ik te weten gekomen dat ik zwanger was. Nu 38+2 weken zwanger en aan het aftellen.

één maand geleden

Reactie op Tacha

Het kan altijd. Ik ben na 4 iui en 5 ivf-behandelingen van zelf zwanger ge ...
Wat leuk nieuws 🩷 ja wie weet! Laten we hopen voor leuk nieuws 🫶🏼

één maand geleden

Reactie op Flower22

Succes en een fijne vakantie!
Dankje !🫶🏼

één maand geleden

Ha loes, hoe is het met je? Heb je al een datum voor een punctie?

VRIEND

één maand geleden

Reactie op Flower22

Ha loes, hoe is het met je? Heb je al een datum voor een punctie?
Hoi! Lief dat je het vraagt! Vandaag einde van de middag bericht gehad dat ik maandag punctie heb! Eerst was de planning zondag controle en dinsdag punctie, maar mijn oestradiol gehalte was dusdanig hoog dat ze de punctie een dagje naar voren hebben gehaald. 🍀

één maand geleden

Reactie op Loes2311

Hoi! Lief dat je het vraagt! Vandaag einde van de middag bericht gehad dat ...
Spannend zeg! Hoeveel eitjes verwachten ze aan te kunnen prikken? Heel veel sterkte alvast gewenst en duimen voor een mooie opbrengst! 🙏🏻

VRIEND

één maand geleden

Reactie op Flower22

Spannend zeg! Hoeveel eitjes verwachten ze aan te kunnen prikken? Heel veel ...
Ze zagen woensdag op de echo 13 folikkels en vandaag 20. Allemaal tussen de 16 en 18 mm. Vandaag de laatste dosering decapeptyl en meriofert en dan morgen de gonasi.

één maand geleden

Reactie op Loes2311

Ze zagen woensdag op de echo 13 folikkels en vandaag 20. Allemaal tussen de ...
Follikels is het woord inderdaad, kon er even niet op komen 😅 maar wat een mooi aantal zeg! En mooie grootte ook, hopelijk bevat het grootste deel een eicel.

één maand geleden

Succes vandaag loes! Hopelijk een mooi resultaat 🙏🏻😘

VRIEND

één maand geleden

Reactie op Flower22

Succes vandaag loes! Hopelijk een mooi resultaat 🙏🏻😘
Dank je wel! De punctie zit er weer op. Nu wachten op de uitslagen. 🙈

één maand geleden

Reactie op Loes2311

Dank je wel! De punctie zit er weer op. Nu wachten op de uitslagen. 🙈
Hoe is je punctie gegaan? 🥰Hebben ze verteld hoeveel ze er aangeprikt hebben?

één maand geleden

Ik heb zojuist een echo gehad. Ben 6.3 zwanger en heb een kloppend hartje gezien. ❤️ Heb over een week nogmaals een echo, en dan willen ze me overdragen aan de verloskundige tot 34 weken. Heerst nog een hoop stress maar ben blij met zo’n mooie start en dat het vruchtje igg op de goede plek zit! 🍀

VRIEND

één maand geleden

Reactie op blackbird123

Hoe is je punctie gegaan? 🥰Hebben ze verteld hoeveel ze er aangeprikt hebb ...
De punctie is goed gegaan! Ze hebben 19.eicellen gevonden, maar 2 waren al onrijp. Morgen krijgen we bericht over de andere 17 eicellen. Jij ook goed bericht zie ik. Gefeliciteerd!

één maand geleden

Reactie op Loes2311

De punctie is goed gegaan! Ze hebben 19.eicellen gevonden, maar 2 waren al ...
Nou 17 is ook een super aantal toch! 😍 ik ga zooo hard met je meeduimen dat er zoveel mogelijk goed bevrucht worden! 🍀 ❤️

één maand geleden

Reactie op Loes2311

De punctie is goed gegaan! Ze hebben 19.eicellen gevonden, maar 2 waren al ...
Wat een mooi aantal! Heel spannend hoe het met de 17 die in de race zijn gaat. Nu eerst lekker bijkomen en uitrusten

één maand geleden

Reactie op blackbird123

Ik heb zojuist een echo gehad. Ben 6.3 zwanger en heb een kloppend hartje g ...
Wat een mooi bericht, gefeliciteerd!! Snap dat het spannend blijft, maar dit is al een hele mooie eerste stap!

VRIEND

25 dagen geleden

Vanmorgen bericht gehad van de kliniek. Van de 19 eicellen, waren er 15 rijp en 10 goed bevrucht! 🍀 nu afwachten hoeveel er doorgroeien dat blastocyste. Maar voor nu echt mega opgelucht.

25 dagen geleden

Goed nieuws Loes, in welke IVF ronde zit je? Succes met het wachten tot aankomend weekend!