233 Reacties
VRIEND
3 maanden geleden
Reactie op Loes2311
Vanmorgen bericht gehad van de kliniek. Van de 19 eicellen, waren er 15 rij ...
Oooh wat een fantastisch aantal! Ik ga voor je meeduimen! 🍀 wanneer krijg je te horen hoeveel er de vriezer in gaan?
VRIEND
3 maanden geleden
@loes heel veel succes weer morgen! 🍀
P.s. Hoe gaat het met de zenuwen?
VRIEND
3 maanden geleden
Lieve meiden ik kan helaas mijn verse terugplaatsing wel vergeten. Vannacht veel pijn gehad,misselijk geweest en koud (37.9 temp). Met paracetamol uiteindelijk 3 uurtjes geslapen. Buik is nu opgezet en pijnlijk. Straks maar even bellen met het noodnummer van de kliniek..
VRIEND
3 maanden geleden
Reactie op Loes2311
Lieve meiden ik kan helaas mijn verse terugplaatsing wel vergeten. Vannac ...
Neee😱. Heb je al gebeld? Wat zeiden ze? 😞
VRIEND
3 maanden geleden
Reactie op blackbird123
Neee😱. Heb je al gebeld? Wat zeiden ze? 😞
We moesten sowieso heen voor controle. Mijn eierstokken zijn allebei ruim 10 cm groot... nu risico op gedraaide eierstokken en trombose. Besloten de verse tp niet door te laten gaan, omdat bij een positieve test deze klachten de 1e 3 maanden van een zwangerschap blijven bestaan. Nu eerst maar focus op herstel.
Er zijn in ieder geval 4 blasto's ingevroren. Een 1 is nog een twijfelgeval, die mag nog even doordelen.
3 maanden geleden
Reactie op Loes2311
We moesten sowieso heen voor controle. Mijn eierstokken zijn allebei ruim 1 ...
O jakkes, wat naar voor je zeg… schrikken ook! Hoe lastig ook, maar dan inderdaad beter geen verse terugplaatsing. Ik ken iemand die er echt maanden heel ziek van is geweest en opgenomen moest worden in het ziekenhuis. Hopelijk knap je snel weer op, veel water drinken helpt (maar dat weet je vast al 😊). Sterkte lieve loes! En trouwens wel super dat er in ieder geval 4 zijn ingevroren!!
VRIEND
3 maanden geleden
Hoi lieve meiden,
Even een update.. einde van de ochtend gebeld met de bloeduitslagen. Mijn ontstekingswaarde was 93 en het bloed was al enigszins aan het indikken (nog wel binnen de referentiewaarden). Arts heeft met spoed antibiotica en bloedverdunners voorgeschreven. Ze zei ook dat ze blij was dat we de keuze hadden gemaakt om geen terugplaatsing te doen , anders waren er bij een geslaagde terugplaatsing waarschijnlijk meerdere ziekenhuis opnames nodig geweest door ernstige OHSS. Bevestigd voor ons maar weer dat dit de enige juiste keuze was.
3 maanden geleden
Reactie op blackbird123
Ik heb zojuist een echo gehad. Ben 6.3 zwanger en heb een kloppend hartje g ...
Gefeliciteerd het is je zo gegund🤎
VRIEND
3 maanden geleden
Reactie op Loes2311
Hoi lieve meiden,
Even een update.. einde van de ochtend gebeld met de bl ...
Jeeetje wat een ellende zeg! Het zit je echt niet mee! 😞
Maar inderdaad een verstandige keuze! Want meerdere ziekenhuis opnames is natuurlijk ook niet de bedoeling!
En mss een hele domme vraag, wat gebeurd er met het verse eitje? Kan deze weer de vriezer in? En hoelang moet je nu wachten? 😘
VRIEND
3 maanden geleden
Reactie op blackbird123
Jeeetje wat een ellende zeg! Het zit je echt niet mee! 😞
Maar inderdaad ee ...
Het verse eitje is alsnog ingevroren inderdaad en wacht geduldig af voordat ie weer ontdooit wordt! Het is nu wachten op de menstruatie en dan nog een maand rust, dus verwacht richting oktober weer een tp.
VRIEND
3 maanden geleden
Reactie op Flower22
Hoe voel je je nu? Zijn de klachten een beetje onder controle gekomen met d ...
Wilde net hetzelfde vragen! 🙈
VRIEND
3 maanden geleden
Reactie op Flower22
Hoe voel je je nu? Zijn de klachten een beetje onder controle gekomen met d ...
Het gaat gelukkig weer de goede kant op! De eierstokken waren nog steeds heel erg vergroot, daarom in ieder geval nog 2 a 3 dagen rust. Vrijdag opnieuw contact en hopelijk dan toestemming om het bewegen verder uit te breiden. De rondjes in mijn huis en tuin ben ik inmiddels wel beu😜
3 maanden geleden
Reactie op Loes2311
Het gaat gelukkig weer de goede kant op! De eierstokken waren nog steeds he ...
Fijn dat het de goede kant op gaat, maar pittig nog om zoveel rust te moeten houden. Met zulke grote eierstokken zal je buik ook niet lekker voelen. Nog even volhouden, hopelijk vrijdag weer wat vooruitgang!