234 Reacties
VRIEND
3 maanden geleden
Reactie op Flower22
Hoi loes, hoe is het nu? Gisteren goed nieuws gekregen?
Hoi. Gaat goed gelukkig! Vrijdag menstruatie gekregen, wel enorm veel buikpijn 😱 maar goed ook niet heel gek natuurlijk. Gisteren morgen stoppen met de bloedverdunners en vandaag laatste pillen ab kuur gehad 🥳 mag ook alles weer doen gelukkig. Merk wel dat het nog veel energie kost. 9 september nacontrole om te zien of een tp in oktober mag. 🍀
VRIEND
3 maanden geleden
Reactie op babyKA
Hier starten we vrijdag met eerste follikelmeting voor deze maand voor de n ...
Spannend. Ik hoop oprecht wel dat je een manier kan vinden om meer te ontspannen. Je berichtje komt over of je alleen maar daar mee bezig bent en nu al stress ervaart om pas een 2e poging voor een tweede kindje. Uit wetenschappelijk onderzoek komt namelijk dat stress een nadelig effect heeft op onze vruchtbaarheidssystemen. Om zoveel mogelijk kans te maken op een innesteling is ontspannen dus heel belangrijk en ook voor jezelf wel zo fijn.
3 maanden geleden
Reactie op babyKA
Hier starten we vrijdag met eerste follikelmeting voor deze maand voor de n ...
Sorry babyka,
hier wil ik toch even op reageren, en vooral voor mijn vriendin , en voor de mensen die nog steeds kindloos zijn, miskramen hebben gehad, een pleuris zwaar traject achter de rug hebben , wat ze zelf moeten betalen , de ene baarmoederelijke zwangerschap na de ander, continu teleurstelling en nog steeds kindloos, of net een kind gekregen na zo veel pogingen.
Die al 3 of 4 ivf pogingen achter de rug hebben. Het zelf moeten betalen.. of hun kinderwens opgeven
In mijn ogen klaag je maar, en maar klagen, ik snap je stress en emotie maar denk hier ook aan meiden die nog steeds kindloos zijn, of het ook houd om een 2e kind te krijgen.
Ik denk dat je echt in een andere groep moet gaan mengen, want ik iriteer me hier mateloos aan.
Denk aan een ander, en wees dankbaar en blij dat je al een kind heb, want menig mens in die forum hebt dat nog niet
3 maanden geleden
Sorry miss ben ik heel hard, maar t ken maar duidelijk zijn.
Daarom kom ik hier bijna niet meer op dit forum.
Mijn hart huilt om de meiden die ik al jaren spreek, vooral voor loes. Ik snap dat je je verhaal kwijt wilt, maar denk aan de rest
Wees fucking blij dat je er nog 5 in de vriezer hebt, en je bent al al zwanger geweest en je hebt een kind dus dit is weer poging 1!
Wees dankbaar voor wat je hebt 😂
3 maanden geleden
Reactie op Mariekk
Sorry babyka,
hier wil ik toch even op reageren, en vooral voor mijn vrien ...
Lol waar maak jij je druk om. Heb respect voor iedereen. Ik heb ook 2 miskramen gehad, operaties gehad, heb ook nu endometriose. Tis niet dat ik niks heb meegemaakt !!!! tis niet omdat ik 5 eitjes in de vriezer heb dat dit ook zal lukken ! Heb respect man . Sorry hoor maar ik vind uw reactie echt belachelijk. Zal hier ook nooit meer iets posten ;) had zelf deze groep in begin aangemaakt. Spijt van ;)
3 maanden geleden
Reactie op Loes2311
Spannend. Ik hoop oprecht wel dat je een manier kan vinden om meer te ontsp ...
Loes ik weet dat je het niet makkelijk hebt.. ik ben ook van moeilijke periodes gekomen en heb nu ook terug endometriose, of het zal lukken weet ik ook niet. Ok ik heb al 1 kind en ben er blij om maar dat wilt niet zeggen dat ik andere het niet gun ofzo. Ik deel ook maar gewoon mijn verhaal. Ik hoop dat je binnen de kortste tijd heel mooi nieuws krijgt en het moeder zijn mag ervaren😘 mij zien jullie alvast niet meer in deze groep maar zal wel lezen en ik hoop dat ik jouw positief bericht zie verschijnen
3 maanden geleden
Reactie op babyKA
Lol waar maak jij je druk om. Heb respect voor iedereen. Ik heb ook 2 miskr ...
Dan ben ik je dankbaar dat je de groep ooit aan heb gemaakt.
Maar 2 miskramen? Operaties? Endometriose? Dat heb je nooit verteld.
Het enigste wat ik lees dat je continu hoopt dat het bij een terug plaatsing weer lukt.
En dat je daar ook vanuit gaat.
T komt na mij over als klagen klagen klagen , en dat je alleen je eigen verhaal wilt doen, en niet goed de andere berichten van de rest van de meiden niet heb gelezen. Want sorry die hebben
het een stuk zwaarder als jou.
Je hebt het continu over jezelf ipv van medeleven bij een ander.
De meiden plaatsen verdrietige verhalen en jij bent alleen maar bezig met jou traject,
Wat ik heel goed begrijp, want het is ieder voor zich, maar zie niet echt medeleven in al die jaren. want ook jou emotie en stress en verdriet mogen er zeker zijn
Maar je project teert alles op jezelf, En daar iriteer ik me mateloos aan
3 maanden geleden
Reactie op Mariekk
Dan ben ik je dankbaar dat je de groep ooit aan heb gemaakt.
Maar 2 miskram ...
Omdat ik toen een ander account had k ben annoniemmama van heel begin dat heb ik 2 delen verder verteld maar niemand had erop gereageerd. Maakt niet uit ik zeg niks meer. Als ik alleen aan mezelf zou denken zou ik hier nooit reageren.
3 maanden geleden
Reactie op Mariekk
En ik vind dat ik dat mag zeggen. Ook al ben je het niet met me eens, dat m ...
Tis niet dat jullie alleen maar dingen meemaken en niet iedereen is open om moeilijke dingen dat ze hebben
Meegemaakt te vertellen. Ik heb het al moeilijk ermee. Ahja als het niet wordt gegund om ook mooie dingen te posten of je stress te delen cava dan post ik niks meet
3 maanden geleden
Trouwens hier waren
Nog meiden die voor een 2 de gingen daar zeggen jullie dan positieve dingen op en als het neerkomt op mijn is het ego. Zal wel. Succes allesinds aan alle meiden die nog altijd zwaar hebben. Ik gun het jullie van harte en zal er ook voor bidden. Ik hoop dat ik in de toekomst positieve berichten zie
3 maanden geleden
Reactie op babyKA
Omdat ik toen een ander account had k ben annoniemmama van heel begin dat h ...
Maar jij was toch zwanger van je eerste ivf poging en van je eerste verse terugplaatsing?
Tenminste dat zeg je continu ,
Hoe denk je dat dat over komt na de andere meiden? Die al jaaaaaaaren in het traject zitten.
Je bent gezegend hoor begrijp me niet verkeerd en gun iedereen een kind en een mooi leven, maar je hebt het continu alleen maar over jezelf.
En als je Bid, bid dan tot Jezus, want Hij is de zoon van God.
NIET ALLAH
Nu zal ik er vast af worden gegooid vanwege mijn meningsuiting want dat mag tegenwoordig ook niet meer.
Het beste!
3 maanden geleden
Reactie op babyKA
Trouwens hier waren
Nog meiden die voor een 2 de gingen daar zeggen jullie ...
Die meiden , patries bedoel je en fce, plaatsen iets andere berichten als jou.
En tonen tenminste mee leven.
Maar ben deze discussie zat, ben blij dat ik er nu wat van heb gezegd en dat je er miss wat mee kan doen.
3 maanden geleden
Ik had even niet in de gate dat er een nieuw topic was. Dus ben even alles terug gaan lezen.
@blackbird Gefeliciteerd!! Wat zal het allemaal ontzettend spannend zijn voor je. Fijn dat de eerste echo in iedergeval goed was. Je hebt inmiddels meerdere echo’s gehad denk ik? Hoe gaat het nu met je? 🍀❤️
@loes2311 Wat een rollercoaster weer voor je. Wat een pech van de overstimulatie zeg.. Goed dat je aan de bel hebt getrokken en wat fijn te lezen dat er 4 mooie blasto’s zijn ingevroren. Dat is echt een prachtig aantal! 🍀 Nu aan het wachten op de echo zoals ik lees, hopelijk is alles goed en kun je je gaan voorbereiden op de terugplaatsing.
@Flower22 hoe gaat het met jou?
En uiteraard met jou @mariekk? ❤️🍀
3 maanden geleden
Reactie op Mariekk
Maar jij was toch zwanger van je eerste ivf poging en van je eerste verse t ...
Hi, ik wil enkel reageren op je Jezus, Allah uitspraak. Dat is ieders eigen keuze, dit hoefde je hier niet perse bij te vermelden😉. Je verhaal was ook al duidelijk zonder het einde erbij te betrekken.