234 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op SC1999

Hi, ik wil enkel reageren op je Jezus, Allah uitspraak. Dat is ieders eigen ...
Reageer dan ook gewoon niet meid 😅 Mijn mening , mijn vrij heid van menings uiting. Maar fijn dat het dus bij jou wel duidelijk over komt 🙌

3 maanden geleden

Reactie op Mariekk

Reageer dan ook gewoon niet meid 😅 Mijn mening , mijn vrij heid van menin ...
Je hoeft niet gelijk zo bot te reageren hoor, wat een frustratie hier 🤔 ik bedoel het enkel goed.

3 maanden geleden

Reactie op SC1999

Je hoeft niet gelijk zo bot te reageren hoor, wat een frustratie hier 🤔 ik ...
Snap ik! ❤️ Maar laten we er maar over ophouden en sorry als ik mensen met me opmerking heb gekwetst Laten we bij het onderwerp houden! ❤️

3 maanden geleden

Reactie op FCE.93

Ik had even niet in de gate dat er een nieuw topic was. Dus ben even alles ...
Lief dat je het vraagt. Het gaat hier goed, al is ons dochtertje erg onrustig. Ik eet nu even koemelkvrij om te zien of dat effect heeft en daarmee lijkt ze wat rustiger te worden. Dus even doorzetten nog, is best een strikt dieet 😅 verder vliegt de tijd voorbij, maar dat zul vast ook hebben. Gaat het bij jou allemaal goed?

3 maanden geleden

Reactie op Mariekk

Hier alles goed schat! Demi alweer bijna 8,5 zo ondeugend en knap meisje. Z ...
8,5 maand alweer 😅 hieruit blijkt wel dat de tijd vliegt. Fijn dat het goed gaat! Lekker genieten met elkaar.

3 maanden geleden

Loes, hoe is het met jou? Knap je conditioneel al een beetje op?

3 maanden geleden

Reactie op Mariekk

Is ze alweer 8,5 maand? Dit meen je niet! 😱 mijn god wat gaat dit snel! Hoe is het verder allemaal met jullie? Nog iets leuks gedaan in de zomer? 😘

3 maanden geleden

En hoe is het met de rest allemaal? 😘

3 maanden geleden

Reactie op blackbird123

Is ze alweer 8,5 maand? Dit meen je niet! 😱 mijn god wat gaat dit snel! ...
Jaaaa bizar hè gaat zo snel! Zo eigenwijs meisje net dr mama 😂 Wel wat zeurderig nu want ze krijgt 2 tandjes En hoest met jou schat? En met de zwangerschap?

3 maanden geleden

Reactie op Flower22

8,5 maand alweer 😅 hieruit blijkt wel dat de tijd vliegt. Fijn dat het goe ...
Thanks lieverd! En hoest met jou? Las je bericht over koe melk allergie. Hopelijk vind je meisje gauw weer de Rust ❤️

3 maanden geleden

..

3 maanden geleden

Reactie op Mariekk

Thanks lieverd! En hoest met jou? Las je bericht over koe melk allergie. H ...
En jij natuurlijk ook snap dat het voor jou ook helemaal kut is. En onrust geeft. En sneu hè ze kunnen nog niet praten, je wilt ze zo graag helpen

3 maanden geleden

Hi dames, Laten we het vriendelijk houden. Je mag je mening geven maar let wel op de manier hoe je iets zegt. :) Online kunnen sommige dingen harder aankomen dan je misschien bedoelde. Vergeet niet dat er aan de andere kant van het scherm, echt een persoon zit. Liefs, Eliza

VRIEND

3 maanden geleden

Reactie op FCE.93

Ik had even niet in de gate dat er een nieuw topic was. Dus ben even alles ...
Hoi. Klopt inderdaad, we zijn in afwachting van de controle echo volgende week maandag. Hopelijk daarna akkoord voor een terugplaatsing in oktober. 🍀 Hoe gaat het met jou?

3 maanden geleden

Reactie op Eliza I Moderator

Hi dames, Laten we het vriendelijk houden. Je mag je mening geven maar let ...
U heeft helemaal gelijk. Ik zal er op letten. En nogmaals als ik mensen heb gekwetst bij deze sorry!

VRIEND

3 maanden geleden

Reactie op Flower22

Loes, hoe is het met jou? Knap je conditioneel al een beetje op?
Hoi! Hier gaat het goed. Sinds 26 augustus weer aan het werk (5 uur per werkdag) en sporten sindsdien ook weer opgepakt. Met sporten uiteraard wel lichter begonnen qua gewichten, maar inmiddels na 4x sporten bijna weer volledig op mijn oude sportniveau en conditie op peil. Loop weer ruim 12 km per dag met onze 🐶. Ik hoop dat het allemaal goede voortekenen zijn voor de echo van a.s. maandag. Jeetje, jullie gaan ook een pittige periode door lees ik. Hopelijk kan je dochtertje de rust gauw weer vinden en is snel duidelijk waar de onrust vandaan komt.

VRIEND

3 maanden geleden

Reactie op blackbird123

En hoe is het met de rest allemaal? 😘
Hier gaat het de goede kant op. Nu geduldig aan het afwachten op de controle echo. Hoe gaat het met jou?

3 maanden geleden

Ik bid tot wie ik wil dat gaat jou in eerste instantie niks aan. Wat een lef man man. Jij gunt lekker niets aan niemand. Dat is duidelijk te zien. Voor mij hoeft hier ook niks meer. Succes aan alle andere meiden die tenminste wel respect hebben en tegoei kunnen praten (:

3 maanden geleden

Reactie op Mariekk

Wat fijn om te horen! 8,5 maand al weer, wat vliegt de tijd! Hier gaat ook alles goed! Ben deze week weer begonnen met werken dus wel weer even wennen aan het nieuwe ritme. Ze is vandaag precies 12 weken. Heel vrolijk en tevreden meisje 🥰!

3 maanden geleden

Reactie op Flower22

Lief dat je het vraagt. Het gaat hier goed, al is ons dochtertje erg onrust ...
Ah wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat dat veel van je vraagt! Heeft ze veel krampjes of wat is de reden voor het koemelk vrij proberen? Hopelijk weet je snel waar de oorzaak ligt. Niet fijn als er iets met je kindje is 😥.