234 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op FCE.93
Ik had even niet in de gate dat er een nieuw topic was. Dus ben even alles ...
Lief dat je het vraagt. Het gaat hier goed, al is ons dochtertje erg onrustig. Ik eet nu even koemelkvrij om te zien of dat effect heeft en daarmee lijkt ze wat rustiger te worden. Dus even doorzetten nog, is best een strikt dieet 😅 verder vliegt de tijd voorbij, maar dat zul vast ook hebben. Gaat het bij jou allemaal goed?
VRIEND
3 maanden geleden
Reactie op Mariekk
Hier alles goed schat! Demi alweer bijna 8,5 zo ondeugend en knap meisje. Z ...
Is ze alweer 8,5 maand?
Dit meen je niet! 😱 mijn god wat gaat dit snel!
Hoe is het verder allemaal met jullie? Nog iets leuks gedaan in de zomer? 😘
3 maanden geleden
Hi dames,
Laten we het vriendelijk houden. Je mag je mening geven maar let wel op de manier hoe je iets zegt. :)
Online kunnen sommige dingen harder aankomen dan je misschien bedoelde.
Vergeet niet dat er aan de andere kant van het scherm, echt een persoon zit.
Liefs,
Eliza
VRIEND
3 maanden geleden
Reactie op FCE.93
Ik had even niet in de gate dat er een nieuw topic was. Dus ben even alles ...
Hoi. Klopt inderdaad, we zijn in afwachting van de controle echo volgende week maandag. Hopelijk daarna akkoord voor een terugplaatsing in oktober. 🍀
Hoe gaat het met jou?
VRIEND
3 maanden geleden
Reactie op Flower22
Loes, hoe is het met jou? Knap je conditioneel al een beetje op?
Hoi! Hier gaat het goed. Sinds 26 augustus weer aan het werk (5 uur per werkdag) en sporten sindsdien ook weer opgepakt. Met sporten uiteraard wel lichter begonnen qua gewichten, maar inmiddels na 4x sporten bijna weer volledig op mijn oude sportniveau en conditie op peil. Loop weer ruim 12 km per dag met onze 🐶. Ik hoop dat het allemaal goede voortekenen zijn voor de echo van a.s. maandag.
Jeetje, jullie gaan ook een pittige periode door lees ik. Hopelijk kan je dochtertje de rust gauw weer vinden en is snel duidelijk waar de onrust vandaan komt.
3 maanden geleden
Reactie op Mariekk
Hier alles goed schat! Demi alweer bijna 8,5 zo ondeugend en knap meisje. Z ...
Wat fijn om te horen! 8,5 maand al weer, wat vliegt de tijd!
Hier gaat ook alles goed! Ben deze week weer begonnen met werken dus wel weer even wennen aan het nieuwe ritme. Ze is vandaag precies 12 weken. Heel vrolijk en tevreden meisje 🥰!
3 maanden geleden
Reactie op Flower22
Lief dat je het vraagt. Het gaat hier goed, al is ons dochtertje erg onrust ...
Ah wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat dat veel van je vraagt! Heeft ze veel krampjes of wat is de reden voor het koemelk vrij proberen? Hopelijk weet je snel waar de oorzaak ligt. Niet fijn als er iets met je kindje is 😥.