1028 Reacties

2 jaar geleden

Succes meid! Wij starten in maart... spannend! Hopelijk zijn we snel zwanger🍀

2 jaar geleden

Reactie op Carmen94

Succes meid! Wij starten in maart... spannend! Hopelijk zijn we snel zwange ...
Dankje! Jij ook succes in maart 🙈 dat zal ook niet meer lang duren🥰 en idd hopelijk zijn we snel zwanger ☺️🤞🏼

2 jaar geleden

Ik klets graag met jullie mee! Wij zijn in oktober gestart met ICSI. Inmiddels 3 terugplaatsingen achter de rug maar zonder succes. Nu een rustmaand en dan beginnen we in maart met icsi 2. Dus opnieuw spuiten, punctie enz. Spannend! 🍀 Jullie ook succes!! 🍀🙏🏽

2 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Ik klets graag met jullie mee! Wij zijn in oktober gestart met ICSI. Inmid ...
Succes meid! Net mijn eerste spuit gehad 😻 Ik hoop dat het allemaal in maart voor jou goed komt🤞🏼 ik hoop dat we allemaal op het einde een positieve zwangerschapstest kunnen posten😍

2 jaar geleden

Succes meid! Net mijn eerste spuit gehad 😻 Ik hoop dat het allemaal in maa ...
Hoe ging het spuiten de 1e keer? Best gek hè! Ik vond het wel fijn om eindelijk het idee te hebben dat je een stap in de goede richting zet. Zo van nu is het echt begonnen 💪🏽🍀❤️.

2 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Hoe ging het spuiten de 1e keer? Best gek hè! Ik vond het wel fijn om eind ...
Heel spannend!! 🙈 heb ook een zelfstandige verpleegster gevraagd voor de spuitjes te zetten zodat altijd dezelfde verpleegster komt 🙈 ik heb bijna niets gevoeld van de spuit zalig dus 😻 het is echt een heel fijn gevoel omdat je weet van binnenkort ben ik miss zwanger 🥺 zeker na 2 miskramen voelt het heel goedd

2 jaar geleden

Heel spannend!! 🙈 heb ook een zelfstandige verpleegster gevraagd voor de s ...
Ah je spuit niet zelf dan? Wist niet dat dat kon. ☺️. Fijn! Ik moest altijd om 7:00 en vanaf dag 8 daarnaast ook nog om 22:00 spuiten.

2 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Ah je spuit niet zelf dan? Wist niet dat dat kon. ☺️. Fijn! Ik moest alti ...
Neen ik woon in belgie je mag ook een verpleegster laten komen🥰 ik moest tussen 6-22 uur een uur kiezen en altijd op hetzelfde tijdstip laten spuiten.. heb gekozen voor 19:30🤞🏼

2 jaar geleden

Neen ik woon in belgie je mag ook een verpleegster laten komen🥰 ik moest t ...
Dat is fijn! Dat kan hier in NL volgens mij niet, nooit iemand over gehoord in ieder geval. 🍀 Wij zitten nu zelf in een traject in Duitsland, maar woon wel in NL. ☺️

2 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Dat is fijn! Dat kan hier in NL volgens mij niet, nooit iemand over gehoor ...
Oh ja ik ken dat daar niet 🥺 maar het komt alvast allemaal goed 🥰 ik ging het normaal gezien ook zelf doen, maar omdat het de eerste keer is wou ik zeker niets fout doen, en het is mogelijk dus ik dacht waarom ook niet het is toch gratis🙈

2 jaar geleden

Oh ja ik ken dat daar niet 🥺 maar het komt alvast allemaal goed 🥰 ik ging ...
Snap ik! Als het kan en gratis is dan zeker doen. Ik heb in oktober alles zelf gedaan, ging heel goed. Dus gaan we nu ook gewoon weer voor. Hopelijk deze ronde met meer succes 💪🏽🍀.

2 jaar geleden

Hoi hier een succes verhaal. 41 jaar en in oktober gestart net IVF, het spuiten viel 1000 % mee, al kreeg ik in de laatste dagen wel meerdere pijnlijke plekken op m'n buik. Ik mocht een tijdvlak kiezen van 3 uur, bv tussen 21 00 en 00.00 Punctie 100% meegevallen, 7 eicellen gevonden, 6 gevrucht, 1 verse terugplaatsing en 5 in de vriezer. Nu inmiddels 15 weken zwanger ❤ Ik wil jullie heel veel succes wensen en bij vragen stel ze gerust

2 jaar geleden

Reactie op Banjer

Hoi hier een succes verhaal. 41 jaar en in oktober gestart net IVF, het spu ...
Oh proficiat !🥰 heel leuk om te horen zeker dat van de 7 6 bevrucht zijn.. geniet van je zwangerschap! K ben vandaag begonnen met 1 ste spuitje gonapeptyl. Deze moet ik 14 dagen laten zetten.. volgende week dinsdag 1 ste echo, dus weet niet welke andere spuitjes ik ga krijgen🥰 kan niet wachten tot mijn 1 ste punctie en terugplaatsing ☺️ ik hoop dat het de eerste keer raak wordt!

2 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Snap ik! Als het kan en gratis is dan zeker doen. Ik heb in oktober alle ...
Hoop het ook voor je ! Ik duim mee 🥰👍

2 jaar geleden

Succes en hopelijk mag de poging snel lukken🍀!! Hier 6 mislukte iui pogingen en nu bezig met de 1e IVF poging. Nu 2 weken met de decapeptyl bezig en dik week de ovaleap erbij.. morgen 2e echo voor follikelmeting en dan horen we waarschijnlijk ook wanneer de punctie mag plaatsvinden.

2 jaar geleden

Hier ook afgelopen zondag begonnen met Gonalf 225 te spuiten voor eerst(en laatste) icsi poging. As vrijdag eerste echo. Het valt mij tot nu toe erg mee. Ben klein beetje bang voor overstimulatie dus hoop dat de echo mij vrijdag een beetje gerust kan stellen. Durf ook niet meer vol te sporten. Maar ik ben al aan het aftellen🤞🏻Heel veel succes dames.

2 jaar geleden

Oh proficiat !🥰 heel leuk om te horen zeker dat van de 7 6 bevrucht zijn.. ...
Dank je wel ❤ Wat vond je vd spuit? Viel het mee of tegen? Nog even geduld hebben dus voor de 1ste echo, spannend hoor. Ik ga voor je duimen 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Wachtenopwonder3

Succes en hopelijk mag de poging snel lukken🍀!! Hier 6 mislukte iui poging ...
Spannend, heel veel succes 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Patricia42

Hier ook afgelopen zondag begonnen met Gonalf 225 te spuiten voor eerst(en ...
Hey succes!! K moest eerst beginnen met gonapeptyl en daarna kreeg ik achteraf stimulatie spuitjes maar weet nog niet welke mijn afspraak is verplaatst naar 18/02 omdat dinsdg nog te vroeg was foutje van de vroedvrouw.. dus volgende week vrijdag weet ik dan of ik ook gonal f krijg of iets anders 🤞🏼 laten we hopen dat alles goed komt! K heb schrik dat ik corona ga krijgen tijdens dit proces…

2 jaar geleden

Reactie op Wachtenopwonder3

Succes en hopelijk mag de poging snel lukken🍀!! Hier 6 mislukte iui poging ...
Ik had 4 iui’s gehad die mislukt zijn! Nu 1 ste ivf ook 🥰 ook 2 weken gonapeptyl zetten en volgende week vrijdag ertussen al een echo om te zien of gonapeptyl verder moet drna krijg ik wss spuitjes voor te stimuleren ! Spannend allemaal!! Succes ❤️