1028 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Banjer

Dank je wel ❤ Wat vond je vd spuit? Viel het mee of tegen? Nog even geduld ...
Goh ik heb er eigenlijk niets van gevoeld bij het zetten, maar sinds gisteren nacht en vandaag krijg ik al vapeurs en ben zo ongerust precies… zal er wel bijhoren zeker😳 vandaag 2 de spuitje ☺️ dankje !!❤️

2 jaar geleden

Reactie op Patricia42

Hier ook afgelopen zondag begonnen met Gonalf 225 te spuiten voor eerst(en ...
Super spannend. Goed en veel water drinken werd mij toen aangeraden. Hard duimen voor een goede echo vrijdag, met een goede hoeveelheid follikels 🍀

2 jaar geleden

Ik had 4 iui’s gehad die mislukt zijn! Nu 1 ste ivf ook 🥰 ook 2 weken gona ...
Jammer dat de iui pogingen ook mislukt zijn, hopelijk is IVF ook de kans voor jullie op een wondertje❤ spannend zeg! Laat je het weten hoe de echo is gegaan? Gr Anneke

2 jaar geleden

Hey succes!! K moest eerst beginnen met gonapeptyl en daarna kreeg ik achte ...
Hier ook schrik voor corona. Niet voor het ziek zijn, maar dat de punctie en de ziekenhuisafspraken dan niet door kunnen gaan. Wij hebben in december al corona gehad. Omdat ik volgende maand 43 word is dit ook onze laatste kans. Wij zitten hierom ook in quarantaine. Gelukkig hebben wij die mogelijkheid. Heel veel sterkte komende tijd 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Wachtenopwonder3

Jammer dat de iui pogingen ook mislukt zijn, hopelijk is IVF ook de kans vo ...
Ik hoop het ook❤️ ik laat jullie zeker iets weten volgende week😻

2 jaar geleden

Reactie op Patricia42

Hier ook schrik voor corona. Niet voor het ziek zijn, maar dat de punctie e ...
Jaa inderdaad niet om ziek te worden maar gewoon dat ons afspraken dan ineens niet zullen doorgaan ofzo :( daarom ga ik deze laatste weken tot de punctie en terugplaatsing niet veel uitgaan😞 hoewel het ook soms gewoon zomaar komt van werk of echtgenoot etc. Ik heb het in begin november gehad dus normaal gezien zou ik nu wel immuun moeten zijn.. maarja je weet nooit je kan het altijd een 2 de keer krijgen…

2 jaar geleden

Ik hoop het ook❤️ ik laat jullie zeker iets weten volgende week😻
Super!! Ik hoop dat ik morgen meer weet🤗😘

2 jaar geleden

Merk trouwens nu dat mn buikje wel wat “boller” wordt van het prikken van gonalf(afgelopen zondag begonnen) Weet nu niet of het komt door de prikjes zelf, toch wel wat blauwe plekjes of door de hormonen. Meer mensen hier last van (gehad)?

2 jaar geleden

Reactie op Wachtenopwonder3

Super!! Ik hoop dat ik morgen meer weet🤗😘
Ik hoop het ook voor je laat zeker weten🥰

2 jaar geleden

Reactie op Patricia42

Merk trouwens nu dat mn buikje wel wat “boller” wordt van het prikken van g ...
Zeggen ze niet altijd als je eitjes aan het aanmaken bent dat je buik altijd wat boller is? Ik heb het nog niet ervaren omdat ik nog niet met die spuitjes ben beginnen maar ik hoop dat het niets ergs iss

2 jaar geleden

Zeggen ze niet altijd als je eitjes aan het aanmaken bent dat je buik altij ...
Het begint er echt uit te zien als een hormonenbuikje. Als je dan begrijpt wat ik bedoel. Schrik er niet van hoor. Maar het valt op en ben dan benieuwd of dit “erger/meer” gaat worden de komende dagen.

2 jaar geleden

Reactie op Patricia42

Merk trouwens nu dat mn buikje wel wat “boller” wordt van het prikken van g ...
Hier hetzelfde idd.. de eerste dagen van stimulatie nergens last van, nu begint het. Ben al bont en blauw van de ovaleap en nu begint op dag 9 prikken het opzetten van m'n buik ook.

2 jaar geleden

Ik hoop het ook voor je laat zeker weten🥰
Ik heb de echo weer gehad.. van 4 follikkels beide kanten nu al 7 mooie grote follikels aan beide kanten. Zaterdagochtend nog 1x heen voor de laatste echo en dan waarschijnlijk maandag de punctie zoals het nu lijkt🤗 Eindelijk op naar de volgende fase.

2 jaar geleden

Reactie op Wachtenopwonder3

Ik heb de echo weer gehad.. van 4 follikkels beide kanten nu al 7 mooie gro ...
Wat spannend en wat fijn dat de echo’s zo’n mooi beeld geven. Op naar de punctie. You can do it! Aftellen naar de laatste stapjes.

2 jaar geleden

Reactie op Patricia42

Wat spannend en wat fijn dat de echo’s zo’n mooi beeld geven. Op naar de pu ...
Jaa echt spannend🙈 zie stiekum nog een beetje tegen de punctie op, maar gaat met de pijnstillers wel goedkomen. Ach en het moet toch dus even doorzetten

2 jaar geleden

Goh ik heb er eigenlijk niets van gevoeld bij het zetten, maar sinds gister ...
Gelukkig maar 😀 Wat zijn vapeurs?

2 jaar geleden

Reactie op Patricia42

Merk trouwens nu dat mn buikje wel wat “boller” wordt van het prikken van g ...
Dat komt door de groei van meerdere eicellen, kan je een hele dikke buik van krijgen. Volgens mijn moeder zag ik er dikkig uit vanaf de Gonal-F tot na de terugplaatsing 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Wachtenopwonder3

Ik heb de echo weer gehad.. van 4 follikkels beide kanten nu al 7 mooie gro ...
Dat gaat vast een mooie oogst worden. Nog even geduld

2 jaar geleden

Reactie op Wachtenopwonder3

Jaa echt spannend🙈 zie stiekum nog een beetje tegen de punctie op, maar ga ...
Hoe lastig ook probeer te ontspannen. Ik heb de punctie gedaan zonder pijnmedicatie, alleen een diclofinac een uur van te voren. Samen met de gynaecoloog op m'n buik gedrukt/ws tegen de eierstokken. Qua pijn erg goed te doen. Ik had de dagen ernaar meer klachten, dus heeeeeeel rustig aandoen na de punctie

2 jaar geleden

Reactie op Wachtenopwonder3

Jaa echt spannend🙈 zie stiekum nog een beetje tegen de punctie op, maar ga ...
Probeer die spanning voor punctie ook weg te zetten hoor en denk aan 10 minuten proberen te ontspannen. Hoe ga ik dat doen? Goed doorademen. Hoofd leeg. Neem ik iets mee om mee te friemelen? Zit nu nog in de fase dat ik hoop dat het überhaupt tot een punctie komt 😇