95 Reacties

één maand geleden

Reactie op EN87

Oooh wat spannend!! Ik ben benieuwd! 🍀👐 hoe voel je je verder?
Heel veel last van bijwerkingen van de duphaston…. Of zwangerschaps verschijnselen of een naderende menstruatie…. Je weet t nooit deze pittige dagen. Mijn gevoel is positief… maar alleen al daarom durf ik niet te testen omdat ik bang ben voor de zoveelste teleurstelling. Dit is ivf nr 3 tp nr 8. Laatste ivf behandeling was wel een knaller met 5!! Embryo’s. Nu 1 verse terug geplaatst en 4 goed voor invriezen. Ik zal ook pas blij zijn na een eerste echo omdat we al eerder blij bij de gyn kwamen maar dat al snel een lege vruchtzak bleek…

één maand geleden

Nou.. voor 10 dagen na de tp vind ik hem veel te licht… Bij mijn zoontje, eerst ivf eerste tp was die meteen veel duidelijker.

één maand geleden

Ik haak ook graag aan hier! Start bij mijn volgende menstruatie met onze eerste ivf poging. Ik verwacht deze een dezer dagen. Ik vind het heel spannend, maar ben ook hoopvol om na 6 mislukt iui pogingen met een ‘grondiger’ methode te starten. Vraagje, hadden jullie een keuze tussen icsi of ivf? Ons is verteld dat de arts dat ter plekke beslist na analyse van het zaad. Zie dat sommigen van jullie al een terugplaatsing hebben gehad. Ik duim voor jullie op een plakkertje ❤️🤞🏻!

één maand geleden

Reactie op Repelstieltje

Ik haak ook graag aan hier! Start bij mijn volgende menstruatie met onze ee ...
Welkom! Bij ons besliste de arts inderdaad direct na de punctie dat het icsi zou worden omdat op dat moment de zaadkwaliteit niet voldoende was voor gewone ivf. Succes!

één maand geleden

Reactie op Repelstieltje

Welkom! Nee wij hadden niet de keuze. Icsi hoeft bij ons niet omdat de ei en zaad kwaliteit wel goed was. Lag meer aan mij dat het niet bleef zitten. Dus vandaar ivf 😊 Jij heel veel succes! 🍀

één maand geleden

Reactie op marge

Nou.. voor 10 dagen na de tp vind ik hem veel te licht… Bij mijn zoontj ...
Spannend, hopelijk loopt hij mooi op🤞

één maand geleden

Reactie op Repelstieltje

Welkom! Spannend, bij ons gaat het om ivf. Volgens mij kiezen ze voor icsi wanneer de zaadkwaliteit minder is of ivf behandelingen niet werkt..

één maand geleden

Heb echt zoiets stoms... ben perongeluk vandaag met de hormonen begonnen ipv morgen, zo dom.... morgen maar meteen bellen... hopelijk kunnen we wel verder.

één maand geleden

Reactie op Mwwi

Heb echt zoiets stoms... ben perongeluk vandaag met de hormonen begonnen ip ...
Oh shit! Hopelijk kunnen ze het monitoren en kun je door blijven gaan met deze poging. Het is ook best een ingewikkelde cocktail aan hormonen die we tot ons moeten nemen 🫠…

één maand geleden

Reactie op Repelstieltje

Oh shit! Hopelijk kunnen ze het monitoren en kun je door blijven gaan met d ...
Pfff dat is het inderdaad... morgen meteen maar even bellen🤦‍♀️

één maand geleden

Reactie op Mwwi

Pfff dat is het inderdaad... morgen meteen maar even bellen🤦‍♀️
Heb je al gebeld? Hopelijk was het geen probleem?

één maand geleden

Reactie op EN87

Heb je al gebeld? Hopelijk was het geen probleem?
Ja het was helemaal niet erg gelukkig...... 🫢🫡

één maand geleden

Reactie op Mwwi

Spannend, hopelijk loopt hij mooi op🤞
Ja hoor! Hij loopt op! Dit merk kende ik alleen niet zo goed. Vind dat ze wat zwakkere streepjes geven. De densiteit van vanavond liep meteen al donkerder op.

één maand geleden

Reactie op marge

Ja hoor! Hij loopt op! Dit merk kende ik alleen niet zo goed. Vind da ...
Woww, dit ziet er goed uit, gefeliciteerd🥰

één maand geleden

Reactie op marge

Ja hoor! Hij loopt op! Dit merk kende ik alleen niet zo goed. Vind da ...
Yes!! Gefeliciteerd! Hier vanmorgen getest 😁

één maand geleden

Reactie op EN87

Wow wat een mooie duidelijke, Gefeliciteerd!🥰

één maand geleden

Nou hier weer een weekje vertraging. Heb gister uitgangsecho gehad om te kijken of alles er rustig uitziet zodat ik kan gaan stimuleren. Was er een eiblaasje te zien van 28mm. Dus toch ergens een eisprong gehad. Gelijk bloed geprikt om te kijken of de decapeptyl al wel zijn werk heeft gedaan. Dat dus gelukkig wel. Nu hopen dat mijn lichaam het eiblaasje deze week netjes opruimt zodat het er donderdag wel allemaal goed uitziet en ik echt kan gaan stimuleren 🤞

één maand geleden

Reactie op EN87

Ow wat goed!!! Gefeliciteerd

21 dagen geleden

Reactie op Repelstieltje

Ben je al begonnen repelstieltje?

21 dagen geleden

Reactie op KvG92

Nou hier weer een weekje vertraging. Heb gister uitgangsecho gehad om te ki ...
Ben benieuwd of je intussen begonnen bent🤞