95 Reacties
22 dagen geleden
Reactie op Mwwi
Ben je al begonnen repelstieltje?
Ja, uiteindelijk was m’n menstruatie gisteren pas begonnen (enorme mindfuck, paar dagen overtijd). Maar nu weer met goede moed verder: morgen starten met prikken en volgende week donderdag de eerste echo 😊.
Hoe gaat het met jou? Heb jij al een echo gehad?
20 dagen geleden
Reactie op Mwwi
Ellendig! Je lijf houdt je soms zo voor de gek. Wat voor hormonen spuit je? ...
Ik heb donderdag m’n eerste echo. Gisteren begonnen met 150 gonal f en vanaf zondag cetrotide erbij.
Fijn dat je 15 follikels al had, hopelijk zondag meer nieuws over de punctie 😊.
15 dagen geleden
Reactie op KvG92
Jij hebt vandaag je punctie gehad toch? Hoe was het?
Hoeveel eitjes hebben ...
Ik vond het echt pittig, was een grote punctie door overstimulatie, ze hebben 20 follikels aangeprikt waarvan 18 eicellen. Nu verder afwachten. In ieder geval geen verse terugplaatsing ivm de overstimulatie, echt veel napijn ook😮💨
Jij hebt vrijdag echo toch?
15 dagen geleden
Reactie op Mwwi
Ik vond het echt pittig, was een grote punctie door overstimulatie, ze hebb ...
Wat vervelend dat het zo pittig was. Neem echt heel veel rust komende week, plat liggen, veel drinken, gewicht in de gaten houden. Zo geef je je lichaam de ruimte om echt goed te herstellen. Ik had ook veel follikels en moest daar ook echt van bijkomen.
Wel heel fijn dat ze er zoveel hebben kunnen aanprikken!
15 dagen geleden
Reactie op Mwwi
Dankjewel voor je tips! Had je zelf veel embryo's over? Ik vind het ergens ...
Ik had zestien rijpe eicellen waarvan er acht zijn bevrucht. Ik heb zelfs twee maanden rust genomen om echt weer balans te voelen, dit weekend is mijn cryo-terugplaatsing terugplaatsing.
15 dagen geleden
Reactie op HkwHgl
Ik had zestien rijpe eicellen waarvan er acht zijn bevrucht. Ik heb zelfs t ...
Wat spannend, en heel begrijpelijk. Heb je nu weer een startecho gehad? En moest je nu nog medicatie of alleen progesteron?
Is dit je eerste terugplaatsing? Veel succes hopelijk een mooie plakker🥰
15 dagen geleden
Reactie op Mwwi
Ik vond het echt pittig, was een grote punctie door overstimulatie, ze hebb ...
Oh jeetje, maar wel echt een heel mooi aantal! Ik zou er echt voor tekenen. Nu hopen op voldoende bevruchtingen.
Ja vrijdagochtend heb ik een echo, ben heel benieuwd wat er groeit
15 dagen geleden
Reactie op KvG92
Oh jeetje, maar wel echt een heel mooi aantal! Ik zou er echt voor tekenen. ...
Ja snap dat je dat zegt maar geloof me te veel is ook echt geen pretje. Bij de iui's al meermaals gehandeld en cystes, nu flink geïrriteerde eierstokken en veel pijn. Kwantiteit zegt natuurlijk ook niet alles. Hopelijk heb je een mooi aantal vrijdag🤞🤞
15 dagen geleden
Reactie op Mwwi
Wat spannend, en heel begrijpelijk. Heb je nu weer een startecho gehad? En ...
Dankjewel🙏🏽!
Ik heb twee echo's gehad op dag 10 en 13. Op dag 13 ook een triggershot om mijn eisprong op te wekken. Vanaf zaterdag ga ik dan Duphaston slikken. Dit is inderdaad mijn allereerste terugplaatsing, zo onwerkelijk!
14 dagen geleden
Nou hier ook net terug van de eerste echo op dag 10. 14 follikels te zien, waarvan 7 zeker groot genoeg. De punctie is zaterdag al! Zo spannend!