110 Reacties
16 dagen geleden
Reactie op Repelstieltje
Nou hier ook net terug van de eerste echo op dag 10. 14 follikels te zien, ...
Oh wauw wat een mooi aantal en ook fijn morgen al de punctie. Veel succes alvast 🥰
Ik heb vanmorgen de eerste echo gehad en er waren 3 grote follikels. Verder een paar echt kleintjes. Nu het weekend doorspuiten. Maandagochtend weer echo en dan woensdag als het goed is punctie.
15 dagen geleden
Reactie op KvG92
Oh wauw wat een mooi aantal en ook fijn morgen al de punctie. Veel succes a ...
Ah spannend zeg, hopelijk komen er nog een paar bij de komende dagen.
Ik lig inmiddels in de uitslaapkamer. De punctie zelf viel me heel erg mee. Wel veel last van napijn nu… Er waren afgelopen dagen nog 7 extra follikels gaan groeien, dus uiteindelijk 21 stuks aangeprikt. Nu hopen dat er geen hyper stimilatie is geweest…
15 dagen geleden
Reactie op Repelstieltje
Ik ...
Ik hoop het, maar verwacht het niet. Maar in vergelijking met de vorige keer ben ik al blij 😊
Oh wauw wat een mooi aantal. Hopen dat de overstimulatie meevalt. Als dat zo is krijg je wel een verse terugplaatsing?
Hopenlijk zijn er straks veel bevruchtingen die mooi ontwikkelen 🥰
15 dagen geleden
Reactie op Repelstieltje
Ik ...
Wat veel ook! Weet je al hoeveel eicellen er gevonden zijn? Ben benieuwd hoeveel bevruchten... wanneer hoor je iets over de embryo's? Do/vr? 🤞🍀
Ik hoop dat je geen ohss hebt of krijgt.. wel grote kans met zoveel follikels.. heb je ook iui's gehad met veel follikels?
14 dagen geleden
Reactie op Mwwi
Wat veel ook! Weet je al hoeveel eicellen er gevonden zijn? Ben benieuwd ho ...
Er zijn 16 eicellen gevonden. Ik hoor dinsdag meer over het aantal bevruchtingen en of er diezelfde dag of op donderdag een embryo kan worden terug geplaatst, onder voorbehoud van ohhs. Ik moet dinsdag ook mijn bloedwaardes te checken om ohhs uit te sluiten. Ik moet zeggen dat ik me nu na een nacht slapen wel weer een heel stuk beter voel, dus heb er toch goede hoop in dat m’n lichaam z’n werk goed doet 😊.
Met de iui nooit last van veel follikels gehad, maar had wel maar een lage dosis gonal d nodig om twee eitjes te krijgen.
14 dagen geleden
Reactie op Repelstieltje
Er zijn 16 eicellen gevonden. Ik hoor dinsdag meer over het aantal bevrucht ...
Ik had ook zestien eicellen en ik heb wel een maand verplicht rust genomen waar ik nu heel blij mee ben. Blijkbaar heeft elke kliniek weer andere richtlijnen. Echt goed rust houden, heel veel drinken en veel liggen, dan kan je lichaam goed herstellen.
11 dagen geleden
Reactie op Mwwi
Ben benieuwd of al meer weet en of je een terugplaatsing hebt gehad🍀
Hee! Helaas een zware tegenvaller: van de 16 eicellen waren er slechts 3 bevrucht. Daarvan heeft er geen het gehaald tot dag 3. De grond zakt echt even weg onder onze voeten op dit moment. Volgende week evaluatiegesprek, wordt voor poging 2 sowieso icsi, maar het is super onzeker omdat we niet weten waar het aan ligt. Verklaart wel waarom de iuis niet aansloegen. We zijn met kerst en de eerste twee weken van januari op reis, dus hopelijk in 2025 weer met frisse tegenzin beginnen met plan B.
Fijn dat bij jou een goede oogst is behaald. Hopelijk herstel je voorspoedig van de ohhs.
11 dagen geleden
Reactie op Mwwi
Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat!
Hier nog flink last van de ohss, ...
Wat een mooi aantal! Nu eerst goed rustig aan doen en dan hopelijk snel een terugplaatsing 🤞
Hier vanmorgen de punctie gehad. Er zijn 2 follikels aangeprikt waar 1 eitje is gevonden. Dus nu heel erg hopen dat deze bevrucht wordt en we zaterdag een terugplaatsing hebben
4 dagen geleden
Ik ben vrijdag gestart met ivf, gestart met decapeptyl injecties. Ik probeer er nuchter in te staan, maar merk dat doordat de injecties pijnlijk zijn en de bijwerkingen als hoofdpijn en misselijkheid opkomen, me parten spelen. Herkent iemand dit?