110 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op KvG92

Helaas donderdag telefoontje gehad dat er geen bevruchting heeft plaatsgevo ...
Jeetje, wat een teleurstelling! En nu?

8 dagen geleden

Reactie op HkwHgl

Jeetje, wat een teleurstelling! En nu?
Wij hebben ons afgelopen vrijdag aangemeld in Duitsland bij Cuypers en Cuypers. Hebben 20 maart onze intake daar. Dus nu eerst even rust en dan hopen dat ze ons daar beter kunnen helpen.

8 dagen geleden

Reactie op KvG92

Wij hebben ons afgelopen vrijdag aangemeld in Duitsland bij Cuypers en Cuyp ...
Jeetje wat een domper zeg..... zo enorm balen... slim dat jullie je aangemeld hebben in Duitsland, daar kunnen ze jullie vast beter helpen🫶🍀 Hier gaat het wel wat beter na 2 weken rust en een heftige menstruatie en migraine aanval... maar ik mag niet klagen vind ik.

8 dagen geleden

Reactie op KvG92

Wij hebben ons afgelopen vrijdag aangemeld in Duitsland bij Cuypers en Cuyp ...
Wij zitten ook bij Cuypers en Cuypers. Hopelijk geeft het jullie een nieuwe kans!

8 dagen geleden

Reactie op HkwHgl

Wij zitten ook bij Cuypers en Cuypers. Hopelijk geeft het jullie een nieuwe ...
Hoe is jullie ervaring daar? Heb je het idee dat ze je beter kunnen helpen dan in Nederland?

8 dagen geleden

Reactie op Mwwi

Jeetje wat een domper zeg..... zo enorm balen... slim dat jullie je aangeme ...
Ja daar gaan we vanuit 🤗 Fijn dat je in ieder geval weer een heel stuk bent opgeknapt. Krijg je volgende maand een terugplaatsing?

8 dagen geleden

Reactie op KvG92

Hoe is jullie ervaring daar? Heb je het idee dat ze je beter kunnen helpen ...
Wij hebben in Nederland alleen wat onderzoeken gehad en geen behandeling. Ik ben al boven de veertig en daarom zijn we daar meteen naartoe gegaan. Ik kan het dus niet vergelijken. Ik vind het fijn dat daar de punctie altijd met een roesje is, ze volgens mij alleen vijfdaagse terugplaatsingen doen en de hormonen echt afstemmen per persoon.

8 dagen geleden

Reactie op HkwHgl

Wij hebben in Nederland alleen wat onderzoeken gehad en geen behandeling. I ...
Heb je deze ervaringen ook gelezen?

8 dagen geleden

Reactie op KvG92

Ja daar gaan we vanuit 🤗 Fijn dat je in ieder geval weer een heel stuk ben ...
Volgens mij doen ze in Duitsland veel meer onderzoek en op maat, daar ze in NL standaard protocol volgen. Wij zijn over gegaan naar Nij Barrahûs sinds begin dit jaar. Volgende week hebben we een gesprek over een terugplaatsing moet nog 1 cyclus afwachten omdat ik nu waarschijnlijk cystes heb..

8 dagen geleden

Reactie op Mwwi

Volgens mij doen ze in Duitsland veel meer onderzoek en op maat, daar ze in ...
Ja ik ben heel benieuwd wat ze allemaal nog gaan doen. Ah beter iets langer wachten maar dat het er wel allemaal goed uitziet.

8 dagen geleden

Reactie op HkwHgl

Wij hebben in Nederland alleen wat onderzoeken gehad en geen behandeling. I ...
Ah dan heb je inderdaad weinig vergelijking. De punctie vond ik wel meevallen hier, doen ze hem daar altijd onder een roesje, dus geen keus keus? Wel goed dan dat je ook gelijk de keus al hebt gemaakt om daar heen te gaan.

8 dagen geleden

Reactie op HkwHgl

Heb je deze ervaringen ook gelezen?
Deze bedoel ik https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/cuypersandcuypers-ervaringen-6Zvk4V

8 dagen geleden

Reactie op Mwwi

Volgens mij doen ze in Duitsland veel meer onderzoek en op maat, daar ze in ...
Ze doen inderdaad heel uitgebreid bloedonderzoek en daardoor heb ik bijvoorbeeld extra vitamine D en tabletjes voor mijn schildklier gekregen.

8 dagen geleden

Reactie op KvG92

Ah dan heb je inderdaad weinig vergelijking. De punctie vond ik wel meevall ...
Ik denk wel dat je mag kiezen om het zonder roesje te doen. Voor mij was dat heb optie.

6 dagen geleden

Reactie op Zentuintje

Ik ben vrijdag gestart met ivf, gestart met decapeptyl injecties. Ik probee ...
Ja ik werd ook heel misselijk en het deed pijn bij injecteren en vervolgens kreeg ik ook nog een jeuk bij de injectieplaats..

6 dagen geleden

Wat is het toch ongelofelijk spannend dat wachten! Ik heb woensdag de punctie gehad 15 eicellen en 17 miljoen zaadcellen. Ik krijg morgen te horen of er wat bevrucht is. Dan kan ik zaterdag een terugplaatsing krijgen. Maar pfff ik vind persoonlijk het wachten en de onzekerheid veel heftiger dan het injecteren en de punctie..😫

6 dagen geleden

Reactie op Bollie31

Wat is het toch ongelofelijk spannend dat wachten! Ik heb woensdag de punct ...
Mooie oogst! Ik had zestien eicellen en mocht geen verse terugplaatsing wegens risico op overstimulatie. Ik zou dus echt even goed mee rust pakken, veel liggen en drinken. En dat wachten is tergend, helemaal mee eens! Ik vond de wachtweken na de terugplaatsing ook echt zo pittig. Hoort er helaas allemaal bij he. Succes!

6 dagen geleden

Reactie op HkwHgl

Mooie oogst! Ik had zestien eicellen en mocht geen verse terugplaatsing weg ...
Alleen de dag erna veel liggen toch? Je mag daarna gewoon weer werken toch?

6 dagen geleden

Reactie op Bollie31

Alleen de dag erna veel liggen toch? Je mag daarna gewoon weer werken toch? ...
Ligt eraan hoe je je voelt. Ik heb uiteindelijk bijna twee weken gelegen maar dat is niet bij iedereen nodig.

5 dagen geleden

Vandaag de terugplaatsing gehad. Gisteren gebeld dat het door kan gaan en dat er sowieso 1 goed genoeg is om te plaatsen. Vandaag ook gehoord hoeveel eicellen er bevrucht zijn. Zij vertelde dat het normaal gesproken 50% is. Er waren 15 eicellen aangeprikt en ze zijn alle 15 bevrucht een 100% score zei ze. Al maakt het me ook onzeker, waarom de IUI’s dan keer op keer niet lukte. Nu duimen🙏 5 december mag ik testen.