110 Reacties

4 dagen geleden

Reactie op Bollie31

Vandaag de terugplaatsing gehad. Gisteren gebeld dat het door kan gaan en d ...
Wow, dat is inderdaad een hele mooie score! Bij mij was de helft afgevallen. Heel veel succes!

4 dagen geleden

Reactie op HkwHgl

Wow, dat is inderdaad een hele mooie score! Bij mij was de helft afgevallen ...
Ja er kunnen er nog wel een paar afvallen die de vriezer dan niet redden. Maar dan heb je het over een paar zei ze. Maar ja dubbel, duidelijk is er wat mis met de innesteling.

4 dagen geleden

Reactie op KvG92

Hoe is jullie ervaring daar? Heb je het idee dat ze je beter kunnen helpen ...
Ik wil je graag een hart onder de riem steken. In Nederland nooit tot een ivf poging gekomen. Volgens het Nederlandse ziekenhuis was ik niet goed te stimuleren (nooit meer dan 2 follikels gehad in 3,5 jaar tijd). Ik ben daarna naar België gegaan. Goed onderzoek, medicatie op ons persoonlijk afgestemd. Eerste poging 6 eicellen aangeprikt, waarvan 4 mooie embryo’s. Eerste terugplaatsing was het gelijk raak! Nu een gezonde zoon van bijna 2 jaar. Laat je niet gek maken! Er is ontzettend veel mogelijk in t buitenland. Ik had het bijna opgegeven.

4 dagen geleden

Reactie op esmec

Ik wil je graag een hart onder de riem steken. In Nederland nooit tot een i ...
Jeetje! Gelukkig heb je doorgezet🙏

4 dagen geleden

Reactie op Bollie31

Vandaag de terugplaatsing gehad. Gisteren gebeld dat het door kan gaan en d ...
Zo wat een topscore zeg! Weet je ook hoeveel embryo's er zijn?

4 dagen geleden

Reactie op esmec

Ik wil je graag een hart onder de riem steken. In Nederland nooit tot een i ...
Ah wat een super lief berichtje. Dat heeft me echt weer hoop ❤️ Wat ontzettend fijn dat het toch is gelukt na al die tijd! Wat hebben ze bij jullie uiteindelijk anders gedaan dan in Nederland als ik mag vragen?

4 dagen geleden

Reactie op KvG92

Ah wat een super lief berichtje. Dat heeft me echt weer hoop ❤️ Wat ontzet ...
Ze luisterde goed naar ons verhaal en deed daarna gericht onderzoek. Specifiek op wat ze van ons hoorde. Daardoor een kleine ingreep bij mij om kansen te vergroten. En veeeeel hogere dosis hormonen. Hormonen werden ook steeds bijgesteld elke keer als ik op check up kwam. M’n partner kreeg nog een kuur met bepaalde vitaminen. Al met al werden we veel serieuzer genomen, er werd naar ons geluisterd, meer kennis en expertise.

4 dagen geleden

Reactie op esmec

Ze luisterde goed naar ons verhaal en deed daarna gericht onderzoek. Specif ...
Ja dat hoor je zo veel in België en Duitsland. Blijft echt heel bijzonder dat het dan in Nederland zo anders gaat, kunnen ze nog een hele hoop van leren. Hopenlijk kunnen ze ons net zo goed helpen

4 dagen geleden

Reactie op Mwwi

Zo wat een topscore zeg! Weet je ook hoeveel embryo's er zijn?
Ik krijg over 10 dagen een brief thuis gestuurd hoeveel er daadwerkelijk ook ingevroren kunnen worden.