3 Reacties

3 weken geleden
Hoi!
Hier een mama van 3 kinderen. Onze oudste is net 4 jaar, middelste net 2 jaar en de baby is 4 maanden. Ik heb ook heel lang getwijfeld, en toen we ervoor gingen en ik zwanger was dacht ik ook echt ineens ohhhh shit haha en nu? Wij moesten verbouwen of verhuizen. Uiteindelijk hebben we verbouwd. Ik vond dat de overgang van 2 naar 3 heel soepel en makkelijk ging. Moet wel zeggen wij hebben hele makkelijke kinderen en goede slapers dat scheelt echt wel denk ik. De zwangerschap was pittig met twee rondlopende kinderen en een huis in de steigers maar heel hulp gehad van de oma鈥檚. Vooral tegen het einde en in mijn verlof tijd gingen de kinderen gewoon op de oppasdagen naar oma en wanneer mijn man lange werkdag had (12 uur) kwam mijn schoonmoeder helpen. Ik had bekkeninstabiliteit. Maar oprecht ben ik heel blij dat wij voor een 3e zijn gegaan. Zelfs twijfelen wij nu of we ooit nog een 4e willen 馃檲

3 weken geleden
Wij hebben nu 3 kinderen. Een dochter van 3,5 en een tweeling (jongens) van net 2.
Ik dacht altijd 3 x zwanger te zijn, dus het voelt nu niet als compleet.
Aan de ene kant denk ik: heerlijk, over 2 jaar het huis weer leeg overdag en wat meer rust in de tent. Maar aan de andere kant kriebelt het nog steeds voor een vierde. Dat zal dan 茅cht de laatste zijn.
Volgend jaar hebben we nog een verbouwing en verhuizing gepland staan, maar wie weet proberen we het dan weer.
Onze tweeling is met 35 weken geboren en hebben we heel wat mee te stellen gehad, dus nu is het echt even bijkomen en de focus op de kindjes die we nu hebben en hun dynamiek.

3 weken geleden
Ik ben nu hoogzwanger van #5 na een tweeling. Een tweeling(zwangerschap) is echt heel heel anders dan een eenling! Ik ben ook te vroeg bevallen en via keizersnede bij de tweeling, maar nu echt weer een prima zwangerschap (net als bij de eerste 2). Het is echt niet niks hoor, maar vergeleken met een tweeling is een eenling echt echt z贸veel makkelijker.