31 Reacties

3 jaar geleden

5 maanden

3 jaar geleden

Mirena spiraal. Begin januari laten verwijderen en in februari ongesteld en in april zwanger geraakt.

3 jaar geleden

Is er ook iemand hier die na spiraal niet ongesteld is geworden net zoals ik? Ik heb al 10 jaar mirena spiraal eruit erin eruit erin. Volledig is mn lichaam in de war

3 jaar geleden

Mirenaspiraal bijna 5 jaar erin gehad. Vorig jaar Mei laten verwijderen, zelfde maand menstruatie gehad en in Juni zwanger. Afgelopen Maart bevallen van nummer 3 ( een meisje).

3 jaar geleden

Ik had de mirena 4 jaar, laatste 2 jaar echt vreselijk. In september eruit. Vanaf eind dec lieten we t een beetje op zn beloop. Nu ben ik 10+6w. Dus ongeveer 3 maanden geduurd.

3 jaar geleden

Eerste 3 maanden trouwens geen goede cyclus. 1e duurdr bijna 2 maanden. Pas vanaf maand 3 werd ie stabiel en toen was het de 3e keer raak

3 jaar geleden

2 maanden na verwijdering van koperspiraal

3 jaar geleden

Koper spiraal uit laten halen op 17september en 7 oktober gaf clear bleu zwanger 1-2weken.

3 jaar geleden

Kyleena spiraal laten verwijderen. 1 dag later kreeg ik mijn menstruatie en 28 dagen later had ik een positieve test.

3 jaar geleden

Ik ben bij mijn zoontje door de koperspiraal heen zwanger geworden, deze zat nog wel goed 😬. Bij mijn huidige zwangerschap was ik zwanger een week na het verwijderen van het mirenaspiraal.

3 jaar geleden

3,5 jaar na een mirena spiraal, die een jaar vroeger verwijderd werd omdat is steeds infecties had. Of het nou zo lang geduurd heeft door de spiraal of door de infecties... geen idee