25 Reacties

2 jaar geleden

1e test

2 jaar geleden

2e test

2 jaar geleden

3e test

2 jaar geleden

Ik zie een prima oploop! Waarom denk je aan een mogelijke miskraam? Een knaltest geeft ook geen zekerheid. Je hoeft niet onzeker te zijn, dit zijn mooie testen. Gefeliciteerd!

2 jaar geleden

Alle 3 op een rij

2 jaar geleden

Ik zie ook een goede oploop. Wanneer had je voor eerst getest? Na dat je ongesteld moest zijn?

2 jaar geleden

Ziet er heel goed uit hoor! Gefeliciteerd 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op madeliefjex

Ik zie ook een goede oploop. Wanneer had je voor eerst getest? Na dat je on ...
Toen ik 4 dagen overtijd was dus eergisteren

2 jaar geleden

Reactie op SamenDrie

Ik zie een prima oploop! Waarom denk je aan een mogelijke miskraam? Een kna ...
Bij mijn eerst zwangerschap had ik meteen een knaltest op mijn NOD en nu zijn we weer bijna 1,5jaar aan het proberen voor een tweede dus denk dat het een beetje mijn ongeloof is dat spreekt

2 jaar geleden

Hoe zeker ben je van je nod? Heb je ovulatietesten gedaan?

2 jaar geleden

Test je telkens met ochtendurine? En heb je ovulatietesten gedaan en ben je er dus zeker van dat je overtijd bent? Ik had een knaltest en alsnog een miskraam dus streepjes zeggen echt niks. Een streep is een streep

2 jaar geleden

Ik vind dit een knaltest hoor

2 jaar geleden

Je bent gewoon hartstikke zwanger, een knaltest is leuk hoor maar zegt helemaal niks. Ik ben zwanger van een tweeling en die knaltest kreeg ik pas toen ik 8 wkn zwanger was, vorig jaar kreeg ik meteen dag na nod een knaltest en daar stopte het hartje bij 6.4 week. Gefeliciteerd! De term 'knaltest' kun je helemaal niks mee. Gefeliciteerd mama!馃┓馃┓

2 jaar geleden

Heb mijn eerste test s avonds gedaan en was lichter, de dag erna middag werd wat donkerder en de zaterdags knalde hij. Maar blijf positief!

2 jaar geleden

Reactie op Kyara1403

Bij mijn eerst zwangerschap had ik meteen een knaltest op mijn NOD en nu zi ...
Aah ja, dan ga je idd vergelijken, snap ik. Maar dit zijn mooie testen en na 1,5 jaar wachten, is je reactie begrijpelijk. Gefeliciteerd!

2 jaar geleden

Reactie op SamenDrie

Aah ja, dan ga je idd vergelijken, snap ik. Maar dit zijn mooie testen en n ...
Ik heb voor morge een afspraak gemaakt bij de dokter om bloed te laten trekken of is dat te vroeg? Als ik terug tel zou ik nu 5weken zijn

2 jaar geleden

Reactie op Kyara1403

Ik heb voor morge een afspraak gemaakt bij de dokter om bloed te laten trek ...
Ik ben daar niet bekend mee, denk dat jij van Belgi毛 bent? Ik zou eerder een ClearBlue doen met wekenindicator, dan weet je binnen 3 minuten hoe ver je bent. Als je bloed af laat nemen dan moeten ze dat vaker doen toch, om oploop te meten?

2 jaar geleden

Ik vind dit een hele duidelijke test hoor! En een streep is sowieso een streep. Je bent gewoon zwanger馃グ

2 jaar geleden

Reactie op SamenDrie

Ik ben daar niet bekend mee, denk dat jij van Belgi毛 bent? Ik zou eerder ee ...
In Belgi毛 doen ze dat als bevestiging dat je effectief zwanger bent dacht ik

2 jaar geleden

Licht kan je wel weg laten hoor, dit is een mooie positieve test. Gefeliciteerd! En voor de rest, hoe je test er ook uit ziet, het geeft geen 100% garantie.