25 Reacties
2 jaar geleden
Ik zie ook een goede oploop. Wanneer had je voor eerst getest? Na dat je ongesteld moest zijn?
2 jaar geleden
Reactie op SamenDrie
Ik zie een prima oploop! Waarom denk je aan een mogelijke miskraam? Een kna ...
Bij mijn eerst zwangerschap had ik meteen een knaltest op mijn NOD en nu zijn we weer bijna 1,5jaar aan het proberen voor een tweede dus denk dat het een beetje mijn ongeloof is dat spreekt
2 jaar geleden
Test je telkens met ochtendurine? En heb je ovulatietesten gedaan en ben je er dus zeker van dat je overtijd bent?
Ik had een knaltest en alsnog een miskraam dus streepjes zeggen echt niks. Een streep is een streep
2 jaar geleden
Je bent gewoon hartstikke zwanger, een knaltest is leuk hoor maar zegt helemaal niks. Ik ben zwanger van een tweeling en die knaltest kreeg ik pas toen ik 8 wkn zwanger was, vorig jaar kreeg ik meteen dag na nod een knaltest en daar stopte het hartje bij 6.4 week. Gefeliciteerd! De term 'knaltest' kun je helemaal niks mee. Gefeliciteerd mama!馃┓馃┓
2 jaar geleden
Reactie op Kyara1403
Ik heb voor morge een afspraak gemaakt bij de dokter om bloed te laten trek ...
Ik ben daar niet bekend mee, denk dat jij van Belgi毛 bent? Ik zou eerder een ClearBlue doen met wekenindicator, dan weet je binnen 3 minuten hoe ver je bent.
Als je bloed af laat nemen dan moeten ze dat vaker doen toch, om oploop te meten?
2 jaar geleden
Licht kan je wel weg laten hoor, dit is een mooie positieve test. Gefeliciteerd! En voor de rest, hoe je test er ook uit ziet, het geeft geen 100% garantie.