Hoi dames,
Ik verwacht over 5 dagen mijn menstruatie. Ik weet dat je enkel zekerheid krijgt met een zwangerschapstest en dat het voor nu nog te vroeg is. Maar had nog een paar ovulatietesten liggen en kon het niet laten. Wat betekent dit lichte streepje? Zou ik heeel misschien zwanger kunnen zijn?
Nee zo ziet een negatieve ovulatietest vrijwel altijd. Het zegt niks over een zwangerschap. Als een ovulatietest een paar dagen positief is zou het mogelijk een zwangerschap kunnen zijn. Succes!
Dat betekend precies niks! Ovulatietesten geven bijna altijd 2 streepjes omdat je altijd iets van LH hormoon in je lijf hebt...
Als je wilt weten of je zwanger bent dan moet je een zwangerschapstest doen
En aangezien je niet zeker bent van je NOD, kun je niet weten of die over 5 dagen is.. die toelichting hadden we je al gegeven in je vorige topic met ovulatietesten
Ik kan deze topic ook niet verwijderen? Weet iemand hoe dat kan?
Dat gaat niet, topics worden enkel gesloten maar niet verwijderd. Je kan je eigen topic rapporteren met de vraag om hem te sluiten. Rechtsonder bij die 3 stipjes...
Hi! Soms kan een ovulatietest positieve reageren op een zwangerschap maar vaak ook niet. De ovulatietest moet dan wel echt knallen en bij jou is alleen een licht streepje te zien. Zo zijn mijn ovulatietesten mijn gehele cyclus. Helaas word je hier dus niet wijzer van! Ik zal wel voor je duimen馃崁馃檹