7 Reacties

3 jaar geleden

Mijn gynaecoloog zei dat ik dan een test moest doen, misschien dat je zwanger bent (medicatie is hiervoor ongevaarlijk). Succes!

3 jaar geleden

Bedankt voor je snelle reactie! Nee dat is het helaas niet.. ik maak geen eisprong aan dus kan ik nog zwanger zijn🙁

3 jaar geleden

Reactie op maartjejansen

Bedankt voor je snelle reactie! Nee dat is het helaas niet.. ik maak geen e ...
Ik had hetzelfde, jammer genoeg 😔 Met duphaston kwam mijn menstruatie altijd wel op gang. Daarna clomid en pregnyl geprobeerd, maar dat sloeg niet aan. Met IUI (inspuitingen menopur ) en pregnyl is het gelukt 🤞🍀

3 jaar geleden

Reactie op LiefN

Ik had hetzelfde, jammer genoeg 😔 Met duphaston kwam mijn menstruatie alti ...
Wat fijn gefeliciteerd! Mij helpen ze helaas nog niet verder omdat mijn bmi iets te hoog is.

3 jaar geleden

Heb ik ook gehad. Geen menstruatie op het moment tijdens de kuur die ze hadden verwacht en ook niet later in de 10 daagde kuur. Maar na het stoppen kreeg ik een paar dagen later wel mijn menstruatie. De huisarts vond dit heel raar maar de gynaecoloog zei dat het juist heel normaal is als de menstruatie pas een par dagen na het stoppen van de 10 stuks doorkomt. Nog even afwachten dus! 🤞

3 jaar geleden

Reactie op Kiwinasje

Heb ik ook gehad. Geen menstruatie op het moment tijdens de kuur die ze had ...
Nog even in mijn app gecheckt, ik kreeg mijn menstruatie de derde dag na het stoppen van provera...

3 jaar geleden

Reactie op LiefN

Ik had hetzelfde, jammer genoeg 😔 Met duphaston kwam mijn menstruatie alti ...
Hier zelfde verhaal, ik had wel de combinatie clomid en menopur samen om follikels te ontwikkelen die groot genoeg waren, enkel was het ovulatie inductie en geen IUI. Snap nog steeds niet waarom geen IUI bij mij😅