5 Reacties

2 jaar geleden

Ik herken je verhaal, ik had elke menstruatie na de bevalling 5 tot 12 aanvallen en ik draaide licht gezegd nogal door. Ik mag veel migraine medicijnen niet gebruiken door een auto imuumziekte die ik heb en sumatriptan niet door epilepsie. Ik ben 5 maanden na de bevalling de pil gaan doorslikken omdat ik gewoon het niet aankon om elke maand zoveel migraine te hebben. Ik kreeg al paniek als me stopweek er weer aankwam. Onze dochter is nu bijna twee en ik heb nu 3 stopweken gehad omdat ik de pil elke keer een half jaar door slik. Bij de laatste stopweek geen migraine gehad en besloten inplaats van een half jaar door de slikken nu over twee maanden weer te stoppen en als dat goed gaat dan ga ik gewoon weer elke maand een stopweek doen. Denk dat het bij mij echt door de hormonen kwam en het ontzwangeren

2 jaar geleden

Ik kreeg ongeveer 4 weken postpartum te maken met een zware verergering van mijn hoofdpijn/migraine. Ik lag op een gegeven moment elke dag bijna wel op bed. Ben nu 4/5 wkn eindelijk grotendeels hoofdpijn vrij. (17 weken postpartum) Heb hiervoor wel bijna 2 maand amytriptiline geslikt, inmiddels 2 weken gestopt en het blijft goed gaan!🍀

2 jaar geleden

Wow jullie hebben het nog veel erger! Wat heftig! Maar wel fijn dat jullie wat hebben gevonden wat werkt (tot nu toe). Ik slik de mini pil al een tijdje door, maar merk daarvan helaas weinig effect.

2 jaar geleden

Reactie op thegeek

Wow jullie hebben het nog veel erger! Wat heftig! Maar wel fijn dat jullie ...
Geef je (nog) borstvoeding?

2 jaar geleden

Reactie op Liese2023

Geef je (nog) borstvoeding?
Nee na 3 maand gestopt, dus ik verwacht dat dat ook redelijk gestabiliseerd moet zijn eigenlijk. Ik ben zo bang dat het blijft 😅