15 Reacties

3 maanden geleden

Je kunt altijd de huisarts bellen voor een bloedtest, maar onthoud dat de kans echt nihil is dat je test negatief is en je bloed positief. Ik verwacht eerder dat je eisprong later was dan gedacht. Ook als je heel regelmatig bent kan het soms afwijken, het lichaam is en blijft iets natuurlijks ❤️

3 maanden geleden

Yep ik wacht het nog even rustig af! Ik denk van mijn eisprong ook dat hij later was. Hopelijk breekt de menstruatie snel door!!

3 maanden geleden

Reactie op GeordendeOase779120

Yep ik wacht het nog even rustig af! Ik denk van mijn eisprong ook dat hij ...
Je kunt nog gewoon positief testen, mits je na je gedachte eisprong nog regelmatig gemeenschap gehad hebt!

3 maanden geleden

Reactie op MariekeD1986

Je kunt nog gewoon positief testen, mits je na je gedachte eisprong nog reg ...
Ja dat wel maar dan had ik ws ook al positief moeten testen! Normaal was de eisprong 14 aug. Als dit opgeschoven zou zijn dan zal het vast niet weken erover heen zijn. Ik zal nog even afwachten weet ook niet wat gebruikelijk is om HA te bellen voor een uitblijvende menstruatie. Het uitblijven is gewoon zo vervelend als je ook niet zwanger bent. Want dan denk ik waarom duurt het nu opeens zolang. Vooral omdat het bij mij tot nu toe nooit overgeslagen is geweest. Ik denk gewoon dat ik er teveel mee bezig ben ondanks ik "nuchter" wilde blijven haha.

3 maanden geleden

Ja dat wel maar dan had ik ws ook al positief moeten testen! Normaal was d ...
Nou, er zijn er zelfs die hele cycli overslaan dus dat kan alsnog hoor ☺️

3 maanden geleden

Reactie op MariekeD1986

Nou, er zijn er zelfs die hele cycli overslaan dus dat kan alsnog hoor ☺️
Ja inderdaad! Er moet toch eens een eerste keer zijn

3 maanden geleden

Hier met beide ervaring. Mijn tweede menstruatie na de geboorte zat ook 6 weken tussen (zoontje was al een jaar oud maar gaf nog wel borstvoeding). Dat was een lange cyclus, maar die moest toen natuurlijk nog opstarten. Mijn zwangerschappen zijn wel alledrie zo begonnen. Pas na 2 weken over tijd testte ik positief terwijl ik al wel 2 weken aan het testen was. Ik gok dat bij mij de innesteling dan ook wat later valt dan gewoonlijk

3 maanden geleden

Reactie op Nina 1234567890

Hier met beide ervaring. Mijn tweede menstruatie na de geboorte zat ook 6 w ...
Ja inderdaad dat komt dan later die menstruatie. Dat had ik ook wel na de bevalling. Wauw na 2 weken positief, dan heb je lang in spanning moeten wachten!! Ook wel een verassing alsnog. Nou ik ben benieuwd, ik voel nu wel wat meer menstruatie krampen. Dus ik verwacht nu wel eindelijk mijn ongesteldheid hopelijk. Dan kan ik ook weer door!

3 maanden geleden

Ja inderdaad dat komt dan later die menstruatie. Dat had ik ook wel na de b ...
Ja dat was even spannend, maar wel al drie zwangerschappen zo dus toch hoe mijn cyclus in elkaar zit denk ik. 🤷 Ik hoop voor jou op een positieve test maar in ieder geval duidelijkheid is fijn

3 maanden geleden

Reactie op Nina 1234567890

Ja dat was even spannend, maar wel al drie zwangerschappen zo dus toch hoe ...
Dan hoort dat gewoon bij jou ja. Dat is dan ook een soort geruststelling!! Wel mooi dat dit dus 3x zo is gegaan he. Bijzonder hoe het lichaam werkt!!Hier nog geen menstruatie. Ik heb ook niet meer getest. Dinsdag kan ik naar HA wie weet komt het dan wel weer op gang, is vaak wel zo. Aanstaande vrijdag begint mijn volgende cyclus. Ik hoop dat het snel op gang komt of een pos test!! En mijn lichaam is ook soms echt bijzonder. In mijn vorige bevalling had ik tot 5cm ontsluiting geen pijn. De VK zei letterlijk: Door stress ( oma van mijn man uit curacao ging overlijden en moest veel geregeld worden qua tickets) heb ik mijn dochter ingehouden?! Nou dat wetende, weet ik dat mijn lichaam soms anders werkt dan hoort ahaha of misschien hoort het wel ter bescherming. Dank voor je berichtje!!

3 maanden geleden

Ik kwam je bericht tegen. Ik zit nu ongeveer in hetzelfde schuitje. Mijn cyclus is al heel lang regelmatig, 30 dagen. Wij zijn nu 3 maanden actief aan het proberen voor ons 2e kindje. Maar nu opeens nog niet ongesteld terwijl ik op cyclus dag 39 zit. Zwangerschapstesten zijn negatief. Zo irritant dit..

3 maanden geleden

Reactie op EvaH1993

Ik kwam je bericht tegen. Ik zit nu ongeveer in hetzelfde schuitje. Mijn cy ...
Pffff gek he!!! Zou het niet kunnen zijn dat je eisprong dan toch iets later is geweest? 9 dagen is dan opzich nog niet super lang over tijd? Ik zit nu op 22 dagen over tijd lol en nog steeds niks. Geen positieve test en geen ongesteldheid. Dus ik heb volgende week een afspraak bij de huisarts. Ik ga mezelf ook voornemen om mocht ik eindelijk ongesteld zijn, niet meer te testen voor 10 dagen na de NOD. Helemaal klaar ben ik er mee lol.

3 maanden geleden

Pffff gek he!!! Zou het niet kunnen zijn dat je eisprong dan toch iets late ...
Ja het kan natuurlijk altijd een late eisprong zijn geweest. Maar je zult altijd zien dat net deze maand de ovulatietesten op waren en ik dus geen idee heb 😂 Maar goed de enige keer sinds een jaar of 10 (zo lang gebruik ik al geen hormonale anticonceptie meer) dat ik overtijd was, was bij mijn vorige zwangerschap 🫠 dus ja dan voelt het ook wel gek dat je alleen maar negatieve testen hebt.

3 maanden geleden

Reactie op EvaH1993

Ja het kan natuurlijk altijd een late eisprong zijn geweest. Maar je zult a ...
Ja echt heeeeel gek is dat!!! Herkenbaar. 'T lichaam speelt even een spel. Nou laten we aub snel duidelijkheid hebben. ♡ Wauw zo fijn 10 jaar al hormoonvrij!! Ik ook al een ruime tijd en dat ontpillen duurde bij mij toen echt lang voor mn gevoel. Veel klachten. Dus fijn dat het zonder kan.

2 dagen geleden

Ik ben benieuwd hoe dit nu bij jullie is? Ik zit op dit moment in hetzelfde schuitje!